Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فارمانتین
سلام پسرم گلودرد داشت فارمانتین ۴۵۷ بهش میدم سرفه هم داره کمی خلط داره چه شربتی باید بهش بدم؟؟۱۳ کیلو وزن داره و دوسال و نه ماه داره ،،ممنونم
- زردی کف دست وپا کودک ۶ساله
سلام پسرم ۶ سالشه کف دست و پاهاش زرد علتش چیست
- آموکسیسیلین
پسر م فاویسم داره بهش شیر میدم دندونم چرک کرده میتونم آموکسیسیلین بخور م
- سلام آقای دکتر دخترم یک ساله ۵ماهه هست وزن ۱۱کیلو وقد ۷۸آیا کم وزن نیست
- شربت تئوفیلین
پسرم ۶ سالشه و آنفولانزا گرفته و مدام سرفه می کنه طوریکه هرچی می خوره بالا میاره دکتر شربت تئوفیلین رو تجویز کرد ولی عوارضشو خوندم ترسیدم بدم به نظرتون بهش بدم ؟
- بیماری سرم سیکنس
سلام وقتتون بخیر دختر۴ ساله ای دارم که ماه پیش دخترم پس از مصرف سفکسیم دچار کهیر و ورم پا شد.این اتفاق دقیقا دو سال پیش هم با آموکسی سیلین افتاد حالا دکتر تشخیص بیماری سرم سیکنس رو داده خواستم ببینم الان دوباره دخترم مریض بشه چه انتی بیوتیکی بدم که حساسیت نده.و آینده این بیماری چطور هست؟یعنی امکانش هست با بیشتر شدن سنش از بین بره؟خطرناک هست؟لطفا جواب بدین🙏🙏
- خواب کافی
خواب کافی برای کودک دوسالو هشت ماه چقدر است؟پسرم ده ساعت میخابد در شبانه روز
- کودکان
با سلام و خسته نباشید دکتر پسرم 19ماهشه از پنج ماهگی همش پشت سر و بالای سرشو چنگ میزنه گفتم شاید مال رفلاکس باشه الان علائم رفلاکس نداره اما با دست پشت سرشو فشار میده به نظر شما دلیلش چیه؟
- اسهال خونی
سلام وقت بخیر من یه دختر ۳.۵ ساله دارم که حدود دو هفته است روزی یک یا دوبار میگفت شکمم درد میکنه و ما فکر میکردیم به دلیل نرفتن به دستشویی شکمش درد میکنه (بعضی وقتا برای دستشویی رفتن تنبلی میکنه) که بعد از رفتن به دستشویی دیگه نمیگفت شکمم درد میکنه. تا اینکه امروز عصر گفت دستشویی دارم بردمش دستشویی یه کم مدفوعش حالت اسهالی داشت البته اسهال کامل نبود نیمه اسهالی بود در عرض ۵،۶ ساعت حدود ۵،۶ بار دستشویی رفت ، من در ۳ دفعه آخر متوجه شدم که در مدفوعش خون وجود داره، الان خیلی نگرانم و در شهرمون الان دکتر متخصص و آزمایشگاه فعال وجود ندارد که ببرمش، دلیل این خون ریزی چی میتونه باشه؟ ممنون میشم اگه زود جواب بدین
- سلام چن روزهست شیر خشک اپتامیل به بچم میدم از روزی که این شر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه وقش میکنه میشه دلیلش شیر خوشم باشه
سلام بچه من چند روزی هست شیر اپتامیل میدمش واز روزی که این شیر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه واز حال میره میشه دلیلش شیر خشک اپتامیل باشه
- گرفتگی صدا
سلام خسته نباشید دخترم 14 ماهه آش هست نه سرفه داردنه ابریزش بینی فقط صداش گرفته چیکاربایدبکتم
- سلام دخترم پنج نیم ماهه کاغذ آچار یه تیکه مستطیل خورده شیرم دادم استفراغ میکنی می گریه میکنی میترسم
سلام دخترم پنج نیم ماهه کاغذ آچار یه تیکه مستطیل خورده شیرم دادم استفراغ میکنی می گریه میکنی میترسم
- واکسن
سلام آقای دکتر وقت شما به خیر . پسرم دو سال و هفت ماه دارد . چهار هفته ی پیش واکسن انفولانزای فرانسوی تزریق کردیم براش. الان که باید دوز دوم را تزریق کنه ، متاسفانه داروخانه ها میگن که واکسن هاشون تموم شده و فقط واکسن ایرانی دارن. ما هم براش وامسن ایرانی نزدیم. آقای دکتر از اونجایی که کودکان زیر نه سال برای بار اول باید دو دوز واکسن تزریق کنند ، الان پسر من با یه دوز تزریق تکلیفش چی میشه ؟ بدنش حتی کمی هم ایمن نشده؟ باید صبر کنیم تا سال دیگه دوباره دو دوز تزریق کنیم؟ شما جایی رو نمیشناسید که واکسن فرانسوی داشته باشند پسرم از بدو تولد تحت نظر شماست با افتخار برای ما یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر محترم و دلسوز
- کاغذ خوردن بچه ها
من یه سه قلو دارم که کاغذ میخورند آیا کمبود ویتامینی دارند تاصلا مشکلاتشان چیست ؟ یکی از پسر ها بسیار لاغر تر و رنگ زرد هست ممکن اصن است کم خون باشد
- عفونت ادراری کودک شش ساله
سلام خسته نباشید،پسرم شش سالشه ،موقع دستشویی رفتن نمیتونه ادرار کامل بکنه و درد شدید داره که از شدت درد جیغ می کشه ،دیشب بردم دکتر و بعد آزمایش گرفتن معلوم شد عفونت ادرار خیلی شدید گرفته دکتر براش سفیکسیم 400 یکبار در روز تجویز کرده و قرص مترونیدازول 250 هر هشت ساعت ،قرص رو میخوره اما کپسول سفیکسیم رو نمیتونه بخوره میتونم کپسول هر 12ساعت نصفشو بدم؟
- خارش
سلام پسرم بیست ودوماهشه ازدیروزصورتش کهیرمیزنه بعدازچن دقیقه ازبین میره چه دارویی استفاده کنم ایاکهیردرمان قطعی داره
- عفونت ادرار
با سلام اقای دکتر دختری دارم هفت ساله که یک هفته پیش موقعی که از مدرسه امد گفت که سوزش ادرار دارم و موقعی که ادرارم تخلیه میشود دو تا پهلوهام درد میگیرد و من همان روز او را به دکتر عمومی بردم واب او نیز سی و هشت درجه بود و دکتر بدون انجام سومو و ازمایش گفت عفونت کلیه دارد وسفیکسیم صد صبح وشب یک قاشق غذا خوری به او داد همراه با سه امپول که گفت برای عفونت کلیه است و بعد تب ولرزش خوب شد اقای دکتر بعد از انکه سفکسیم را تا هفت روز خورد بعد از چند روز از خوردن و گذشتن سفکسیم او را برای سونوگرافی کلیه وکشت ادرار ببرم که جواب به طور دقیق باشد ممنون
- سر درد کودک
سلام آقای دکتر تو رو خدا کمک کنید خیلی نگرانم دختر شش و نیم ساله ای دارم که مدت دو ساله سر درد داره .دو طرف سرش درد داره و وقت هایی که صدای بلند یا حتی صدای آروم تلویزیون رو بشنوه دو طرف سرش درد میگیره. دکتر مغز و اعصاب گفت باید عکس از سرش بگیره و قرص نور تریپتیلین و پرانول تجویز کرد که من بهش ندادم چون ترسیدم خطرناک باشه حالا آقای دکتر تو رو به خدا راهنمایی بفرمایید که آیا تصویر برداری از سر برای بچهاین سنی خطرناک نیست چون با دارو بیهوشی میکنند و داروها رو بهش بدم یا نه؟ و به نظرتون مشکلش چیه اگر میگرن باشه خطرناکه؟ می چیکار کنم که بهتر بشه لطفا به تمام سوال هام پاسخ بدید
- کیدی لاکت
دکتر جان دختر ۴ سالم سه روزه دل درد داره کیدی لاکت میدم خوب میشه تا چند روز میتونم بدم
- سلام دکتر جان پسر سه ساله من سرفه شدید داره وفاویسم هم داره چه شربتی باید بهش بدیم
سلام آقای دکتر پسرم سه سالشه سرفه شدید داره وفاویسم هم داره چه داروی بهش بدیم ممنون از شما

