Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استمینوفن
سلام اقای دکتر قطره استامینوفن که در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ باز شده تا الان که ۲۷ اردیبهشت هست ایا قابل استفاده است
- رفلکس معده
- باسلام کودک من 4ماه دارد اول شیرخشک نان بهش میدادم بالا میورد بعد شیرشو عوض کردم گیلوگیز خریدم بازم بالا اورد الان ببلاک arگرفتم بالا نمیاره یبوست گرفته نمیدونم چه کار کنم
- شربت زینک سولفات
اقای دکتر فرمودین که به نوزاد ۹ ماهه من روزی دو سی سی واسه کم اشتهایی بهش شربت زینک سولفات بدم بازم مولتی ویتامین و قطره اهنشم بدم ؟
- با سلام. پسر من 2ماه و 20 روزش هست. قطره آد رو با 1.5 ماه تاخیر برای اون شروع کردیم. در مراجعه به یکی از متخصصین اطفال گفتن برای جبران این تاخیر میتونید یک کپسول ژله ایی ویتامین دی رو بریده و محتویات اون رو برای یک بار زیر زبون نوزاد بریزید. با توجه به اینکه مصرف دوز بالای این ویتامین باعث مسمومیت میشه می خواستم بدونم برای نوزاد من خطری نداره؟
- مقدار کره
سلام آقای دکتر به نوزاد نه ماهه در طول روز چقدر میشه کره داد؟
- قرص ازونیوم
سلام.پسرم ۶ ماه و ۱۳ روزشه.چند وقته اشتهاش کم شده.شیر کم میخوره.موقع خوردنم سرشو به عقب میکشه.از دیشبم یکم استفراع میکنه. دکتر بهش قرص ازونیوم داده.برای رفلاکس. برای این سن،این قرص خوبه؟میتونم بدم یا ندم بهتره؟
- شکستگی
سلام دختری۳ماهه دارم بغلش میکنم کتفش صدا میده دررفتگی استخوانه دردی چیزی نداره ممنون
- رشد کم دور سر نوزاد
سلام دختر ۱۰ ماهه دارم، هنگام تولد ۳۵۰۰گرم، ۴۸ سانت قد و دور سر ۳۴سانت داشت ولی الان وزن ۸۶۰۰گرم، ۷۴سانت قد و دور سر ۴۳.۲ دارد، وزن و قد طبق نموداره اما دور سر ۴۳.۲ ساخته که طبق نمودار یک سانت کمتره، ماه پیش هم ۴۳ سانت بود، این موضوع نگرانم کرده،لطفا بفرمایید برای رسیدن به رشد نرمال طبق نمودار چکار کنم؟
- تاول در نوزادان
سلام وقت بخیر.دخترمن ۲۳روزه ک دنیااومده و باسنش خیلی دونه زده،دونه ها مثل تاول هستن و بعد از یکی دو روز میترکن،میخوام ببینم اینامال گرمی شکمِ یا حساسیت به پوشک یا چی؟درمانش چیه؟
- علت زور زدن باد معده نوزاد یک ماهه
سلام علت زور زدن کش قوس کشیدن نوزاد یک ماهه چیست
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتر پسر من دوماهش تموم شده رفته تو سه ماه و رفلاکس پنهان داره و قتی بالا میاره به صورت پنیری هستش من شیر خودم رو میدم وقتی شیر بخوره سرش رو میشه عقب اصلا دوست ندارم شیر بخوره رفلاکس پنهان درمان دارد ؟ و آیا من هم باید در تغذیه ام رعایت بشه ؟
- درد شکم پسر 2 ماهه
سلام پسرم اصلا مدفوع ندارد مگر اینکه با شیاف گیلیسرین استفاده کنم تا مدفوع داشته باشد باید چیکار کنم که رفع شد استفاده از ماساژو اب گرمم فایده ای نداشت
- سرفههای خشک نوزاد
باسلام دخترم پنج ماهش هست الان یک هفته هست موقع خواب همش سرفههای خشک داره شهرستان ماهم دکتر اطفال نداره ممنون میشم راهنمایی کنید نگرانم
- علت سرفه نوزادچهار ماهه
با سلام ببخشید خواستم ببینم دلیل سرفه پسرم چیه البته گرفتگی بینی با خس خس سینه هم داره وممنون میشم که راهنمایی کنین که درمان بشه
- درباره انتي بيوتيك
با سلام نوزاد من ٢ماهه و ٢٠روزه است براي چكاب پيش دكتر بردم دكتر فرمودن يك ازمايش از ترشحات بينيش بگيريد و نتيجه ازمايش رشد متوسط باكتري هموفيلوس انفولانزا بود ولي هيچ علايمي ندارد نه تب و نه علايم ديگري دكتر سفالكسين ٢٥٠هر شش ساعت ١.٥سي سي را به مدت ٢هفته تجويز كردن ميخواستم بدونم انتي بيوتيك ضرر نداره و ضروري هست ؟ با تشكر
- ناف
سلام نوزاد ما یک ماه وهفت روزش هست از ۵روزگی بند نافش افتاد والان خیلی کم ترشح زرد رنگ رو لباس زیرش دیده میشه.باید چکار کرد برای خشک کردن ترشح
- سرفه کودک
با سلام من یه دختر چهار ماهه دارم یه دختر شش ساله هر دو از هفته پیش سرفه خلط دار دارن دختر چهار ماه م دارو مصرف نمیکنه ولی دختر شش ساله م شربت گایانفزین و کوریزان و اسپری دهان استفاده میکنه ولی همچنان سرفه های هر دو خلط دار هست میخواستم ببینم به دختر چهار ماه م چی بدم و چرک خشک کن برای دختر بزرگتر شروع کنم
- شیرخشک
باسلام نوزاد ۴ ماهه ای دارم که چند وقت است شیر مرا اصلا نمیخورد میخواهم برای او شیرخشک شروع کنم به نظر شما چند وعده در روز وچگونه به اوشیر خشک دهم که شیر مرا هم کمی بخورد
- شیر نخوردن و عدم وزن گیری
سلام کودک 14 ماهه دارم از یکسالگی خود ب خود از خوردن شیرم امتناع کرد و الان دچارکمبود وزن هست حدود 8.700 وزن دارد لطفا مرا راهنمایی کنید
- سرماخوردگی۸ماه
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۸ماهشه الان۴روز سرماخورده بهش قطره سیترازم باسفالکسین و ی شربت خلط اور الان دو روز حس میکنم شدید شده چشماش اشک میاد ابریزش زیاد داره باهمین داروهاخوب میش؟

