Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ختنه در بهبود زردی
سلام.برخی از پزشکان معتقدند که ختنه در بهبود زردی نوزاد موثر هست برخی هم بلعکس. واقعا نمیدونیم که چکار باید کرد.تشکر
- سلام پسدم ۸ ساله هست شربت ازیروترمایسین چند سی سی بهش بدم
- آیا نخودفرنگی برای کودک فاویسمی ضرر داره؟
آیا نخودفرنگی برای کودک فاویسمی ضرر دارد؟
- آزمایش ادرار
سلام خسته نباشید،مقدار پروتئین در ادرار کودک دوساله و نیمه +۲باشد نشان دهنده چی هست؟ تشکر از پاسخ شما
- مقدار مصرف سفیکسیم
مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر می باشد؟
- معرفی چشم پزشک کودکان
سلام آقای دکتر، برای چکاپ چشم دختر ۴ ساله به جز دکتر مدقالچی پیش کدام چشم پزشک ببرم ؟ممنون از راهنمایی شما
- سلام هماتوم سر نوزاد علتش
- دز مصرف ایراپراکس سفیکسیم برای نوزاد 9 ماهه
شربت ایراپراکس سفیکسیم 100/100 رو چه مقدار باید برای نوزاد 6 ماهه مصرف کنیم ؟
- قطره آدیزیر
سلام پسرم دوسالشه ،،شما تو یک ماهگی واسش قطره آدیزیر ( تو مطب خودتون) تجویز کردین ،سوالم اینه ک دوسالش شده آیا باز هم باید قطره بدم؟؟ ممنون
- زبنک
درود خسته نباشید ، پسرم کارن ۵ سالش هست از مراجعین شما هستن وزنش ۱۶ کیلو هست لطف میکنید یه شربت زینک خارجی خوب معرفی کنید ، ممنونم که با حوصله جواب ما رو میدین.
- تکان دادن سر
سلام و درود آقای دکتر کودک من نه ماهه است و حدود یک هفته ای میشه که سرشو تند تند تکون میده به چپ و راست گاهی چشماشو تند تند رو هم می گذاره. به متخصص اطفال مراجعه کردم و گفتن ممکنه ریفلاکس باشه و براش رانیتیدین و پدی لاکت تجویز کرده خواستم نظر محترم شما رو هم بدونم.آیا ممکنه از ریفلاکس نباشه؟
- غذای کمکی
سلام دخترم ۶ ماهشه اگزما داره میخواستم ببینم الان که به غذای کمکی افتاده برای تهیه فرنی و حریره بادام باید شیر خودمو بدوشم یا از شیر پاستوریزه استفاده کنم ممنون
- مسمومیت
دادن بیسکوییت مادر با اسانس عسل به کودک شش ماهه ضرر دارد و ایجاد مسمومیت میکند؟
- یبوست
پسرم ۲ماه داره دو روزه مدفوعش کم شده روزی ۲یا ۳ بار هستش ،گاهی وقت ها زور میزنم ولی مدفوع نمیتونه بکنه چکار کنم.دایمیتکون وارد بهش میدم
- تفت های ریز ریز قرمز بعد از یک روز تب در پشت و شکم دخترم
دخترم دو هفته پیش یک روز تب داشت که بعد یک روز خوب شد، بعد بعضی روزها حالت تهوع داشت، و بردمش دکتر برای حالت تهوع و کم اشتهایی که سرم و امپول حالت تهوع و ویتامینه زدن، و بهد از دو روز دیگر ضعیف تر شد بردمش دکتر مجددا که آزمایش نوشتن همه چیزش خوب بود هیچ دارویی ندادن، دوباره بعد از دو روز تب کرد بردمش دکتر سونوگرافی نوشتن عفونت روده نشون داد که گفتن در اثر همین ویروس ها مونده باعث دل درد و دل پیشگیری و کم اشتهایی شده . حالا هم بعد از این ها پشت و شکمش حالت دانه ریز ریز قرمز (تفت قرمز) در اومده ، لطف کنید بگید من چیکار کنم. البته دکتر دارو استامینوفن و سفکسیم ۱۰۰، و شربت کولیک و مترونیدازول دادن استفاده می کنیم.
- اسید معده
باسلام و تشکر،برای بازگشت اسید معده ی بچه ی ۷ ساله با وزن ۴۰ کیلو چه دارویی میتوان داد ؟چه مقدار؟
- سلام خسته نباشید قرص اسیدفولیک تا چند روز برای نوزاد مصرف شود
- سرماخوردگی نوزاد
سلام دختر ۸ ماهه ام یه از هفته پیش سرماخوردگی گرفته بردمش دکتر براش سه تا شربت :سرما خوردگی کوریزان و اموکسی کلا ۱۵۶ و ایبوپروفن بهش داد بعد از مصرف دخترم اسهال شد پزشکش شربت اموکسی کلا عوض کردوبجاش شربت سیفکسیم ۱۰۰تجویز کرد ولی باز هم بعد از مصرف شربت سیفکسیم ۱۰۰اسهالش خوب نشد و حالا خیلی ابکی بی رنگ شده
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر بچه 11ماهه ام از امروز صبح عطسه و سرفه و الان دیدم آبریزش بینی داره ولی تب نداره چه دارویی بهش بدم؟
- قطره
سلام آقای دکتر من دخترم چهار ماهشه قطره ی پدی لاکت بهدش دادیم بعد از چند ساعت تمام بدن نوزادمون جوش های ریز زده بیرون علت چی میتونه باشه

