Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص هیوسین برای فاویسم
سلام . خدا قوت آیا نوجوان 14ساله مبتلا به فاویسم میتواند از قرص هیوسین استفاده کند؟
- چند سی سی آزیترومایسین ۲۰۰به نوزاد ۶ماهه بدم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر هرچی تماس میگیرم مطب کسی جواب نمیده کی مطب باز میکنید؟ پسرم بیمار شماست الانم چند روزه ویروس گرفته تعطیلات بود مجبور شدم جای دیگه ببرم دکتر ولی خوب نشده هیچی نمیتونه بخوره یکسره سرفه و خلط داره و بی حاله تبش قطع شده میخواستم بیام ویزیت حتما
- گریه ی کودک درخواب
سلام خسته نباشید،دخترم چندروزی هست که رفته تو ۹ماه،ولی الان نزدیک ۲،۳ماهه که شبهاتوخواب گریه می کنه, گاهی باشی خوردن آروم میشه،گاهی وقت گریه شیرنمیخوره،قبل از خواب هم سعی میکنم گرسنه نباشه ممنون میشم راهنماییم کنید.
- دل درد
سلام آقای دکتر دختر ۶ ساله دارم که مدتی است از دل درد شکایت می کند قبلا سابقه عفونت ادراری داشته است آیا مربوط به آن میشود یا انگل روده ممنون
- لب مرز بودن تیرویید
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر من الان 6سالسه از 3سالگی آزمایش دادم فهمیدم کم کاری تیرویید داره بعد دوره درمان شروع کردم دوسال بعد قبل عید آخرین سه چهار ماهمم بود داروشو قطع کرده بود دکتر آزمایش بردم لب مرز بود جوابش گفت چند ماه دیگه ببرین باز آزمایش بنظرتون دخترم تیروییدش برگشته یا نه؟ ولی علائم تیرویید نداره تو نت خوندم رشد کم قدکوتاه خشکی پوست نداره خدارو شکر نرماله اونا ممنون اگه جواب بدین
- قورت دادن مرمی فشنگ
پس من 9سالش هست.مرمی فشنگ قورت داده.آیا دفع میشه،یا نیاز به آندوسکوپی هست.امروز اتفاق افتاد.
- سلام آقای دکتر پسر چهار ماهه دارم از اول تولد گوشاش تستش رد شد بعد گقتن عفونت داره شربت سفکسیم ۱۰۰ دادن سه هفته استفاده کردم دوباره رفتم جواب نگرفتن میگن هم چنان گوشش جرم داره من چیکار کنم
- چشم
سلام آقای دکتر قبل از همه چیز باید از شما تشکر کنم از شما بخاطر دلسوزیتان دختر ۷ ساله ای دارم از دیروز چشمش چرک میزند و امروز قرمز و متورم هم شده است چه باید بکنم ممنون از راهنمایتان
- ناف
سلام.پسرم۵ ماهشه نافش هنوز خوب نشده هم قرمزمیشه توی ناف هم چرک داره چکارکنم؟
- جایگزین آموکسی سیلین
سلام آقای دکتر. پسرم ۴ سالشه ۱۴ کیلو و ۶۰۰ وزنش هست. چند روزه سرفه میکنه و بینیش گرفته. شربت پلارژین میدادم بهتر نشد و دیشب تب هم داشت. بردمش ۱۷ شهریور گفتن گلوش کمی التهاب داره بهش آموکسی سیلین دادن هر ۸ ساعت. خیلی سخت شربت میخوره. شربت انتی بیوتیک دیگه ای هست که هر ۱۲ ساعت یا هر ۲۴ ساعت بتونم بهش بدم ؟
- ضعف وبیحالی
سلام داکتر صاحب دخترم تازه چهار ماهه میشه بخیر اما دو روزی میشه بیحال است ومثل همیشه گریه نمی کنه شیر هم نمیخوره زیاد میخوابه .صورتش خشک به نظر میرسه وخسته هم معلوم میشه .به نظر تان علتش چی میتواند باشه.
- ابریزش چشم شیرخوار
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر نه ماهه ای دارم ک شیر خشک نان دو میخوره حدود یک هفته ای هست که چشم چپش همش اشک میاد ازش فکر کنم خارش نداره و قرمز هم نیست اما خیلی ازش اشک میره و همش خیس هستش مشکلش چیه و اینکه نیازه ک چشم پزشک ببرم ببینتش؟
- دفع مکرر کودک
سلام و عرض ادب خدمت دکتر محترمدخترم دو سال و سه ماه دارد،عذر میخواهم شکمش زیاد کار میکنه،اسهال نیست ولی زیاد کار میکنه،روزی چهار پنج بارم شدهخوراکشم عالیه خدارو شکربنظرتون راهی هست که شکمش کمتر کار کنه؟و ایا تاثیر روی وزنـگیریش داره؟
- دگزامتازون 3 بار در سال
سلام وقت بخیر،، اگر یه کودک 6 ساله،، 3 بار در یکسال دوز مناسب آمپول دگزامتازون مصرف کند عوارض زیادی خواهد داشت؟
- تب
باسلام،پس ۱۸ ماهه ام، که دوهفته از زدن واکسنش میگذرد و یک شب تب خفیف کرد و خوب شد،حالا بعداز دوهفته مجدد تب دارد و الان ۳ روز است با ایبوپروفن و استامینوفن و پاشویه تبش قطع نشده است،در ضمن فقط تب دارد و علائم دیگری ندارد،لطفا راهنمایی بفرمایید
- با سلام پسرم یکسالشه ۱۱کیلونیم هستش روزی چقد سفیکسیم بدم
- استفراغ
پسر دو سال و شش ماهه از ساعت ۳ دمای بدنش بالا رفت ولی الان از ساعت ۵ و نیم شروع کرده بالا آوردن. سه بار توی یکساعت بالا آورده.همش انگار توی معده اش احساس بدی داره و ترش میکنه. یک بار هم دفع مدفوع داشته شکمش هم نرمه.
- شربت پودری زیتروکم همون ازیترومایسین
پسرم۶سالشه و۱۶کیلوه چقدر،درروزبایداین شربتوبدم
- شربت ازیتروماسی ۱۰۰
مقدار شربت آزیتروماسین ۱۰۰ برای کودک ۲سال ونیم چقدر باید باشه تو خواب فقد شلفه میکنه

