Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندون و راه رفتن کودک
سلام وقتتون بخیر دخترم ۱۴ ماهش هنوز هیچ دندونی درنیاورده ، واسه اینکه دندونش درنیومده ناراحتم و علت دیگه اینکه راه نرفتن کلا ۴ دست وپا میره ، توانایب یستادن داره ولی بخواد راه بره انجام نمیده یا اینکه میخواد قدم بگیره میفته پایین به نظرتون لازم دکتر معاینه بشه یا طبیعی ممنونم میشم جوابم بگیرم تشکر
- آلرژی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر .من پسرم ۵ ماهشه از وقتیکه دنیا اومدتا الان شکمش تاروزی ۱۰ بار یابیشتر کار میکرد و آبکی بوده .طبق آزمایش مدفوعش به prگاوی حساسیت داره که از لحاظ غذایی وکلا دارم رعایت پیکمم چون شیر مادر بهش میدم و الان طبق دستور پزشک نی نی شیر خشک آپتامیل پپتی میدم وهنوزهم مدفوعش خیلی نرمه و باسنش دیگه همش اگزما میزنه و قرمز میشهو جز بچه های لاغره .بنظرشما من باید چه شیرخشکی بدم پسرم که بهش بسازه ومدفوعش سفت بشه
- تزريق دگزا براي اطفال
سلام دختر ١٥ ماهه دارم كه پنج روز ميشه كه كروپ شده سرفه هاي شديد همراه با آبريزش بيني ولي بدون تب شربت بلارزين كيدز دادم فعلا بهتر نشده ميخواستم بپرسم تزريق دگزا در كودكان زير دوسال مجاز هست ميتونم يك چهارم آمپول دگزا تزريق كنم ؟
- عفونت گلو
سلام /پسر من4/5میباشدتقریبا دورز تب داره و دکتر که بردم بهش آزیترومایسین دادن که اصلا نمیخوره و بالا میاره /شربت جایگزین چی بهش بدم /ممنونم
- کمبودوزن کودک ۳ ساله
سلام من یه دخترسه ساله دارم که وزنش ۱۰کیل وقدش ۸۸سانته دکترمتخصص بردم وازمایش داد ومعاینه کردن گفتن مشکلی نداره وسالمه حالاچه دکتری ببرم چکارکنم وزنش بیشتربشه وقدش رشد کنه خیلی ممنون
- شب اداری
دخترم 11سالش هست شب اداری داره اصلا کنترل ندارم ممنون میشم راه حلی بهمون نشون بدی یا دارویی
- شکسته شدن ناخن شست دست
سلام دختر من 2سال دارد حدود 4ماه هست ناخن شست بزرگ دست راست و چپ لایه روی ناخن به طرز وحشتناکی شکسته میشود تا حالا چندین دکتر پوست بردیم و داروهای مختلفی دادند اما بدتر شده ممنون میشم راهنمایی کنید
- کودکان
سلام دکتر دخترم 5روزه استفراغ داره شیر رو هم میخوره بالا میاره چکارکنم
- سفت كردن پاها
عرض سلام و درود و تحيت. عارضم كه دختر 15 ماهه اي دارم كه در حين بازيگوشي و رفتارهاي عادي ناگهان بر روي شكم دراز مي كشه و جفت پاهاي خود را سفت و محكم مي كنه و فشار زيادي به پاهايش وارد مي كنه. انگار كه داره به صورت افقي پرواز مي كنه. چندبار در طول روز اين كار رو انجام مي ده. لطفا راهنمايي بفرماييد. تشكر و امتنان
- کبودی زیرچشم دختر یک ساله
سلام خدمت شما
دختر یک ساله ای دارم ک زیر چشماش کبود یا قرمز سه آزمایش خون وادار داده ک مشکلی نبوده و سالمه متخصص کودکان بردم فرمودند سینوس بینش گرفتید بتامتازون وقطره سدیم کلراید وچرک خشک کن دادن که مصرف کرم وگفتن مرتب با سدیم کلراید بینش وشستشو بده الان بعدازیک ماه هیچ تغییر نکرده میخواستم از شما بپرسم ممکنه بخاطر آلرژی باشه این کبودی وقرمزی ممنون اگه پاسخ بدین
- سلام لطفا جوابمو بدید از استرس دارم میلرزم
صبح دکتر عمومی واسه سینوزیت و خلط پشت گلو بچم بدون علائم دیگری آمپول بتامتازون ال آ تزریق کرد تروخدا خطرناک نیس عوارضش چطور هست خواهش میکنم جوابمو بدید
- اسهال کودک
دختر یک سالم دچار اسهال آبکی زرد رنگ بدبو شده برای رفع این مشکل چه کار کنم
- افتادن ناخن شصت پا کودک
دختر سه سالم زیر انگشت شصت پاش سیاه شده و ناخن پاش کامل میخواد بیفته . از چی میتونه باشه
- قرمز شدن پوست صورت و جاهایی از بدن
از شربت نئوتادین برای کودک دوساله چقدر مصرف شود
- تهوع و بی اشتهایی
سلام دخترم ۶ ساله بعد از خوردن دوغ دچار تهوع بی اشتهایی بی حالی و خواب آلودگی شده مشکل چیه؟
- سرفه
سلام و وقت بخیر. پسرم ۴ سالشه با وزن ۱۴ کیلوگرم. چند روزه سرفه میکنه و الان هم سرفه و عطسه داره. تب نداره. چه شربتی میتونم بدم؟
- سرفه
شرمنده آقای دکتر که اینقدر مزاحم میشم دخترم از دیروز آبریزش بینی هم پیدا کرده سرفه هم هنوز میکنه فقط ازیترو بهش میدم با شربت پلارژین این آزیترو که امروز روز پنجم که میدم بهش پلارژینم از پنج شنبه شب دانش تا چند روز خوبه پلارژین بدنش ؟ اگه چه علاعم دیگه ای دیدم دوباره ببرمش دکتر؟ممنون ازتون ،🌷
- شیر
سلام اقای دگتر پسر16 ماهه دارم تا یک هفته پیش شیرخشک ببلاک 2 میخورد و مدفوعش هرروز بود و هیچ مشکلی نداشت الان یک هفتست متوجه شدم ببلاک 2 تا 12 ماهگیه و باید ببلاک 3 بخوره تو این یک هفته مدفوع یک روز درمیان میکنه و کمی هم بی حوصله شده شیر رو بخوره یا دوباره ببلاک 2 بدم؟
- انفولانزا
سلام و درود ببخشید پسرم علایم انفولانزا داره و دکتر بردمش اموزشی کلام داده از دیشب اسهال شده از وقتی دارو خورده بنظرتون چکار باید بکنم ؟ ممنون
- مولتی ویتامین کودکان
سلام وقتتون بخیر ،برای تقویت سیستم ایمنی کودک ۵ ساله (پسر) که کم خونی مینور داره،ولی قد و وزنش نرمال هست چی پیشنهاد میدید و به چه مقدار؟ که کمتر دچار سرماخوردگی بشه.

