Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن،
با سلام آقای دکتر چه مارک قطره آهن به فرزند بدم؟
- سرفه
آقای دکتر سوال دیگه ای داشتم ببخشید دخترم که گفتم ۱۰ ساله هست وزنش ۵۰ کیلو هست سرفه داره ولی تب نداره ۵ روز میگذره از شروع بیماری ولی گلودرد و چرک گلو اصلا نداره بنظر شما لازم هست بخاطر سرفه هاش از آنتی بیوتیک استفاده کنه.
- بادمعده
سلام و خسته نباشید آقای دکتر بچه 5 ماهه دارم کولیک داشت الان خداروشکر بهتره و دیگه شربت کولیکیز نمیخوره . باد معده اش خیلی زیاده و البته خارج میکنه . یکی دوهفته پیش اسهال داشت آزمایش ادرار و مدفوع و خون هم دادیم دکترش فرمود سالمه . حالا میخوام بدونم باد معده زیاده مشکلی نداره؟ راه حلش چیه؟
- سوختگی کف پا
سلام کف پای پسردوساله با دستگاه لحیم کاری سوخت حدود شش روزه دیروز پوست تاول کنده شده بردم دکتر گفت عفونت کرده بردم بیمارستان دونوع پماد به کف پا زد با گاز استریل بست گفت اگه تا صبح عفونتش اومد بیرون پاشو با شامپو بچه بشور بیار بیمارستان من دو شستم کلی عفونت بیرون اومد دوباره بردم یه مطب دیگه بهش سفالکسین اسپری نیواشا داد وپمادزراوند داد گفت روزی سه بار با شامپو بشور بعد اینا رو بزن تورو خدا راهنمایی کنیین میترسم عفونتش زیاد تر بشه
- ادرار شیرخوار
سلام اقای دکتر پسر ۱۰ ماهه ای دارم که ادرارش خیلی بو میده و زرد رنگ است گاهی وقتا اینجوری میشه فقط ایا مشکلی دارد نیاز به ازمایش ادرار است؟
- درد شکم
درد لحضه ای شکم کودک 3 ساله الان دوروز
- سفت بودن ناف
با عرض سلام،پسرم حدود3 سالش هست مرتب با ناف خودش ور می ره ،دست که میزارم به نافش احساس میکنم خیلی سفته البته ببار سونو از جداره شکم داده گفته مشکلی نداره ،ولی نگرانم میخواستم یه راهنمایی بفرمایین تشکر.
- آزیترومایسین برای وزن ۳۰ کیلو
سلام برای کودک ۷ سال و نیم با وزن ۳۱ کیلو چقدر باید آزیترومایسین داد؟
- شربت سفیکسیم
سلام آقای دکتر وقت بخیر دختر 2.5 ساله دارم دوز مصرفی شربت سفیکسیم 100 هر 12 ساعت چقدر میشه؟ ۱۲ کیلو هست
- مالیدن صورت چشای نوزاد۹ ماهه
دخترم ۸ نیمه هرروزصبح یه تایمی توخواب وول وول میکنه چشاش صورتشومیماله غرمیزنه نمیخابه چندتادکترم بردم خوب نشده توروخداکمکم کنین
- شربت نیوزینک
سلام اقای دکتر پسر دوسال و نیم دارم برای اشتهاش شربت نیوزینک خریدم میخوام بدونم روزی چند سی سی بهش بدم؟
- سلام خسته نباشید
ببخشید اقای دکتر که دوباره پرسیدم فکر کردم اول توضیحاتم کامل نبوده - من دسترسی به دکتر ندارم- خدا خیرتون بده که جواب مردم رو میدین - همین که شما میفرمایین مشکلی واسه پسرم بعدا پیش نمیاد واسم کافیه خیلی ممنونم از شما
- عفونت چشم
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم سه سالشه سرما خرده سرفه ابریزش وچشم هاش عفونت کرده کلی چرک میزنه بیرون وشبا که میخوابه چشاش باز نمیشه صبا ممنون میشم راهنمایی کنید
- دختر شش سالشه ادرار بزرگ دوروز است نکرده چی باید بهش بدم اقای دکتر
- فارمنتین ای اس ۶۴۳
پسرم ۳ سالشه دکتر گفته هر ۱۲ ساعت یه قاشق
- مقدار مصرف آزيترومايسين
سلام دخترم ۱۸ ماهشه و سرفه ها خلط دار داره و یکم بدنش گرم شده آزیترومایسین ۲۰۰ سری قبل دکتر تحویز کردن مصرف نشده پلمپ مونده چقدر و هرچندساعت میتونم براش استفاده کنم
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت دکتر بزرگوار پسردوسال ونیمی دارم که دیروز آبریزش بینی وعطسه میکنه البته حال عمومیش خداروشکر خوبه چه دارویی تجویز میفرمایید
- بالا اوردن
با سلام و خسته نباشید من دخترم ۲۰ ماهشه رفتیم مسافرت شیر که میخوره بعد یکمشو بالا میاره ممنونم میشه بگین دلیلش چیه و چه دارویی بهش بدم ؟؟و یوبوست هم گرفته چندروره شکمش کار نکرده
- سلام و احترام پسرم تب شدید کرده است و اموکسی سیلین ۱۲۵ می خواهم بدهم دوز مصرفش را نمی دانم
دوز مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵ را برای پسر کودک ۲ و نیم ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدر است
- یبوست کودکان
باسلام خدمت شما من یک کودک ۲.۵ ساله دارم که تقریبا از ۶ ماه پیش بعد از گرفتن از شیر مادر کم کم دچار یبوست شد البته اوایل ماهی یکی دوبار ولی الان بیشتر احساس میکنم دلیلش هم درد ناحیه مقعد باشه موقع دفع کلی گریه میکنه و خودشو نگه میداره تحت درمان دکتر هم هست ولی با اینکه آزمایش داره و نه عفونتی داشته نه مشکلی همه چیزشم نرمال بود باز از دفع جلوگیری میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید

