Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بازی با نوزاد
سلام من دخترم رفته توی نه ماه نمیدونم باید روزشو چطور بگذرونم کاش توی سایتتون کمی ورزش یا بازی خاصی که واسه نوزادان لازمه رو بذارید و مارو راهنمایی کنید
- برطرف شدن حساسیت
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم از ۵۰روزگی بعلت اسهال وگریه مداوم وباتوجه به جواب آزمایش آنالیز وکشت مدفوع تشخیص آلرژی داده شدوشیرخشکش تغییر کرد میخواستم بدونم توچند ماهگی آلرژی شیرخوار از بین میره؟؟؟؟؟ واینکه از کجا باید فهمید؟؟؟؟
- تغییر شیر خشک
از بلوچستان مزاحم شدم. پسرم شیر خشک نان 3 می خوره اما داروخانه ها نداشتند. به جایش گیگوز 1 خریدم. مشکلی ندارد؟
- تزریق امپول امپی سیلین
سلام اقای دکتر خسته نباشید .یه دختر ۱۰ ماهه دارم زود ب زود ویروس میگیره و سرما میخوره .وقتی ۶ ماهش بود سرما خورده گوشاش عفونت کرد دکتر براش امپول امپی سیلین ۵۰۰ زد یعنی میشه با اون امپول ایمنی بدنش پایین اومده باشه که زود سرما میخوره ؟ اگه ایطوریه پس باید چیکارش کنم چ چیزایی بهش بدم ک بدنش قوی بشه؟ ممنونم از پاسخگوییتان 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
- خوردن دست
باسلام و وقت بخیر بچه من سه ماهشه همش دستاشو میخوره حتی وقت سیری و بعد خوردن شیر علتش چیه مشکلی داره؟؟؟
- مشکل دخترم
سلام .دخترمن ۲۴ روزه است چند روزه تو مدفوعس خون دیدم اولین بار بعد دادن ترنجبین دیدم در ضمن دهانش برفک داره پاهاشم به شدت سوخته الان دوروزهدارو مصرف میکنه بهتر شد اما همچنان تومدفوعش حالت خلط خونی کم دیده میشه دلیلش چیه ؟خیلی نگرانم
- فتق بیضه
باسلام پسر من3ماهش فتق بیضه داره چیکارکنم هرازچند گاهی هم استفراغ شدید داره لطفا راهنماییم کنین باتشکر
- اسهال
سلام دکتر من یک خانوم هیجده ساله هستم و یک دختر یک ساله دارم الان سه روز که خیلی شدید بطور دائم اسهال زرد ابکی و بد بو هست استفراغ هم میکنه هر چی بهش میدم اثر نمیکنه چیکارش کنم و تو شهر غریبم نمتونم حتی بستریش خواهش میکنم کمک کنین
- مجرای اشک
باسلام نوزادشش ماهه ام مجرای هردوچشمش بسته هست وابریزش وچرک میاد چندین بارمتخصص اطفال وچشم پزشک مراجعه کردم وقطره سیپروفلوکساسین درزمان چرک وماساژ درزمان ابریزش راپیشنهادکرده اند ولی هیچ اثری نداشته چکارکنم
- ضزبه ب سر
باسلام اگ ضربه ب سر نوزاد وارد شده باشه و ب اصطلاح ضربه مغزی شده باشه از رفتارهاش میشه فهمید یا ن ممنون
- شربت
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه دیروز بردم دکتر گفت نفخ شدید داره خیلی اذیت میکنه گریه میکنع شربت کولیتیک داده اما دخترم نیخوره بنظرتون چی بدم خوب بشه نبات داغ بدم چطوره
- بالا اوردن شير به رنگ زرد
سلام شبتون بخير من پسرم ٢٧روز به دنيا اومده امروز شير خورد يك دفعه شير بصورت پنيري به رنگ زرد بالا اورد خطر داره
- مدفوع خلطی خونی
سلام آقای دکتر من دخترم دوماه و نیم بود تو مدفوع خون دیدم بعد اون رگه خون به همراه خلط دکتر برام آزمایش مدفوع نوشت و تشخیص التهاب روده ناشی از آلرزی به شیر بود و چیزهای لبنی گاوی و حذف کردم خوب شد ولی دوباره شروع شد خلط با رگه دفع کرد شب قبلش کله پاچه گوسفندی خوردم آیا باید اونم حذف کنم درضمن دکترم گفت شیرخشک مخصوص کمیابه نمیدونم باید چیکارکنم
- گوش درد
سلام دخترم ۵ماهش هی دستش سمت گوشش می بره میخواستم ببینم شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ چقدر وچند بار در روز باید بدم ممنونم.
- تغذیه
با سلام ایا به نوزادی که یازده روز است که وارد هفت ماهگی شده میتوان آبمیوه داد چه اب میوه ای؟ با تشکر
- پانزدن کودک
سلام وقت بخیر بچه من الان چهارماه و نوزده روزشه هنوز درست پانمیزنه وقتی میگیرمش سرپا یکم زانوهاشو جم میکنه فقط گاهی پامیزنه اونم سطحی و کم ورنشم ۸کیلو قدش ۶۸دورسرشم طبیعی همچیش نرماله بجز پا نزدنش
- سلام
سلام من بچه ۲ماهو۸روزدارم کلیه هاش سنگ داره
- شربت ازیترومایسین 200به کودک ده ماهه چقدر بدم
- سیب زمینی
سلام دخترم ده ماهشه سیب زمینی با گوشت چرخ کرده پختم بعد با غذاساز پوره میکنم دو روزه بهش میدم شبا نمیخوابه همش گریه میکنه میگیرم بغل پاهاشو جمع میکنه تو شکمش؟ممکنه به سیب زمینی حساسیت داشته باشه؟
- سلام نوزادم ۳ماه داره واصلا اشتها نداره ازنظرسالم بودن مشکلی نداره ازمایش ادرارداده سالمه ولی اصلا اشتها نداره شیرخشک نان میخوره

