Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- راه نرفتن
سلام ارض ادب و خسته نباشید ببخشید پسر من ۱۱ماهشه ۱۰روز مونده به تولدش ولی اصلا نمیتونه بشینه یا روی پاهاش سفت وایسه وقتی تلاش میکنم راه بره پاهاش رو کامل به زمین نمیزاره روی انگشتای پاهاش راه میره سرش و گردنش رو خوب نگه میداره مشکلی از سر و گردن نداره ولی نمیتونه بشینه وراه بره دندون هم اصلا در نیورده چیکار کنم میشه راهنمایی کنید
- بنفش شدن زباندخترم
سلام آقای دگتر یک ماه پیش زبان دخترم بنفش شد. چند روز بود خودش خوب شد باز دوباره آمروز بنفش شده یکم میشه لطفا بگین ازچه چیزی میتونه باش دخترم سنشم 1سال
- شربت کوآموکسی کلاو
سلام اقای دکتر به پسرم شربت کوآموکسی کلاو میدهم برای خلط پشت گلواگر بعد شربت شیر خشک بخورد اشکال دارد اگه اشکال دارد چندساعت بعد بدهم
- گل گاوزبان
سلام دکتر گرامي من بچه ي يک ساله دارم که اکثر اوقات اعصابم ضعيف ميشه دادو بيداد ميکنم سرش اصلا دست خودم نيست و بعدش پشيمون ميشم و خيلي ناراحت ميشمو غصه ميخورم که چرا طفل معصوم رو حرف زدم اين که حاليش نميشه کلا همش آدم کم اعصابي بودم ميشه از گل گاوزبان که آرابخش اعصاب هست در دوران شيردهي استفاده کنم؟؟مشکلي ندارد؟؟
- اسهال خونی
پسرم۱۷ماهشه ازنوزادی رفلکس داره دکترش گفته اگه مدفوعش خونی وچرب باشه خطرناکه.خیلی بهترشده ولی هنوزخوب نشده الان داره دندون فک بالاوپایینش درمیاد دیروز یدفعه تب واسهال گرفت که کمی خونی بودایهال دکتربردم امروزبهتره تبش بنداومده واسهالش خوب شده تقریبا ولی مقدارکمی رگه خونی داخل مدفوعش بود خواستم ببینم مربوط به رفلاکسشه یاعفونییه ربطی به رفلاکس نداره؟مدفوعش چرب نیس دیروز دکترگفت عفونی وربطی به رفلاکس نداره ممنون میشم جواب بدید خیلی نگرانم
- برای آبریزش بینی وعطسه کودک ۴ ساله چه دارویی خوبه
- مریضی مکرر
سلام خسته نباشید. بچهسه ساله دارم با وزن حدود ۱۳ کیلوگرم. مهد کودک هم نمیره. امسال از ۱۰ آبان تا الان سه بار مریض شده و هر بار هم چند روز تب کرده. بعد ابریزش بینی و سرفه هم داشته. این قدر مریض شدن طبیعیه؟
- ادرارسوختگی
سلام آقای دکتر.وقتتون بخیر دخترم ۲۲ ماهشه.از صبح ادرار سوخته شده.البته ادرارسوختگیش دون دون ریز قرمز هست و تا اطراف رونش هم شده.چندبار کرم زینک زدم ولی هربار بدتر میشه. ممکن بخاطر حساسیت به چیزی باشه؟چیکار باید انجام بدم؟چه پمادی بزنم که بهتر بشه؟
- دل درد کودکان
سلام، یه پسر 6 ساله دارم 2روز دل درد داره شبها بدتر میشه دکتر بردم میگن ویروس به مرور خوب میشه خیلی بی تابی میکنه
- خلط بینی
سلام دخترم سه سالشه چند هفتا پیش سرنا تورد نیوتادین و پروسپان بهش دادن دکتر داد.یا مدت توب رود دوبارا از یا هفتا پیش دیدم بینیش خلط داره تو خواب طرفا میکند دکتر بردم قطره بینی با اسپری داد بزنم دهنش خوب شد ولی هنوز دماغش خلط داره انگار بدتر شده چه کنم عفونتی نشه
