Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری کودکان
سلام شب بخیر .پسر من ۶ ساله و ۳۲ کیلو وزن دارد .هفته پیش دچار تب و گلو دردوحالتهای سرماخوردگی شد .۵ روز آموکسی سیلین ۲۵۰ خورد .خوب شد ولی ترشح بینی اش قطع نمیشود .چسبناک است سبز بود ولی الان سفید غلیظ است .چند روز قطره کلریدسدیم استفاده کردیم .خیلی کلافه شده و نمیتونه بره به مدرسه ممنون
- سرماخوردگی کودک
سلام دکتر دخترم از مهر همش مریضه مدرسه میره سرماخوردگیش از عطسه و آبریزش شروع میشه تا اینکه دماغش چرکی میشه ولی گلوش تمیزه چی بدم خوب بشه؟
- شیر گاو
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه شیر گاو بهش میدم ایامیتوانم داخل شیر هنگام جوشیدن اب بریزم شیر خراب نمیشه چند ساعت بجوشونم شیرا که میکروب شیر ازبین بره
- شربت پروفن
سلام.دخترم ۹ کیلو وزن داره تا چند سی سی پروفن میتونم بهش بدن ؟ممنون
- میزان مصرف شربت سفکسیم برای هشت سال
سلام روزتون بخیر شربت سفکسیم برای سن هشت سال با وزن ۲۲ کیلو باید چندساعت بدیم وچقدر مصرف بشه
- کودکان
سلام خواستم بدونم دخترم ۹ سالشه شربت زینک پلاس گرفتم بدم راسته میگن بلوغ زود رس میاره؟
- میزان قطره اهن
سلام .پسرم یک سال و ۱۸ روزشه با وزن ۱۱ کیلو بخاطر کرونا ازمایش خون نبردمش هنوز.دوتا سوال دهرم یک اینکه ازمایش خون حتما باید انجام شه؟ و دوم اینکه بچه یکساله همچنان روزی یک میل قطره ادزیر باید بخوره؟و قطره دیگه ای لازم نیست؟مسرم شیر مادر میخوره و غذا
- شربت سفکسیم
برای اسهال عفونی بچه 2ساله شربت سفکسیم خوبه؟
- Calpol
سلام آقای دکتر یکی از آشناهامون از انگلیس شریت calpol برای بچم آورده 3 ماهشه نیخواستم بپرسم آیا بجای استامینوفن استفاده میشه ؟اوتم هر 4ساعت یکباره؟
- ازیتروپایسین
پسرم ۱سالشه میشه بگین چقدر آزیترومایسین بدم بهش وهر چند ساعت بدم درضمن وزنش ۹ کیلو هست
- مقدار مصرف دارو
سلام خسته نباشین. امروز پسرم رو بردم دکتر گفتن گلوش چرک کرده شربت زاکسیم ۱۰۰ دادن ولی نگفتن چقدر باید بدم پسرم سه ماه و بیست و هشت روزشه و وزنش پنج کیلو و نیم هست
- سرماخوردگی کودک
سلام کودک شش ماهه دارم وزنش هشت کیلو میخواستم بدونم چند سی سی شربت آزیترومایسین بهش بدم.ممنون
- مقدار مصرف آزیترومایسین کودک سه نیم ساله باوزن ۱۷ کیلو
- رفلاکس کودک
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم دوسال و نیم و یازده کیلو هست الان سه روز رفلاکس شدید و بدبو داره نفخ هم داره شربت فاموتیدین قبل شام یک سی سی میخوره بنظرتون چیکار کنم نگرانم
- سلام. دخترم ۴ سال نیم هست. گلو درد داره. آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر بهش بدم. ۱۸ کیلو
- سرماخوردگی قبل از واکسن
سلام پسر من شش سال داره و پانزدهم اردیبهشت دوز اول واکسن کرونا رو زد و سی و یک اردیبهشت به مدت پنج روز به خاطر علایم سرماخوردگی انتی بیوتیک خورد و دوز دوم واکسنش پانزدهم خرداده من کی میتونم پسرم رو با توجه به این شرایط برای دوز دوم واکسن ببرم. ممنون میشم راهنمایی کنید
- بستنی
سلام دکتر جان بچم انفلانزا کرده بود الان ۷ روز گذشته سرفه های شدید داشت و امروز تداروشکر کمتره میتونه بستنی بخوره یا نه ؟
- سرما خوردگی کودک
سلام خسته نباشین دخترم ۴ سالست سرفه و آبریزش بینی داره دکتر بردم واسش دکسترومتورفان پی وایبوپروفن پودر چرک خشک کن نئوتادین نوشت بعد از مصرف داروها دست و پاهاش ونوک بینیش خیلی سرد میشه چون دیگ تب نداره دیگه ایبو پروفن نمیدم بهش از مصرف دارو هستش یا سرماخوردگی
- مقدارمصرف سفکسیم۱۰۰
انگشت اشاره پسر ۸ سالم شکسته و زخم شده دکتر آتل بسته و سفکسیم۱۰۰ نوشته ۱۲ ساعت ولی مقداری را ننوشته وزن ۲۵ کیلوگرم است
- ویتامین دی
سلام. پسرم نزدیک سه سال داره. تا بحال چکاپ نبردمش. از دوسالگی به بعد هم مولتی ویتامین نخورده. لازم نیست مکمل ویتامین دی بهش بدم؟ اگر لازم داره چه شربتی و چه اندازه باید بهش بدم؟

