Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام آقای دکتر پسرم 1سال و دو ماهشه از دیروز تب داره ولی هر 12 ساعت با استامینوفن پایین میاد بهش آزیترومایسین میتونم بدم؟
- سلام و احترام پسرم تب شدید کرده است و اموکسی سیلین ۱۲۵ می خواهم بدهم دوز مصرفش را نمی دانم
دوز مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵ را برای پسر کودک ۲ و نیم ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدر است
- آلرژی
سلام آقای دکتر لطفا راهنمایی کنید من ۳۰ سالمه خانم هستم از ۱۵ سال پیش گاه و بیگاه یهو سرفه های خشک شدید میزدم انگار اسپری فلفل تنفس کرده بودم. بعد بارداریاز سال ۹۷ خوب شدم اما الان یه علائم دیگه ای دارم و خیلللی دکتر رفتم . شش ماه پیش باردار بودم و به خاطر عفونت ریه سقط شد.و دارو برام تجویز نمیشد چون باردار بود علائم الان که دارم اینها هستند ، سرفه خشک که با دراز کشیدن بیشتر میشه گاهی خس خس ریه و گلو خارش نوک بینی خارش ته بینی و بدنبالش عطسه زدن گاهی خارش گلو و درد گلو ترش کردن معده از شش ماه پیش که سرماخوردگی شدید گرفتم اینجوری شدم و همش دکتر میرم اما داروها فایده نداره و مخاط بینی سبز رنگ داشتم البته بعد سرماخوردگی های اینجوری که خوب میشم بعدش سرفه خشک شروع میشا تا دو هفته. و تشخیص رفلاکس یا سینوزیت میدن اما من حس میکنم آلرژی باشه ممنون
- تجویز مقدار دارو
سلام، با تجویز پزشک برای سرماخوردگی و تب پسرم که ۸ سال و وزنش ۲۳ کیلو شربت سیفکسیم تجویز شده ولی گفتن هر ۸ ساعت ۵ سی سی آیا این مقدار کافیه؟؟
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰
دخترم شش سالشه .ازصب تب ۳۷.۵داره .کوریزان سبز ۵سی سی دادم . سفیکسیم ۱۰۰بدم؟ اگر بله چه مقدار و روزی چن بار؟ (ضمنا۱۰روز پیش هم التهاب لوزه داش دکتر کوریزان و اموکسی کلاو و اکسپکتورانت نوشت .احتمال داره که ادامه همون سرماخوردگیه؟؟چون گاها سرفه میکرد)
- ترکیب شیر گاو با شیرخشک کودک
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه بجای اب جوشیده از شیر گاو یا شیر پاستوریزه استفاده کنیم برای درست کردن شیرخشک کودک ؟ینی بجای اب شیر بریزیم با شیرخشک ترکیب بسه
- آزیترومایسین با دستور اشتباه
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- سلام آقای دکترخسته نباشید،دخترم ۴سالشه هرازگاهی میگه دلم دردمیکنه شدیدنیس درحدی که فقط میگه دلم دردمیکنه چی بهش بدم خوبه؟
- دندان قروچه
سلام خسته نباشید جناب دکتر پسرم مدتیدندان قروچه میرد یبوست همیشکیداره آزمایش خون مدفوع دادم نرمال بود علت دندان قروچه چی هستش استرس میتوان دلیلش باشه ویکم ناروای داره از چیزی ترسید از دوسالگی اینطور شده وحدود ۶ماه دندان قروچه دارد چه کنم به چه متخصثی مراجعه کنم سپاس
- نتیجه آزمایش مدفوع
سلام دکتر من پسرم دوسال ونیم هستش آزمایش چکاب دادم آزمایش مدفوع وجود اندکی مخمر را نشان داده دلیل ودرمان چیست خیلی نگرانم
- رگ نازک
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم دو سال و نیم هست رو لپ صورتش رگه های نازک قرمز هست خاستم بپرسم علتش چیه جای نگرانی هست یا نه؟
- رشدقد
- چاقی
سلام.من ۲۶ سالمه در دوران شیردهی هستم و بچه ام ۱ سالو یک ماهشه. خیلی لاغر شدم.میخواستم برای چاقی پودر جینسینگ مصرف کنم ولی بهم گفتن با پزشک اطفال مشورت کنم.توروخدا دارویی برای چاقی بهم معرفی کنید که ضرر نداشته باشه
- واکسن پرونال
سلام خسته نباشید پسر من دوروز پیش یکسالش شد.دیروز واکسن پرونال بهش زدیم و امروز بردیم برای واکسن یکسالگیش ولی نزدن گفتن یکماه باید بگذره میخواستم نظر شما را بدونم ایا واکسن یکسالگی را امروز بزنیم؟
- فرو رفتن میخ کف پا
سلام و عرض ادب خسته نباشید امشب یه میخ اهنی فرو رفته کف پای داداشم ۱۳ سالشه خیلی درد و ورم داره چیکار باید بکنیم
- روز پزشک
سلام آقای دکتر. روز پزشک بر شما مبارک الهی همیشه سلامت و تندرست باشید.
- سرماخوردگى
سلام خسته نباشید دختر من دیروز سرفه خشک داشت بدون هیچ علائمی امروز سرفه خلطی شده ولی زیاد نمیزنه تب و سایر علائم نداره لازم بهش سفکسیم بدم ؟
- قرص خوردن کودک
سلام وقت بخیر، پسرم 11 سالشه گلوش درد میکنه و به سختی غذا را قورت میده البته هم لوزه سوم داره هم برونشیت وسینوزیت، ولی نمیتونه شربت بخوره و بالا میاره آیا میتشه قرص بهش داد، وزنش 40 کیلو گرم ممنون میشم راهنمایی بکنید
- میزان مصرف دوز داروی شربت آزیترومایسین 200 برای کودک 7 سال با وزن24 کیلو
با سلام و عرض ادب برای کودک 7 سال و با وزن 24 کیلو و با عوارض گلودرد، کمی سرفه، گرفتگی بینی، بیحالی چقد داده شود؟ با تشکر و سپاس فراوان
- سلام پسرم ۵ ساله هست و تب زیاد میکنه .اگه شربت اموکسی کلاو ۴۵۷ بهش بدم عیبی نداره ؟

