Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان مصرف سفکسیم
با سلام و عرض ادب دختر بنده ۱۴ ماهشه وزنشون ۹ کیلوگرم چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ باید بهشون بدم و روزی چند بار ممنون اقای دکتر انشاالله پایدار باشین
- چشم نوزاد
سلام کودکم هشتماه ست نمیدونم چرابععضی وقت هاچشماش فشارمیده اماچشمش قرمز نیست
- شربت پاراکید
سلام با توجه به اینکه پسرم ١٠ ماهشه و انفولانزا شده من ٢.۵ سی سی شربت پاراکید بهش دادم و بالا اوردش باز بهش بدم در ۴ساعت بعد یا نه؟ اگر خیر پس چی و چه مقدار بهش بدم؟
- باد معده
سلام آقای دکتر نوزادم بیمار شماس رفلاکس داشته شیر خشک ببلاک arبراش تجویز کردین آقای دکتر دخترم عجیب باد معده داره.از نظر شما مشکلی نیست
- غذاي كمكي
باسلام.دخترم ٨٥٠٠وزن داره.وزن تولد٤٢٠٠ غذايًكي تا حالا ندادم.رفلاكس و الرژي داره.شيرخشك إي آر مصرف ميكنه.ميتونم فرني برنج درست كنم با شيرخشك؟با شيرخشك إي آر موردي نداره؟ميخام رقيق درست كنم روزي يك قاشق چاي خوري
- شیر مادر
سلام دخترم با شیر خودم تغذیه میشد که گاهی خیلی گریه میکرد مثلا یه ساعت تا سه ساعت وقتی شیر خشکش میدادم اروم میشد ...ضمن اینکه ده روز یه بار شکمش کار میکرد الان یه هفته اس که شیر خشک بیشتر بهش میدم چون احساس میکنم شیرم کمه چون وزن گیری خوبی هم نداشته الان که سه ماهو بیست روزشه پنج کیلو و ششصد گرم چهار پنج روزه سه دقه شیر میخور و هی در میاره دوباره سینه را میگیره و سریع در میاره گاهی اروغ داره تا میاد اروغشا بگیرم گرسنه اس و خیلی گریه میکنه و چاره ای جز دادت شیر خشک برام نمیمونه لطفا راهنماییم کنید
- زرده تخم مرغ
هرروز به نوزاد ده ماهه یک زرده تخم مرغ یا زرده تخم بلدرچين بدهیم زیاده من حدود یک ماه است که هرروز می دهم آیا ممکن است مشکلی برایش پیش آمده باشد خیلی ممنون
- اسهال
سلام آقای دکتر دخترم چهل روزه شه از وقتی که به دنیا اومده اسهاله هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک نان چکار کنم شیر خشک رو عوض کنم
- تغذیه
با سلام آقای دکتر نوزاد من یک هفته ی دیگر هفت ماهش تمام میشود ومن از روز اول هفت ماهگی غذای کمکی او را شروع کرده ام ایا به غیر از صبحانه و شام میتوانم یک وعده هم میوه به او بدهم یا آب میوه بهتراست چه آب میوه ای ( با تشکر.؟
- خلط گلو
سلام خسته نباشید پسر من یک ماهش هس خلط گلو داره خیلی سختش میشه وقتی میخوابه سرفه خشک هم میزنه مخصوصا شبا ممنون میشم کمکم کنین
- چشم نوزاد
باسلام اقای دکتر پسرمن ۵ ماهشه و از اولی ک بدنیا امد چشم سمت راستش از چپ کوچک تر هست، وقتی با دقت نگاه کنیم متوجه کوچکی چشم میشیم، بیناییش هم خداروشکر خوبه چون وقتی دستمو جلوش تکون میدم با چشم هاش همراهی میکنه یا وقتی کسی از جلوش رد شه خوب با نگاهش دنبالش میکنه اما میترسم مشکلی باشه و اینکه از نظر ظاهری در بزرگسالی مورد تمسخر قرار بگیره راه حلش چیه؟؟؟ ممنون از زحمات شما
- شیر خشک
سلام دخترم ۶ ماهشه تا الان شرخشک اال ۱۱۰ فقط بهش میدادم که فقط اال بهش میسازه الان گیر نمیاد جاش چی بدم
- ابریزش بینی
خسته نباشید.دخترم یکسال و نیمه ابریزش بینی گرفته روز دوم بعد از خواب که بیدار شد مخاطش سبز بود تا کم کم در طول روز باز معمولی و بی رنگ میشه.دو نوبت بهش کوریزان کودکان دادم.مخاط سبز یعنی سینوسش عفونت کرده و نیاز به انتی بیوتیک داره؟
- آیا گریپمیکسچر باعث یبوست میشود؟
سلام وقتتون بخیر پسر من ۳ ماه و ۲ روزش هست به خاطر دل درد یک هفته بود که بهش گریپمیکسچر میدادمکه دل دردش هم در این یک هفته خوب شد ولی دچار یبوست شد که بعد ۳ روز خوب شد..آیا ممکنه گریپمیکسچر باعث یبوست شده باشد؟اگر بله پس چه شربتی بهش بدم..من ایران زندگی نمیکنم اگر امکانش هست یه شربت برای دل درد که همانند گریپمیکسچر باشد که عوارصش یبوست نباشدمعرفی کنید ممنونم
- واکسن ۴ ماهگی
باسلام و عرض ادب دخترم ۴ ماهشه و قرار شنبه واکسن بزنه میخواستم بدونم میتونیم قبل از واکسن به بچه قطره استامینفون را بدهیم؟؟؟ممنون از شما
- نرمی حنجره نوزاد
پسرم نرمی حنجره داره من چند نفرو دیدم گفت تا۶ ماه خوب شدن ایا ممکنه پسرمنم خوب بشه تا ۶ ماهگی تازه رفته تو۶ ماه
- تغزیه نوزاد دوماهه
سلام خسته نباشید یه نوزاد ۵۰ روزه داریم زیاد گریه میکنه،میخوایم بهش شیرخشک کمکی بدیم،شیرهم میخوره بعضی موقع ها بالا هم میاره ،حالا بهش شیرکمکی بدیم،چه نوع شیری،از چه برندی،ممنون ازراهنماییتون
- سلام و درود#
سلام دکتر دخترم ۸ماه و ۲۰روزشه ۷کیلو ۱۰۰گرم وزنشه تولدش ۳۶۰۰ بوده ایا خوبه؟قد ۷۰ سانته تولد ۵۰ سوال دوم اینکه تقریبا ۴باره سرماخورده از پاییز الانم آبریزش سرفه خیلی کم و خشک داره چی بدم برای آبریزشش ؟ قطره آهن و مولتی که باهم در یک قطره باشند معرفی کنید دندان هم درنیاورره
- تغدیه
با سلام اقای دکتر ایا میتوان به نوزاد یازده ماهه به غیر از بیسکویت مادر بیسکویت دیگری هم داد وایا اشکالی دارد به دستش خیار سبز بدهیم با تشکر
- دوز مصرف دارو
سلام پسرم هفت ماهشه سرما خورده آموکسی سیلین 250 از داروخانه گرفتم چند ساعت یکبار بهش بدم و چه مقدار لطفا راهنمایی کنید

