Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ
سلام دخترم سه سالشه از صبح تا حالا هرچی میخوره استفراغ میکنه چی بهش بدم
- شربت
سلام آقای دکتر خسته نباشید تشکر میکنم از راهنمایی های خوب شما با راهنمایی شما شربت ایمیونس برای پسرم که گفته بودم همش سرما میخوره تهیه کردم میخواستم بدونم آیا نیاز هست بهش قطره مولتی ویتامین و آهن بدم یا همین شربت کافیست لطفاً راهنمایی بفرماید با تشکر از شما
- ریزش مو
سلام وقت بخیر پسرم 21ماهه هستش جدیدا ریزش مو پیدا کرده تو حموم بیشتر. وقتی دست میکشم بین موهاش چند تار میاد تو دستام کمی نگرانم چون حالت ناخن انگشت شصت پاهاشم قاشقیه ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه چند روزه سرفه میکنه امروزم بدنش داغ شد بردمش دکتر یک چهارم دگزا زد زد الان از ساعت یازده و نیم شب به بعد نمیخوابه و گریه میکنه هیچ جوره آروم نمیشه احساس میکنم درد داره چیکار کنم یا آقای دکتر پسرم سه ماهشه چند روزه سرفه میکنه امروزم بدنش داغ شد بردمش دکتر یک چهارم دگزا زد زد
سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه چند روزه سرفه میکنه امروزم بدنش داغ شد بردمش دکتر یک چهارم دگزا زد زد الان از ساعت یازده و نیم شب به بعد نمیخوابه و گریه میکنه هیچ جوره آروم نمیشه احساس میکنم درد داره چیکار کنم
- سلام پسر من پنج ماه هست شب تا صبح برای شیر بیدار نمیشه روز هم خیلی زیاد نمیخره اشتهارش کنه چیکار کنم
- Tfنوزاد و انوس بسته
سلام آقای دکتر نوزاد من آنوس بسته بود تا دوماه کلستومی بود حدود ۲کیلووزن گرفت وقتی آنوس باز کردن و کلستومی را بستن خیلی کم وزن میگیره یعنی الان ۱۴ ماهشه ۷ کیلو شده درواقع tfهم هست الان به نظر شما مشکل از چیه که درست وزن نمیگیره
- بد غذایی و مدفوع سفت
دخترم 13 ماهه هست , بد غذاست غذاهای جامد ومیوه هایی مثل سیب رو می جود بیرون می ریزد , در نوزادی رفلاکس داشت که درمان شد از 3ماهگی تا 8 ماه رانیتیدین و شیر ای آر خورد , از سه ماهگی شیر خشک خورد , نزدیکه یک ماهه که شیر نان 3 رو شروع کردم مدفوعش سفت شده به سختی مدفوع میکنه و زور میزنه بعضی موقع ها موقع مدفوع کردن خون میاد , یه ماهی کنار مقعد هم چیزیی شبیه گوشت اضافه دراومده
- تشکر
با سلام و وقت بخیر میخواستم بابت پاسخگویی سریع و صحیحتون ازتون تشکر کنم همیشه در اسرع وقت و باحوصله پاسخگو بودید اجرتون با خدا
- گوش
با سلام و خسته نباشی مدتیه که پسر 5 سالم گاهی صدایی مثل سوت کشیدن یا خشخش در گوشش احساس می کنه و معمولا شبها قبل از خواب بیشتر اینو احساس می کنه. ممنون میشم راهنماییم کنین چون به دلیل کرونا نمی تونم ببرمش پیش پزشک و خیلی نگرانم
- کوبیدن پا در خواب و بی قراری
- کولیک نوزاد
سلام ببخشید برای کولیک پسرم ۴۳ روزه که فاویسم داره و قلبش هم سوراخه چه داروی ضد نفخی میتونم استفاده کنم در ضمن بدو تولد هشت روز بخاطر زردی بستری هم بوده و قطره بیو لاکت شبی پنج قطره میدم بهش و شربت دومتیدون هم روزی سه بار ۱و سه دهم سی سی هم میدم
- ویتامین
- گرمازدگی کودکان
سلام پسرم گرمازده شده چون وقتی میرفتیم خونه فامیل مون اون رو با پای پیاده در زیر آفتاب گرم بردم و موقع برگشت هم با پای پیاده به خونه اومدیم چون خودم تکلیف داشتم نمیتونستم اون رو تو آغوش ام بگیرم پسرم 2 ساله هست حالا باید چیکار کنم ؟ کدام دارویی هست که براش بگیرم لطفا کمکم کنید
- تب
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم ۶ سالشه تب داره چند وقت یه بار شیاف بردارم ممنون میشم ج بدی
- دوزداروازیترومایسین
دخترم ۱سالونیمه اس.فقط تب میکنه وزنشم ۱۳کیلوعه.هر۱۲ساعت دکترگفت بدم ولی مقدارش یادم نیست ۲ونیم سی سیبودیا۳سی سی.چندسی سی بدم که تودرمانش مشکلی پیش نیاد
- تهوع
سلام خسته نباشید پسرم ۵سالشه صبح که از خواب بیدار میشه حالت تهوع داره میگن از رفلاکسه میشه از اون باشه پنچسالست اکثر وقتا هم بینیش مگیره سرفه میکنه ممنونم
- سلام خسته نباشید پسرم ۸ سالشه فارمنتین ۶۴۳ داره شربتش میزان دوزش رو میخواستم بدونم
- دوزداروسفکسیم
سلام بچه ۴ساله باوزن ۱۵ کیلو چندسی سی سفکسیم ۱۰۰باید داده بشه
- مصرف ایبوبروفن برای فاویسمی
سلام خسته نباشید پسرم سرما خورده وتب داره .ضمنا فاویسم هم داره ایبوبروفن ضرر نداره مچکرم از پاسخگویی شما
- معرفی شربت براکودکان
سلام خسته نباشید.. یه دختر ۲سال ونیم دارم که دندون هاش پوسیدگی پیدا کرده.. میخاستم یه مولتی ویتامین خیلی خوب ک بیشتر حاوی کلسیم و ویتامین دی باشه و برای سلامت دندون هاش موثر باشه معرفی کنید ممنون و مچکر

