Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرکمکی
سلام خدمت دکتر گرامی پسرم سه ماهو ۱۵رورشه به خاطر کافی نبودن شیر خودم دکتر براش شیر بیومیل پلاس تجویز کردن به نظرتون شیر خوبیه ؟پسرم الان 6کیلو هستش وزنش مناسب این سن هست یا کمه؟ آقای دکتر این شیرو سه روز بهش میدم فعلا تو این سه روز مشکلی نداشته
- بیقراری نوزاد
با سلام . نوزادی دارم که ۱ روزه وارد ۴ ماهگی شده. روزها به شدت بی قراره و دستش رو با خرص و ولع میخوره و خیلی کم شیر میخوره. از شیر خودم تغذیه میکنه. لازم به ذکرِ که رفلاکس معده هم داره و قرص امپرازول ۴۰ میخوره. از یک کپسول ۱۵ تا صبح و ۱۵ تا شب. میخواستم بدونم علت این بی قراری ؛ شیر نخوردن؛ و دست خوردن چی میتونه باشه . با تشکر.
- گوش درد نوزاد پنج ماهه
سلام پسر من پنج ماه و ده روزشه تقریبا سه ماه گوشاشو میکشه سرشو چپ و راست تکون میده جدیدا شب ها هم همین کار تو خواب انجام میده خیلی بی قراره دکتر بردم میگن عفونت نداره گوشاش لطفا راهنمایی کنید
- 1544
سلام دکتر بچه در چندماهگی باید خودش بایسته وتاکی نتونه خطرناکه واینکه بچه سینه خیز رفته ولی تقریبا 15روز قبل تولدیک سالگی چهاردست وپا شداین یعنی تاخیر
- خشکی صورت
سلام نوزادم ۳۶ روز دارد یه هفته صورتش گرمی زد بعد از اون پوست صورتش خشک شده چی بزنم که نرم بشه
- تب
اقای دکتر سلام خسته نباشید امیر عباس یهو تب کرد و لجبازی میکنه استامینوفن و قطره بینی و ستریزین میدم بش میتونم بش ازیترومایسین بدم بش
- گرفتگی بینی نوزاد
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دختر ۷ ماه و نیمه ای دارم از دیشب گرفتگی بینی شدید به حدی که تنفس عادی هم به مشکل برخورده است به همراه تب خفیف و حالت تهوع و اسهال شده است تو رو خدا راهنمایی بفرمائید چکار کنم خیلی گریه میکند
- چکاپ
- سلام پسرمخیلیسرفهمیکنه
سلام آقا دکترپسرم خیلی سرفه می کنم تب دارم خس خس سینه دارد باید چی داری بدم بهش بی زحمت بهم بگین ممنون میشم ده ماهاست
- عوض کردن شیرخشک
سلام دکتر دخترم ۴ ماهشه از اول بهش شیرخشک ببلاک میدم زیادی طعم اهن داره بدش میاد وقتی میخوره و خوب سیر نمیشه و اینکه زیاد وزن نگرفته چطوری یک شیرخشک دیگه جایگزین کنم شیرخشک چرب و خوب چ شیرخشکیه؟
- حساسیت نوزاد
باسلام من دخترم چهارماهه هست که از همان بدو تولدش به دلیل ناکافی بودن شیر خودم مجبوربودم ازشیرکمکی استفاده کنماولش شیر نان1رو بهش داد که به شدت بی قراری میکرد وشیر رو به زور میخورد وتعداددفعش زیاد بود بعدشیرش رو عوض کردم ببلاک کامفورت دادم که بعداز یه مدت صورتش پرشد از جوشهای قرمز وروی بازوهاش و شکمش اگزما شد دکتر بردم پماد هیدرو کورتیزون دادن وشیرخشک آپتامیل اچ آ رو تجویز کرد که دخترم اصلا نمیخورد وباهمون مقدارکمی هم که بهش میدادم جوشها به قوت خودش باقی بود. شیرخشک سوپرامیل رو امتحان کردم بازم تغییری نکرد، دکتر شیرخشک ایزومیل تجویز کردن مدت 8روز هست که بهش میدم ولی متأسفانه هنوز جوشها برطرف نشده(کمترشده تاحدودی) واینکه سه روزهست که دفع نداشته وبعداز سه روز دفعش خیلی کم وسفت وسبز پررنگ هست وخیلی هم زور میزنه وقرمز میشه واینکه توخواب وبیداری خیلی گوش وصورتش رو میخارونه(بیشتر توی خواب).اگه لطف کنید که راهنمایی کنید که چه باید بکنم ممنون میشم.
- سلام بچم زردی داره ۴۰ روزش قرص فنوباربیتال براش عیبی که ندار ه وبعدازخوردنش میتونم داروی دیگه ای بهش بدم دکتربراش تجویزکرده
با سلام. آقای دکتر دخترم چهار ماهشه سرما خورده از بینیش چرک میاد. خوش کننده چی بدم بهتره؟ با تشکر
- شیردهی
سلام نوازاد ما 23روزه س ورفلکس معده دارد شیر خودم کمه میتوونیم ازشیرخشک استفاده کنیم؟؟؟چ نوعی باشه؟واسه زیادشدن شیرم چ کارکنم؟؟وزن نوازاد هنگام تولد 2400گرم بودالان 2550
- شیر دهی
سلام دکتر خسته نباشید اوایل شیر دهی نوک سینم زخم میشد اذیت میشدم به حدی که از نوک سینه هام خون می اومد مجبور بودم به بچمم شیر بدم حتی فکر کنم بچم خون نوک سینم تو معدش میرفت الان استرس دارم میگم ضرری واسه بچم نداره؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون
- شیردهی
سلام وقت بخیر پسر من تازه دیروز ۱ماهش شد پسرم شیر مادر میخورد ۱ هفته پیش موقع شیر خوردن هی سینه رو ول میکرد هی میگرفت بعد گریه میکرد از این سینه به اون سینه کردم خووب نشد، هرچقد موندم خووب نشد بعد فک کردم شیرم مغز نداره و سیرش نمیکنه حتما اینجوریه، تا با یه دکتر هم مشورت میکنی میگن مشکل کولیکه در حالی که اصلا کولیک نیست نمیدونم چرا اینطوری میکنه خلاصه گفتم شاید بگه گشنشه رفتیم شیر خشک گرفتیم بهش دادم خورد و خوابید دیگه توو روز بهش ندادم هرجور بود شیر خودمو توو روز خورد شب دوم که باز شیر خشک دادم بعدش لج کرد گریه میکرد اصلا نمیخوابید بعد تا اومدم از سینه شیر بدم آروم بشه ۱۰دقیقه خورد و خوابید … الان باز هم موقع شیر خوردن از سینه همونجوریه شیر مادر رو توو شیشه شیر میریزم میخوره خووبه شیر خشکم حتی میخواد بخوره زور نمیزنه نمیدونم مشکلش کجاست!؟
- کبودی لبها وپیشانی
وقتی زور میزند لبها وپیشانی کبود میشود
- کتونیفن(برونتیف)
سلام نوازدی ۷۰روزه دارم ک فاویسمیه و یه مدته سرفه میکنه ،دکتر براش کتونیفن تجویز کرده روزی دوبار هر بار ۱/۵سی سی، آیا خوردن این دارو برای نوازاد فاویسمی مشکلی بوجود نمیاد؟و دادن این دارو ب نوزاد ۷۰روزه مشکلی نداره؟؟ بنظر شما تا چه مدت این دارو باید بخوره ؟ممنون بابت جواب دهیتون سالم و مانا باشید
- نخوردن شیر
سلام پسرم الان دو ماهش است از سه هفتگی با گریه و یا اصلا شیر نمیخوره دکتر هم بردم براش دارو رفلاکس دادن ولی هیچ تغییر نیومده بالا هم نمیاره گشنش است وقتی براش میخوام شیر بدم نمیخوره نه شیر خودم رو نه شیرخشک تورو خدا کمک کنین من دارم افسرده میشم .
- سرفه خلت دار نوزاد ۵ ماهه
دخترم یک ماه داره سرفه میکنه ۳ بار دکتر بردم ولی خوب نشده انتی بیوتیک میدم بالا میاره باید چیکار کنم
- کولیک نوزاد
سلام راهکار ساده یا دارویی که بشود درد کولیک رو در شب کاهش داد چیست؟ چون گویا درمان ندارد

