Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرمزی زیرچشم
سلام. پسر من دو سال و نه ماهشه. چند روزی هست که زیر چشمش قرمز و کمی متورم شده بدون هیچ علامت دیگه ای از بیماری. دلیلش چی میتونه باشه؟ نیاز به مراجعه به پزشک هست؟
- موهای زائد روی اندام تناسلی نوزاد
سلام من نوزاد شش ماه دارم که چند وقت بعد،از به دنیا امدنش متوجه شدم مو روی بیضه هاش داره الان که شش،ماهشه هنوز داره و ززرگتر شدن موها علتش چیه من دوران بارداریم از ماه اول انوکسپارین روزی یکبار زدم تا آخر بارداریم و چندماه پروژسترون استفاده کردم میتونه علتش،ابنا باشه .
- مقدار مصرف شربت آموکسی سیلین
پسرم یکسال و ۶ ماهشه چند سی سی بهش بدم وزنش ۱۰ کیلو
- شربت تئوفیلین جی
سلام دکتر این شربتو برای کودک ۱۱ ماهه دادن هر ۸ساعت ۱ونیم سیسی خوبه؟ تاکی باید بدم؟؟
- عفونت گلو
سلام شبتون بخیر آقای دکتر دخترم ۲۲ ماهشه سینش چرک داره سرفه میکنه بعضی وقتا تب میکنه ایبوپروفن میدم میاد پایین چیکار کنم
- جوش صورت
سلام آقای دکتر علت جوش سفید ریز زیرپوستی که گاهی هم رنگشون قرمز میشه کنار گوش رو صورت کودک۵ماهه چیه من رژیم هم دارم رعایت همه آلرژن ها.
- سوپ
سلام . اقای دکتر بچه 6 ماهه دارم دکتر گفته بود میتونه سوپ بابرنج و سیب زمینی و ... شروع کنه گفت میتونی رشته سوپ و جوپرک هم استفاده کنی میخوام بدونم اگه رشته یا جوپرک بریزم بازم باید برنج بریزم؟
- قرص مبندازول .
سلام وقت بخیر . اقای دکتر برای پسر ۵ ساله و اعصای خانواده قرص مبندازول چه جوری استفاده بشه؟
- سلام شیاف برای بچه یک ساله خوب است
سلام شیاف برای بچه یک ساله خوب است خیلی تپ داره
- ایستادن موقع دفع مدفوع
سلام و خسته نباشید،دلیل ایستاده موفوع کردن کودک 4ساله چیست،به هیچ روشی نمیشینه،تشویق جایزه داستان،همه روش ها رو امتحان کردم،موقع دفع مدفوع می ایسته،موقع ادرار فقط میشینه،اکثر اوقات هم به زور خودشو نگه میداره،می ایسته،خودشو سفت میکنه تا مدفوع نیاد تو رو خدا آقای دکتر دیگه خسته شدم،راهنمابی کنید چه کار کنم؟؟؟
- طریقه مصرف شربت آزیترو مایسین ۲۰۰ برا کودک ۶ ساله با وزن ۲۰ کیلو چه جوری هس
درود پسرم ۶ سالشه .وزن ۲۰ کیلو.از امروز گلودردش شروع شد و تب میکنه هر ۴ ساعت با آستامینوفن کنترل میشه.شربت آزیترومایسین ۲۰۰ گرفتم میخوام بدونم طریقه مصرفش چجوریه.چند سی سی ؟ روزی چند بار؟
- سفیکسیم ۱۰۰ برای نوزاد ۶ ماهه با وزن ۷ کیلو گرم
- در مورد عفونت چشم کودک
پسرم ۶سالشه چشمش عفونت کرده قطره باکتی مایدروچقدبدم بهش.لطفا راهنماییم کنید
- داروی ویتامین
برای دادن داروی ویتامین به کودک جهت وزن گیری بهتر سندروس یا سناستول
- تیروعید
پسرم شش سالشه بخاطرگرفتگی صدا بردیم ازمایش متاسفانهTsh 9/1بود میخواستم بدونم درمان میشه باقرص لوتیروکسین، آیا خطرناکه
- کم اشتهایی و وزن نگرفتن کودک سه ساله
پسرم خیلی کم غذا شده و اصلا وزن نمیاره خیلی تحرک داره یک لحظه اروم نمیگیره براش شربت کیندر مولتی گرفتم ایا تاثیر داره؟
- رشد کودک
باسلام..دخترم با وزن ۳۵۰۰ بدنیا اومد ..یازده ماهگیش وزنش کردم ۸۳۰۰..بنظرتون وزنش خوبه؟بچه یازده ماهه استاندارش چن کیلو باید باشه؟
- مصرف هم زمان پلارژین و کوریزان
سلام دکتر من انروز پسرم رو واسه سرما خوردگی بردم دکتر و دکتر بهش هم ملارژین داده هم کوریزان پسرم ۱۱ کیلو وزن داره و ۱۷ ماهه است ممنون میشم راهنماییم کنین؟
- بهبودی اسهال
پودرکیدی لاکت چندروزه تاثیرمیزاره واسهال خوب میشه
- ابریزش بینی
سلام من بچم زیز کولر خوابیده ابریزش بینی گرفته یکم هر دفعه سرفه میکنه چیکار کنم

