Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آلرژی یا کرونا
سلام وقت بخیر...کودکی ۶ ساله پسر ظهر امروز گوجه سرخ کرده و فلفل و ترشی و سس قرمز خوردن و بعد از این دجار سرفه و گاهی مواقع عطسه شدن... البته این کودک از ۲ یا ۳ سالگی حسیاست داشتن و همین حالا هم دارن و شب ها بینشون کیپ هستش و در طول روز عطسه میکنن ولی هیچ وقت سرفه نداشتن فاصله بین سرفه ها خیلی زیاده شاید نیم ساعت یک بار.... هیج علائم دیگری هم ندارن...ایا کرونا هستش؟یا حساسیت؟
- سرفه خشک
سلام پسر من یک ساله و یک ماه هست۔۔ الان تویه یک شب دچار سرفه های خشک شده از چه دارویی استفاده کنیم لطفا کمک کنید
- کم کاری تیروئید
با سلام و وقت بخیر اگر کم کاری خفیف کودک تا شش ماهگی تشخیص داده نشود و کودک قرص لووتیروکسین نخورد باعث عقب ماندگی کودک میشود؟
- مصرف کپسول مکمل ترکیبی ویتامین دی ، کا ۲، آ
سلام . آیا نوجوان ۱۳ ساله فاویسمی ، میتواند کپسول مکمل ترکیبی ویتامین ( دی، کا ۲ و آ ) مصرف نماید ؟
- موارد مصرف سفکسیم
سلام و شب بخیر . پسرم ۳سال و نه ماه من آبریزش بینی دارد که زردر نگ است و دل پیچه هم از چند روز قبل داشت که دو بار بالا آورده بود .دکتر براش ایبوبروفن و دیسیکلومین تجویز کرد . اما با بیشتر شدن آبریزش بینیش دوباره مراجعه کردم و سفکسیم رو نوشت . سوالم اینه که دوز مصرفیش برای کودک ۱۳ کیلو وزن چقدر و چند بار در روز باید باشه و سوال دیگه من اینه که اصلا سفکسیم لازمه بدم به پسرم؟
- اسهال در نوزاد سه ماه و نیم
سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی! در ضمن کودکی حدودن سه الی سه و نیم ماهی مدتیست که اسهال است و کسالت دارد. دکتر رفته اند آزمایش داده و گفته به شیر مادر که حاوی قند است حساسیت دارد و بایستی از شیر خشک استفاده کند. می خواستم بپرسم که راه حل دیگری برای درمان این حساسیت وجود ندارد که بتواند از شیر مادر استفاده کند؟
- شربت مولتی
سلام خسته نباشید دخترم ۲۳ ماهش هست ویروس گرفته ۳روز فقط تب کرد و استفراغ حالت تهوع متوکلوپرامید میدم بند اومد الان خیلی سرفه داره میتونم بهش مولتی و اهن و اد بدم بهش یانه ؟؟
- آفت دهان کودک
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم یک سال و بیست روز داره و مدتی هست که روی لب و دهانش لکه های سفید زده وقتی شیر میخوره هم خودم اذیت میشم بنظرتون چیکار کنم
- استفراغ صبحگاهی
باسلام وخسته نباشی دخترم چهارسالشه چندوقت یکبارصبح دچارتهوع واستفراغ میشه تاحالا 4باربراش اتفاق افتاده معمولاتاقبل ساعت 7صبح هم خوب میشه دلیلش چی میتونه باشه
- وجود خون در ازمایش ادرار
سلام دخترم19ماهشه براش ازمایش ادرار انحام دادم تو ازمایشش خون دیده شده دکترش براش سونو نوشت تو سونو سنگی دیده نشد گفتن بعد یک ماه ازمایش و دوباره تکرار کنم اگه باز خون دیده شد ببرمش متخصص کلیه. من خیلی نگرانم یعنی کلیه بچه مشکلی داره
- آمپول ردکننده جنین در ماههای اول
آمپول ردکننده جنین در ماه های اول
- مصرف داروی فارمنتین لی اس۶۴۳
من دختر سرما خورده و سرفه های خلطی دارد که یکم سبز است البته تب ندارد آیا نیاز به مصرف آنتی بیوتیک است وزنش هم ۳۰ کیلو است
- سلام دخترم ۶ساله هستش وزن ۳۳کیلو چندروز تب داره و عفونت شدید اموکسی سیلین دادم خوب نشد حالا امروز شروع کردم ازیترومایسین۲۰۰چجور باید مصرف بشه
- سرماخوردگی کودکان
با سلام پسرم ۶ سالش هست از حدود یک هفته پیش عطسه وآبریزش بینی داشت ولی تب وبیحالی وبدن درد نداره من سیتیریزن دادم عطسه قطع شده ولی بعضی اوقات آبریزش بینی داره شما چه شربتی رو پیشنهاد میدین در ضمن صداش هم گرفته ممنون از راهنماییتون
- علت زردی کف دست و پا
با عرض سلام و ادب خدمت آقای دکتر کرم بین می خواستم ببینم دلیل زردی و تعریق کف دست و پا در کودکان چیست البته پسر من ۸ سال دارد و تقریبا از بچگی چنین حالتی را داشته و لازم به یادآوری است که در فصل سرما در زمان مدرسه زود زود مریض میشود لطفاً بنده را در این مورد راهنمایی بفرمایید از زحمات گرانقدرتان کمال تشکر را دارم
- شربت آموکسی سیلین
مقدارونحوه مصرف شربت آموکسی سیلین برای کودک ۱۵ماهه
- خون دماغ
سلام آقای دکتر پسرم چند روز پیش حساسیت گرفت آبریزش بینی داشت حالا دو روز هست که شب ها خون دماغ میکنه میشه که از حساسیت باشه چکار کنم دیگه خون دماغ نکنه ممنون از لطفتون
- خلط گلوکودک ۸ ماهه
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماهشه چند روز اب بینیش میاد وسرف میکنه تو گلوش خلط جمع شده تا الان ۳ بار بردیم دکتر داروهای مختلف داده ولی هنوز سینه دخترم خس خس میکنه وخلط داره چیکار کنم
- شیرپاستوریزه
سلام وقت بخیر من به دخترم شبا ک گرسنه اش میشه یا صبح ها تو خواب تو شیشه شیر_ شیر پاستوریزه میدم ایا شیر باید جوشیده شده باشه هردفعه یا از قبل ک جوشیده کافیه و فقط ی بار گرم شه دخترم ۲سالو ۸ ماهشه ممنون از توضیحاتتون
- مقدار مصرف شربت ازیترومایسین برای کودک ۶ ساله باوزن ۲۰ کیلو
پسرم ۶ سالشه گلوش خیلی عفونت داره چند سی سی بهش آزیترومایسین بدم وهر چند ساعت یه بار بدم

