Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پاسخ بهسلام خسته نباشید ایا عفونت گلوی دخترم تو ازمایش باعث بالا بودن پلاکتهایش شده تا امروزم هیچ مسکلی نداشته سپاسگزارم
سلام خسته نباشید پسر ده ماهم چند روز پیش سه روز تب داشت اسهال الان بعد از سروز تبش قطع شده ولی دانهوهای قرمز رو کمر شکم صورتش دراومد میخاستم ببینم مشکلی نداره خیلی نگرانم
- سرما خوردگی نوزاد4ماهه
با سلام. دخترم 4ماهشه با وزن تولد2980و وزن الان 6200 آبریزش بینی و تب داره میتونم از شربت ستادین جی بدم بهش و چقدر بدم ممنون
- با سلام، قطره استامینوفن پاراکید، هر سی سی 12 قطر، برای کودک۹ماهه با وزن ۹کیلو،باید۲ سی سی داده بشود؟
- عفونت ادراری
اقای دکتر نوزاد دوماهه نزدیک ب سه ماه هستش عفونت و سوزش ادرار و قطع وصلی ادرار میشه این شربت سفکسیم چند دوز باید بدم
- زردی نوزاد
سلام اقای دکتر،نوزاد خواهرم،هشت ماهه به دنیا اومده،الان پنجاه روزشه،با وزن سه کیلو ،از روز اول زردی داشته،الانم زردیش 11هست،برای زردییش دکتر مراجه کرده بهش شربت ملین منیزم داده،تقریبا 20 روزه داره بهش میده،الان چند روزه استفراغ میکنه ممکنه برای این شربت باشه،با تشکر
- سلام اقای دکتر.فرزندم پس از تزریق واکسن ۱۸ ماهگی دچار تاول های زیاد توی دهان وانگشتان و… شده لطفا بفرمایید درمانش چیه
- نوزاد
سلام نوزاد دختری دارم متولد ۲۸ ۸ ۹۸ باوزن ۳۴۰۰ که بدون هیچ مشکلی در بارداری وحتی تا چهل روزگی که بعد از چهل روزگی اقدام به سوراخ کردن گوش در خانه اقدام کردیم نوزادم بعد از یک هفته با پرش دست و پا مواجه شد وبا گفته دکتر مشکوک به تشنج در بیمارستان بستری ومورد ازمایش قرار گرفت ولی هیچ مشکلی نداشت فقط به گفته ی دکتران نوار مغزش کمی مشکوک وجای نگرانی نبو ونوزادم راترخیص کردند ونوزادم تا به امروز هیچ گونه مشکلی نداشته ولی الان که شش ماه ویک هفته دارد خیلی شلو ول وهیچ تمایلی به گرفتن اشیا ندارد وچیزی را محکم در دست نمیگیرد ویا حتی نمیتواند پاهای خود را محکم روی زمین نگه دارد خواهش میکنم بگویی طبیعی است یا نه خواهش میکنم جواب دهید
- متخصص قلب کودکان
سلام نوزاد تازه متولد شده عمل سوراخ پرده بین ریه پ قلب انحام داده عملش هم موفق بوده چند روز باید بستری باشه ایا خوب میشه یا نه
- شیر خشک
سلام با توجه به رفلاکس نوزاد پزشک شیرخشک ببلاک ar تجویز کردند و الان نوزاد 1 ماه شده است تا چه زمانی باید ببلاک ar مصرف کرد؟
- اسهال
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماهشه ۱۰ روزه اسهال بردم دکتر شربت زینک سولفات رو داد رفتم داروخونه پودر او ار اس داد بازم خوب نشد بنظر شما چیکار کنم با تشکر
- بیقراری کودک
پسرم چهل و نه روزش هستش شیر خشک ببلاک کانفورد میدادم یوبس شده بی قراری میکنه چه شیر خشکی میتونم بدم بهتر باشه
- شیر خشک
ببخشید منظورم از سوال این بود که الان برای درست کردن غذاهاش از چه شیری استفاده کنم؟شیرگاو یا همون شیرخشک بازم؟ممنون از پاسختان
- غدای کمکی
سلام میخواستم ببینم به بچه 11ماهه میشه ماهی داد یا نه؟
- خوراکی مجاز
سلام.پسرم ۱۰ماهش تمام شده میخواستم بدونم ازین ماه چه خوراکی هایی اضافه میشه به هرم غذاییش و تینکه گوجه فرنگی و پرتقال از کی مجازه؟
- درمان نوزاد
سلام دکتردختربچه ای دارم 3ماهش هست چندروزه اسهال دارهخواستم ببینم علتش چیست چه دارویی بهش بدم
- سوپ
سلام دکتر دخترم۱۵۶روزه ست یا به عبارتی پنج ماهش و تموم کرده از دو هفته پیش بهش فرنی و سرلاک دادم میتونم سوپ رو براش با گوشت گوسفند شروع کنم علاقه ای به خوردن شیر نداره شیر خشک میخوره
- چشم
پسرمم سه ماهشه بیشتر دیدش ب سمت بالا و سقف علتش چیه آیا مشکلی نیس؟ ممنونم پاسخ بدید
- سرماخوردگی ویروسی
وقت بخیر آقای دکتر. ببخشید شربت نئوتادین برای نوزاد ۹ ماهه ضرر دارد یا خیر ؟ دکترش گفته هر شب یک و نیم سی سی بدیم
- معلولیت در نوزادان
خواهر من کف دستش یکی از خطوط کامل کشیده شده از انگشت کوچیکه تا انگشت اشاره ، ۱۸ ماهش هست و یک سری کلمات رو تلفظ میکنه آیا امکان داره معلولیت داشته باشه آخه دوران بارداری مادرم آزمایشات رو کامل انجام ندادیم
- زردی
سلام من بچم زردی داشته.توی ۱۸روزگیش آزمایش گرفتیم دکتر گفت الان ده ونیم درصدداره خوبه الان شده ۲۵ روزه چشماش هنوز یکم زرده.ممکنه ک زردی دوباره برگرده.ویه چیزدیگه اگه روغن زردحیوانی خودم بخورم وب بچم بدم ضررداره