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
پسرم چند روزه متوجه یه جوش درناحیه تناسلی شدم دوساله شه اذییتش نمیکنه قرمز و یه خرده فک میکنم آبکی باشه به نظرتون چکار کنم
- مطب
سلام ۱۲ خرداد شنبه مطب تشریف دارین؟؟
- مصرف ریسپیریدون
با سلام خدمت شما آقای دکتر خسته نباشید.پسرم ۲۸ ماهه است بعضی اوقات داد و فریاد میکنه و حالت پرخاشگری داره و کم اشتهاست فعلا از شیر خودم نتوستم بگیرم زمانی که نمیخوام بهش شیر بدهم این حالات بیشتر خودشو نشون میده. پیش دکتر بردیم داروی ریسپیریدون را تجویز کردن که عصر نیم میل بهش بدهم آیا به نظر شما صلاح هست در مورد پسر من این دارو مصرف بشه؟
- قرمزی چشم
سلام پسرم ۳/۵ساله است امروز چشمش قرمزشده وقی میکنه آیا قطره باکتی ماید استفاده کنم ضررنداره؟؟؟؟طریقه مصرف به چه صورت؟؟؟؟؟
- عمل تنگی مجرا
پسر ۵ ساله ام عمل تنگی مجرا انجام داده ، می خواستم بدانم چند درصد این عمل ها امکان برگشت دارد ؟ دکتری می گفت اگر ادرار کودک خارج از کاسه توالت ریخته شود یعنی تنگی مجرا الان پسر من صاف ادرار می کنه ، نازک هم نیست ، اما گاها علی الخصوص صبح ها هنگام ادرار ، ادار به بیرون از کاسه توالت ریخته میشه ، حجم زیاد و پر فشار (البته خودم فکر کنم چون شب تا صبح برای دستشویی بیدار نمیشه این جوریه) در اواسط روز اگر به فاصله ۳ ساعت بره ادرارش خوبه اما موقعی که ساعت های زیادی نمیره دستشویی بعد ادرار پرفشار میشه و بیرون از کاسه توالت ریخته میشه نوک مجرا بعد از عمل برش زیادی خورده بود اما حالا چند میلیمتر از آن بسته شده (حدود ۴ ماه گذشته ) نوک مجرا همانند قبل سوزنی نیست ادرارش هم به همان صورتیه که توضیح دادم این طبیعی است ؟
- رفلکس کودک 6ساله
پسرم رفلکس داره مرتب بالا میاره اما امروز دل درد داشت دور نافش درد می کرد یه مقدار هم تب داره زردآب میاره بالا.
- نخوردن آب
سلام آقای دکتر دخترم یکسالشه شیرمادر میخوره خیلی خیلی کم آب میخوره به همین دلیل یبوست میشه باکلی زور زدن شکمش کارمیکنه ومدفوع خشک داره چه راهی داره که بتونم آب بیشتری بهش بدم ؟ممنون
- مصرف دایمتیمون
سلام من سه ماهه دارم از قطره دایمتیکون برای نوزاده چهار ماهه ام استفاده میکنم.مشکلی نداره؟
- پف کردن بدن و اسهال
سلام وقت بخیر آقای دکتر ب پسرم ۵ تا امپول بتا و ی هفته بعد ۵ تا امپول دگزا دادن موقع تزریق هم اسهال میشه هم بدنش ورم و پف می کنه انگار چاق شده آیا این عوارض خطرناکه؟دیگه هیچوقت از این آمپولها تزریق نکنم؟برای خلط و سرفه اش چه انتی بیوتیکی بدم؟خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید ۱۸ کیلو هست پسرم سپاسگزارم
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر خوبین پسرم ۱۱ماهه است بد مریض شد بردم دکتر عفونت گوش وگلو داشت تب وسرف میکرد.بهش شربت آموکسی کلاو ۶۴۳ داد با کتوتیفن. الان تب وعفونتش خوب شده ولی سرفه میکنه اونم فقط شب موقع خواب چی بدیم بهش چه خوبه

