Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اندازه دور سر نوزاد
با سلام نوزاددختر ۷ ماه و ۱۳ روزه ای دارم که وزن تولد ۳۶۰۰ قد ۵۱ ودور سر ۳۵ ،،وحالا وزن ۷۷۰۰ قد ۶۹ ودورسر۴۴.۵ هست سوال من این است دوروز پیش که به بهداشت برای کنترل ۷ ماهگی بردم گفتن دور سر نوزادم از ماه قبل تغییر نکرده این مسعله منو نگران کرده حرکات تکاملی بچه کامل هست ایا دور سر بچم کم هست؟؟
- دختر ۵ ساله
دختر ۵ ساله دارم سندروم رت داره داروی تشنج بهش میدم رهاکین دیروز صبح خوب بود تا اخر شب داروشو دادم مثل هرشب خوابید ولی بیدار شد و شدید گریه میکرد هیچ وقت همچین کاری نمیکرده و خیلی ابریزش از دهان داره اینطوری نبوده بی حالم هست
- شیر خشک
میشه شیر خشک را با شیر پاستوریزه مخلوط کرد.دخترم پنج سالسشه ولی 15کیلو میخوام چاقشه
- سوپ
سلام . اقای دکتر بچه 6 ماهه دارم دکتر گفته بود میتونه سوپ بابرنج و سیب زمینی و ... شروع کنه گفت میتونی رشته سوپ و جوپرک هم استفاده کنی میخوام بدونم اگه رشته یا جوپرک بریزم بازم باید برنج بریزم؟
- گلو درد بدون هیچ علائم دیگر
سلام دختر من ۱۳ سالشه همش سرفه میکنه اصلا تب،بدن درد و هیچ علائم دیگه ای نداره فقط سرفه هاش خیلی شدیده یه وقتایی تا ۲ ساعت سرفه نمکنه یه وقتایی هم سرفه هاش تا نیم ساعت قابل کنترل نیست میشه یه راهکار برای درمانش بگید
- نوزادمن دختر۷ماهه ست وزنش ۷کیلوهست بهیاربهداشت گفت ک وزنش کمه چیکارکنم.وزنش بالابره
سلام اقای دکتر وزن دخترم ۵۸۵۰ در ۴ماه ۲۱ روزهست گفتید ازمایش که ادرار مشکل نداشت زیاد میل به شیر نداره همدشیرخشک هم شیر خودم میدم چکارکنم وزن بیشتر شه امروز زبنک سولفات خریدم چندساعتی چمقدار بدم؟ درضمن کمی نسبت به قبلا حرارت بدن و سرش بالاست ولی تب نیست لپاسم گل انداخته کم رنگ چرا؟؟؟؟ گریه میکنه یکم قرمز میشه طبیعیه؟
- مادر
سلام دکتر بچم15ماهو6,روزشه از یازده ماهگی بهکمکوسایل یا خودم دستش بگیرم راه میره خودش بدون کمک از زمین بلند میشه بدون اینکه به چیزی دست بگبره وسرپامیمونه وحتی میرقصه وچیزی تودستش میگیره بازی میکنن اما قدم برنمیداره دکتر بردمگفتن نرماله آیا به نظر شما نرماله
- کو آموکسی کلاو
سلام وقت بخیر . پسرم ۳ سال و ۸ ماهشه با وزن ۱۳.۸۰۰ یک هفته هست آبریزش بینی داره و امروز میگفت گوشم درد میکنه. بردم هفده شهریور گفتن گوشش قرمزه یکم. شربت کو آموکسی کلاو دادن. روش نوشته ۳ و نیم سیسی. هر ۱۲ ساعت باید بدم؟
- سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم …ممنون میشم پاسخگو باشید
سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم ...ممنون میشم پاسخگو باشید
- کم اشتهایی
سلام کودکم ۶سال ونیمه قدش ۱۲۲ وزن ۱۸ کیلو لاعر اندامه میخواد بره مدرسه یه شربت خوبی میخوام تجویز کنید هم برا تقویت سیستم ایمنی بدنش هم اشتها تشکر
- تب
سلام دکتر پسرم ۳ سالشه فاشیسم داره میتونه ایپوپروفن بخوره
- شربت اشتهاآور
دخترم یکساله هست و وزنش ۸ کیلو هست میل به غذانداره همش شیرمادربخوره. ۱)شربت زینگامان و مینا جویس بهش بدم؟ ۲)شیرپاستوریزه شروع کنم بهش بدم؟ ۳)دختر اولم هم ۷ سالشه ۱۹ کیلو هست اشتها آوراهم تو سوال ۱ به بهش بدم؟
- قرص سفکسیم200را چطوری بهبچمکه5سالشه بدم
پسرم عفونت گوش داشت بهش سفکسیم200داد نمیدونم چندبار در روز بهش بدم راستی به کوآموکسی کلاو آلرژی داره و اسهال میشه
- میزان مصرف آموکسی 125برا کودک 10 کیلویی
گلو درد داره ده کیلوه 23 ماهشه میزان مصرفش
- سرفه خلط دار کودک ۹ ماهه
سلام اقای دکتر وقت شما بخید، پسرم ۹ ماهشه، دو روزه که سرفه خلط دار میکنه، آبریزش هم داره. دارویی نیاز هست؟ ممنون مبشم راهنمایی کنید
- گریه اطفال
سلام دکتر وقت بخیر پسرم دو سال و دوماهشه چند ماهه خیلی گریه میکنه به گوشی وابسته است همش میگه با گوشی زنگ بزنم گوشی هم میدم دستش زنگ میزنه اما بازم گریه میکنه همش بهونه میگیره و گریه میکنه از سرش سی تی گرفتم خدا و شکر سالم بود چکار کنم اذیت میکنه خدا خیرتون بده راهنماییم کنید لطفا
- سلام خسته نباشید نوزاد شش ماهه داریم ک شربت استامینوفن دادم بهش ک پوستش نقطه نقطه ی قرمز شده
- قطره آهن
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم 2سال و نیم داره قطره آدزیر میخوره ولی الان هرجا میگردم نمیتونم قطره رو پیدا کنم؟ جایگزین چی میتونم بهش بدم؟
- سوال از متخصص اطفال
مدفوع بد بو در کودکان زیر دوسال
- دانه قرنز روی پوست
سلام وقت بخیر .پسرم ۲ سال و ۸ ماهه هست.دو روز تب شدید ۳۹ درجه داشت.دو روز بعد از قطع شدن تب بدنش دونه قرمز زده روی سینه و شکم و کشاله رانش.گرفتگی بینی و سرفه هم داره مشکل چی هست دکتر ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟

