Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ماکارونی
سلام پسرم ۸ ماهش تموم شده همین ماکارونی که برای خودمون درست میکنم بهش بدم یا جور دیگه ایی براش درست کنم ؟
- ازمایش ۱سالگی
سلام اقای دکتر آزمایش ۱سالگی برای بچه ضروری هستش؟ منظورم چکاب هستش ممنونم
- اسهال نوزاد۷ماهه
باسلام وخداقوت پسره هفت ماه دارم که اسهال داره دکتر اطفال بردم پودر کیدی لاکت داده آیا استفاده کنم یاخیر
- سرفه نوزاد
سلام خسته نباشین،،نوزادم ۴۵ روزشه،چهار روز پیش سرفه داشت حدود دو یا سه تا پشت هم و عطسه و خس خس میکرد ولی خداروشکر تب نداشت،بردمش پیش متخصص،آزیترومایسین دادن برای مصرف س روز و روزی ۱/۵سی سی،دیروزسرفه هاش بیشترشد ک دکترمتخصص نبود و بردمش عمومی و گفتن ک عفونتی توی گلوش نیست و احتمالا الرژیه و دیشب بردمش پیش دکتر خودش ک گفت اگر سرفه هاش کم بشه،مشکلی نیست الان سرفه هاش کم نشده والبته ن تو حالت طبیعی،وقتی ک بخاطر دلدردش گریه میکنه و جیغ میزنه س یا چهارتا سرفه میکنه پشت سر هم.باید چیکار کنم؟ممنون میشم پاسخ بدین
- تلویزیون دیدن نوزاد
سلام دخترم سه ماهه است و به تلویزیون که نگاه میکنه آروم میشه وانگاری علاقه داره .آیا براش ضرری ندارد بزارم نگاه کنه
- سرفه و خلط
سلام جناب دکتر گرامی، پسرم 5سال و نیمه هست دوماه پیش به علت عفونتی که گلوش داشت آوردمش خدمت شما آزیترو بهش دادید و با شربت تب بر تبش کنترل شد و بهبود پیدا کرد ، دو سه روز میشه در طول روز تک سرفه خلط دار میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- شربت ستادین جی
سلام من دو روزه به دخترم که 2 ماهه هس در حد ۰/۲۵ میلی ازشربت ستادین جی میدم هر ۱۲ ساعت سینش خر خر میکنه و سرفه میکنه آیا ضرر داره یا نه بااین دارو خوب میشه داروخانه داده
- اسهال واستفراغ کودک ۱۶ماه
سلام توزاد ۱۶ماهه دارم که دیشب استفراغ میکرد بردمش دکتر بهش سوزن وشربت اندامین اندانسترون وسروم بهش داد گه گفت سروم رو داخل خونه باآب حل کنید بهش بدین همین کارروانجام دادم تابهش دادم نیم ساعت بعدش اسهال گرفت حالااسهال هم گرفته باید چیکارش کنم که خوب بشه
- ترک خوردگی
سلام دختر من 2 سال و نیمشه الان دیدم که در ناحیه مقعدیش یه ترک خوردگی هست . لطفا راهنمایی بفرمایید. با سپاس
- عدم شیر خوردن و وزن گیری نوزاد ۴ ماه و نیم
دخترم ۴ ماه و نمیشه...یه دفعه شیشه رو نمیگیره...شیر با استکان میخوره...کلا شیر خوردنش هر ۲ تا ۳ ساعت بود...وزن گیریش هم خوب نیست....نمیدونم چکارش کنم
- مصرف هم زمان پلارژین و کوریزان
سلام دکتر من انروز پسرم رو واسه سرما خوردگی بردم دکتر و دکتر بهش هم ملارژین داده هم کوریزان پسرم ۱۱ کیلو وزن داره و ۱۷ ماهه است ممنون میشم راهنماییم کنین؟
- سرفه
سلام آقای دکترخسته نباشید.دخترمن سه روزه سرماخورده سرفه وتب داره دکترش قبلا تشخیص برونشیت برای سرفه هاش داده وقتی سرمامیخوره شدیدمیشه من الان نمیتونم شربت آزیترومایسین پیدا کنم توی داروخانه ها میشه به جای شربت قرص آزیترومایسین بدم بهش.وزنش ۲۰کیلوهستش سنش هم ۵/۵ ،ممنون میشم پاسخ بدید.
- شیرنخوردن
سلام دختر ۴ماهه ای دارم که گاهی اوقات خیلی بد شیر میخورد ازدیشب ساعت ۳ که شیر خورده تا ساعت ۱۰ صبح هر کاری کردم شیر نخوردودایم شصتش را میخوردوقتی میخوام شیربهش بدم گریه میکنه مجبورشدم شیر م رابدوشم وداخل شیشه بدم چکار کنم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دختر ۶ ساله دارم که ترشح بینی و پشت حلق داره و کمی سرفه ایا سفیکسیم ۱۰۰ خوبه استفاده کنم ترشحش زیاده و از خواب بیدار میشه کمی هم چرکی هست
- خروسک
سلام اقای دکتر پسرم خروسک گرفته وفقط دگزا زده ایا داروی دیگری دارد ایا بالشت پسرم مهمه که از چی باشه تا چند روز ادامه دارد دستگاه بخور سرد هم براش گذاشتم ایا فایده داره ممنون از لطفتون
- نوزاد
سلام دخترم 27 روزش هست الان 2 روز که داره روزی 5 قطره دایمتیکون و5 قطره پدی لاکت میخوره نمیدونم چرا خوابش زیاد شده آیا طبیعی هست یا نه؟
- و البته یه ماه پیش سونگرافی بردیم همه چیزش سالم بود فقط نوشته بود لوپهای روده پرگاز هست برای اونم شربت سفکسیم ۱۰۰ داده بودن دکتر بعد از اون ۴ بار پشت سر هم نه گه گاه رگه خون در مدفوعش دیدم
- خارش و التهاب لثه در نوزادان
سلام آقای دکتر وقت بخیر
برای درد و خارش و التهاب لثه در نوزادان چه چیزی باید به نوزاد داد آیا دادن مرتب استامینوفن ضرری براش نداره؟
برای نوزاد چهار ماهه بعد واکسن میشه از شیاف استامینوفن استفاده کرد؟ شرایط استفادهاش چطوره؟
- فارمانتین
سلام پسرم گلودرد داشت فارمانتین ۴۵۷ بهش میدم سرفه هم داره کمی خلط داره چه شربتی باید بهش بدم؟؟۱۳ کیلو وزن داره و دوسال و نه ماه داره ،،ممنونم
- غذا
شکلات تلخ وکاکایو برای نوزاد ک شیرمادر میخوره ضرر داره

