Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ناخن
سلام خسته نباشذ پسرمن32 ماهشه نردیک دوماهه که ناخن های دست وپاشو میخوره.یه هففته ار محلول تلخک روی ناخنهاش زدم اما دیدم باز میخوره.بردمش دکتر متخصص کوذک.براش شربت فلوکستین روزی ناشتا ذوقظره نوشت.ترسیدمم بهش بدم.کفتم با یه دکتر دیگه هم مشورت کنم وارتون بپرسم که بهش این شربتو بدم؟ضرری نداره وسست وبی حالش نمیکنه؟واینکه تاثیری داره؟درضمن حرف هم نمیزنه که دکترش شربت پیراستام روری 3سیسی برحسب وزنش نوشت که اونو نردیک دوهفته ست که بهش میدم.به نظرتون ادامه بدم وبهش بدم؟ممنونم ار اینکه پاسخ بدین.دستتون درد نکنه.زحتتون دادم.با تشکر
- بی اشتهایی و حالت تهوع
دخترم دوشنبه صبح این حالت بی اشتهایی و تهوع بهش دست داد و شب گذشته دیروقت هم غذاخوردک بردیم دکتر شربت گیمچرو سفلکسیم 100 دادک وقتی شربت سفلکسیم رو میدم اسهال میشه حال نمیدونم از شربت یا چیز دیگست
- خاروندن
سلام آقای دکتر دختر۲ ماه م، بینی و صورتشو میخارونه تا جایی که از خواب بیدار میشه.ممنون میشم راهنمایی کنید.
- ازمایش گلبول سفید
سلام ببخشیددخترم هجده مهشه وازمایش گلبول سفیو خونش ۱۵۰۰۰ و نتروفیل ۳۳ لمفوسییت۶۲منوسیت۵ جواب ازمایشش مشکلی هست
- سلام دخترم ٢سال ٨ ماه س دوسه روز تب داشت از ديروز كه شدت تب كم شده روي شكم و صورت و گردنش دونه هاي ريز زده طي طب از استامينوفن و شياف استفاده كردم
- سلام دخترم ۴روزپیش واکسن ۱۸ماهگی زدتبش خوب بودولی ازدیشب تا الان تب داره هر۴ساعت بهش استامینوفن دادیم پایین نیمده
- سلام من داداشم مریز شده
سلام داداش من بدن درد داره و هرچی میخوره استفراغ میکنه و دل پیچه داره و تب بالا داره میشه بگید باید چکار کنیم
- راه نرفتن
آقای دکترسلام دخترم 23ماهشه راه نمی ره چهاردست پاه ميره خیلی نگرانم
- نوزادمن دختر۷ماهه ست وزنش ۷کیلوهست بهیاربهداشت گفت ک وزنش کمه چیکارکنم.وزنش بالابره
سلام اقای دکتر وزن دخترم ۵۸۵۰ در ۴ماه ۲۱ روزهست گفتید ازمایش که ادرار مشکل نداشت زیاد میل به شیر نداره همدشیرخشک هم شیر خودم میدم چکارکنم وزن بیشتر شه امروز زبنک سولفات خریدم چندساعتی چمقدار بدم؟ درضمن کمی نسبت به قبلا حرارت بدن و سرش بالاست ولی تب نیست لپاسم گل انداخته کم رنگ چرا؟؟؟؟ گریه میکنه یکم قرمز میشه طبیعیه؟
- الرژی
سلام دخترم ده ماهشه دو ماهی میشه که پشت گردنو و زیر گردنش خارش داره و گریه میکنه و فقط شیر خودمو میخوره و بهش شیر محلی یا پاستوریزه ندادم ممکنه الرژی به پروتیین گاوی باشه چونکه خودم هم محلی هم پاستوریزه مصرف میکنم امکان داره مال اون باشه که قطش کنم دیگه نخورم تورو خدا جواب دهید
- شربت
سلام میخاستم بدونم شربت های مثل زینک سولفات .کیندر.سانستول که یه مکمل غذایی هستند رو چه مدت باید مصرف کرد؟ایا مصرف زیاد انها مسکلی دارد؟
- استفاده از قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۶ساله برای چرک گلوسینوزیت سرفه
- شربت فارمنتین
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم سه سال و نه ماه دارد. سرما خورده، ایریزش بینی دارد و چشماش هم کمی خیس میشود. عطسه دارد. گلو درد دارد. شربت پلارژین بهش میدم. آیا میتوانم شربت فارمنتین ۶۴۳ بهش بدم،؟ به چه میزان؟ متشکرم برای وقتی که میگذارید. پسرم خدمت شما پرونده دارد از بدو تولد تا الان پزشکش شما هستید . با افتخار برای ما
- شربت آهن
سلام آقای دکتر دخترم یکسال دو ماهشه آهنش کمه .دکتر براش ایروفیکس روزی سه سیسی نوشته دو ماهه بهش میدم وزنش هنوز 8ونیم هم شیر مادره هم شیر خشک آلرژی داشت به پروئتین و لاکتز الان ببلاک بهش میدم آلرژی نشون نداده .آقای دکتر میتونم آهنن فروگلوبین بدم .بهش شیر خشکی هست که یکم بهش وزن بده . ممنون میشم راهنماییم کنید
- جرم گوش کودک
دخترم 4 سالشه بردم شنوایی سنجی گفتن گوشش جرم داره ببریددکترمتخصصتا براش دربیارن سوالم اینکه آیا برای این سنه دخترم درآوردن جرم گوشش بد نیست ممنون
- حرارت پا
سلام دکتر وقت بخیر پسرم دو سالشه تقریبا همیشه کف پاهاش بیشتر انگشتانش داغه دلیلش چیه؟ممنون
- سلام پسرم ۷ سالش هست شب اداری داره خسته شدم چکار کنم
- کرونا
سلام چند شب پیش پسرم تب و اب ریزش داشت سه سالش نشده.. من آستامینوفن دادم خداروشکر خوب شد بعد من و همسرم ازش گرفتیم و تست دادیممثبت بود حالا چند شب گذشته امکان ابتلاع هست دوباره میشه بگیره ما باید چیکار کنیم ممنون
- دخترم وزنش کمه
آقای دکتر دخترم ۲سالشه وزنش ۸کیلو هست قل دوم بوده ۳ماه زودتر از تاریخ زایمان به دنیا اومده اشتها نداره چه دارو یا مکمل براش بدم ممنون......
- لطفاً جواب بدین پسرم جون نداره
سلام پسرم 22ماهشه از چهار ده ماهگی وزن نگرفته حتی 800گرم هم کم کرده مریض نشده ولی خیلی بیرون روی داره اسهال هم نیست روزی به سس بار هم می رسه واین که اشتها آور دادیم پدیا شور دادم والان هم به گفته دکترش زینک وامگا سه می دم ولی انگار نه انگار الان هم ریسورس جونیور گرفتم چهار پیمانه می دم پیشنهاد شما چیه چی کار کنم الان ده کیلو خیلی ضعیفه حتی حرف هم نمی زنه؟

