Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زیر بغل
با سلام زیر بغل دست چپ پسرم اندازه یک گردو باد کرده آیا خطر داره باید چیکار کنم
- سلام
ببخشید آقای دکتر پسرم ۴۰ روزشه نفخ شدید داره بیشتر قطره ها وشربت های خانواده میکسچر وکولیک رو امتحان کردیم جواب نداد چ راهی پیشنهاد می کنید؟
- ریفلاکس نوزاد دونیم ماهه
لطفا در رابطه علت ریفلاکس نوزاد دونیم ماهه توضیح بدید.
- واکسن یکسالگی
سلام خسته نباشید،دخترم باید به واکسن یکسالگی بزنم اما بخاطر کرونا و بهداشت وضعیفی بدن بعد از واکسن میترسم بیشتر از کرونا که میگن بهداشت رعایت شود،آیا امکان داره بعد از این داستان کرونا بزنم ایراد نداره یک مقدار دیر بشه عیب نداره؟ ممنون از پاسختون
- سرماخوردگی نوزاد۷ماهه
باسلام.نوزاد۷ماهه ۳روز است سرما خورده وآبریزش بینی وخسخس سینه دارد.سرفه وخلط دارد.روز اول دکتر بردم .آیا نیاز هست بیمارستان ببرم
- نیش پشه
سلام اقای دکتر خسته نباشین .پسرم ۱۲ ماهشه نمیدونم پشه نیشش زد دونه های قرمز زد صورتش چ پمادی بزنم ممنون
- سرلاک
بچه من از پایان ۴ ماهگی غذای کمکی میخوره الان ۵ ماهشه میتونم سرلاک بدم؟
- کبودی بند انگشت نوزاد دوماهه
نوزاد دوماه دارم دختربندانگشت کبود شده است علت چیست
- کلیه
دخترم دوماهشه بخاطر بیقراری به دکتر مراجع کردیم سونوگرافی سنگ کلیه نشون داد توی آزمایش خون شم گلاکت وگلبول سفید وپتاسیم وکلرایدش بالاس آزمایشاتش نشون دهنده چیه خیلی نگرانم
- ملاج
سلام ببخشید نرمی سرش کوچیکه و اینکه این ماه دور سرش رشد نکرده الان باید چیکار کنیم؟ دخترم تو هفدهم این ماه سه ماهشو تموم میکنه و اینکه دور سرش۳۹
- لرزش نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۷ماهشه نوار مغزش سالم بوده ولی دکتر اطفال باتوجه به فیلمی که از پسرم دیده میگه تشنج خفیف هست روزی ده تا بیست بار کل بدنش در عرض سه ثانیه میلرزه حتی چشماش چندتا پلک میزنه ولبش تکون میخوره میخوام بدونه واقعا تشنج هست پدرمان داره؟دکتر قرص فنوباربیتال داده ولی من به پسرم هنوز ندادم تا ببرم دکتر مغزواعصاب نظر شما چیه ؟
- شیرنخوردن نوزاد ۳ماهه
سلام نوزادم ۹۰ روزه اس و با وزن دو صد بدنیا اومد و الان چهار کیلوهست از اول هر چی شیرخشک بهش دادم دل درد شدید میشد و شیرخودمو با رعایت رژیم لبنیات بهش میدم حتی پپتی جونیور هم نساخت بهش الان چند روزه اصلا شیر نمیخوره و خودشو کش و قوس میده و مدفوعش مخاطیه و بلافاصله بعد از شیر خوردن خیلی خودشو میکشه و قوس میده و زور میزنه مشکل از چیه
- رفلاکس
سلام.وققتون بخیر. دخترم دوماهشه و بعد شیر خوردن بالا میاره.یک ماهگیش ۴۱۰۰بود این ماه ۴۷۰۰شده بنطرتون وزن گیریش خوبه؟از بس بالا میاره میگم نکنه وزن نگیره.و اینکه چیکار کنم کمتر بشه چون روزی چن بار لباساشو عوض میکنم .سونو انجام دادیم گفتن مشکلی نداره.پودر اس امپرازول دادم تاثیر نداشت
- نوزاد
تو رو خدا کمکم کنبن دارم دیوونه میشم.دختر ۴ماهه ای دارم که از سر نادانی سه ماهی میشه برای ادرار سوختگی بهش تریا میسیون ان ان زدم.حالا روی ناحیه تناسلیش موهای کرکی بور ولی بلندی رشد کرده.چیکار کنم؟ چه اقدامی لازمه انجام بدم؟ چیکار کنم بریزه موها؟ ممکنه هیچوقت نره؟
- سرفه کودک سه ماهه
دخترم سه ماهه دو روزه فقط سرفه میکنه باید چکار کنم
- چین پای نوزاد
سلام وقت بخیر دختر من الان یکسال ویک کاهش ولی الان راه میره موقع تولد سونو لگن شد که مشخص شد هیپ دیپ بود و یه چین اضافه در پای چپ اش هست پوشک دوبل کردیم و مشکل لگن حل شد ولی هنوز چین پاشو برطرف نشده آیا جای نگرانی هست
- حساسيت ب پروتيين گاوي
با عرض سلام بچه من در یک ماهگی اسهال خونی شد دکتر شیر خشک اپتامیل اچ ا رو بهش پیشنهاد به دلیل حساسیت داد الان ۸ ماهشه اپتامیل اچ آ ۲ رو دارم استفاده میکنم تا حالا هم هیچ مشکلی نداشته ولی تقريبا چند روزه اسهال شدید شده چیکار کنم
- بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
بالاآوردنوخرخرگلونوزاد
- میزان قطره پاراکید
برای نوزاد چهار ماهه با وزن ۷کیلو چند میلی با قطره چکان بدم
- بچه سه ماه سرفه وسرما داره میشه قطره پلارژین بدم
آیا میشه قطره پلارژین به بچم ۳ماهشه خیلی صرفش وسرماش زیاده لطفا جواب بدین

