Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لعاب برنج
باسلام نوزاد۴ماه ونیم دارم باوزن ۴۸۰۰باتوجه ب وزن کم چندروزه روزی ۳قاشق چای خوری لعاب برنج میدم.ایا تاثیری دارد؟
- تب
سلام بچم 8ماهشه از دیروز تب داره تا ۳۸ و نیم هم بالا رفت ابریزش بینی داره اب دهنشم هم میریزه دهنش با سرش بیشتر داغه چیکار کنم دارو دارم میدم بهتر میشه دوباره تب میکنه
- سرفه
سلام وقتتون بخیر یه نوزاددوماهه دارم گاهی وقتهاسرفه میکنه چه دارویی بهش بدم
- مچ پای نوزاد
سلام دکتر عزیز دخترم ۷ماهش هست از لحظه تولد مچ پا فقط مچ پای چپش کمی تپل تر بود سوتوگرافی گفت ۴میل ضخامت چربی بیشتر هست می خواستم ببینم کار خاصی لازمه انجام بدیم؟
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید ...من نوزادم و شش روزگی بردم پیش متخصص گفت زردیش ۱۲و با شیر برطرف میشه دوباره ۳۱روزگی بردمش دکتر ک زردیش ۷.۹و دایرکت بیلی روبینش ۱.۱بود براش ازمایش کلی نوشت و۵تا قرص فنوباریتال ۱۵میلی داد ک ب بچه بدم بعد پنج روز دوباره بردمش دکتر وقتی ازمایشاو دید گفت هیچ مشکلی تو ازمایشش نیستو بچه ب قرصا جواب داده ولی من واسه احتیاط ۴۳روزگی ی ازمایش دیگه گرفتم از بچه ک زردی کلیش ۳.۵بود و دایرکت بیلی روبینش سه دهم بود حالا بچم ۵۵روزشه بازم میترسم زردی داشته باشه ب نظرتون باید چیکار کنم دوباره ببرمش دکتر ؟؟یا نیازی نیس زردیش برطرف میشه؟از نظر ازمایش تیروئید و عفونت هیچ مشکلی بچم نداره
- کج شدن لب نوزاد
سلام علیکم اقای دکتر خسته نباشید ببخشید ازموقعی که بچم به دنیا امدیک عدد دندان داشت ویکی هم داخل لثه بود قشنگ دیده میشد الان که 4ماهست دوتا داندان دارد و لبش را موقل خنده و گریه شدید کج میکند ولی موقع لبخند زدن نه ایا مشکلی دارداگر راه درمانی دارد تورو خدا جواب دهید خیلی نگرانم
- باسلام دخترم دوماهشه شربت سیتریزین بهش دادم الان دوروزه مدفوع نداره
- چشمک زدن
نوزادهفت ماهه ای دارم که چندروزی است چشم چپش چشمک میزنه ایااین چشمک زدنهاکه پشت سرهم نیستن یعنی یه ده دقیقه ای طول میکشه تاچشمک بزنه طبیعی است
- سنگ کلیه نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید.پسر من سه ماهه و سنگ کلیه داره ودکتر بهش محلول داده تا دفع بشه.شیر من هم خیلی کمه و سیر نمیشه و من مجبورم بهش شیر خشک بدم.از داروخانه پودر گالاکتومید گرفتم تا شیرم زیاد بشه و دیگه بهش شیرخشک ندم.میخواستم بدونم اگه من بخورم برای سنگ کلیه پسرم خطری نداره؟سنگش از نوع اوریکه.ممنون.
- قطره سدیم کلراید
سلام خسته نباشید استفاده از قطره سدیم کلراید برای پیشگیری از سرماخوردگی تو نوزادان زیر شیش ماه تاثیری داره؟ استفاده مکررش ضرر داره؟
- سلام بچه دو ماه دیروز ازمایش دادممیگ انزیم کبدش زیاده لطفا کمککنید چیکار کنم
لطفا بگید چیکار کنم آیا این آنزیم خطرناک هس یانه
- شیرخشکو عوض کنم
سلام خسته نباشید پسرم پنج ماهو پونزده روزشه شیر خشکه اپتامیل میخوره الان دو بهش میدم ولی وزنش کم شده و کلا شیر رو خیلی کم میخوره چیکار کنم چه شیر خشکی بدم
- بی خوابی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۲۰ روزشه کم خواب شده از خواب میپره وگریه میکنه خیلی قلنج میکشه
- آبله مرغان
24سالمه و تاحالا آبله مرغان نگرفتم ی دختر سه ماهه دارم و یکی از نزدیکانمون ب خونه ما اومدن ولی دوروز بعد پسرشون ب شدت آبله مرغان گرفت و حالا دخترم بعدازچندروز سرفه میزنه ایا ممکنه نشانه آبله مرغان باشه؟؟ اگرنوزاد سه ماهه ابله بگیره خیلی خطرناکه؟ کشنده نیست؟ پانزده روز دیگه هم واکسن چهارماهگی داره
- تب نوزاد
سلام وقت بخیر.ببخشید دخترم۸ماهشه و از۳روز پیش تبکرد و بیقرار بود و بدنش دردمیکرد وگوشاشو همش میکشه و فقط گریه میکنه،بردم دکتر بهش آزیترومایسین وایبوپروفن و نئوتادین دادن ولی امروز که۳روژ میشه که دارو مصرف میکنه هیچ تغییری تو حالاتش و تبش ایجاد نشده و شب دوباره تب کرد و بدن درد شدید داشت و همش به خودش میپیچید تا اینکه یک سوم شیاف دیکلوفناک۵۰زدم و کمی آروم شد.چیکارکنم؟همین روال دارو هارو ادامه بدم یا آنتی بیوتیک قویتر بدم.اینم بگم که خواهر بزرگترش هفته پیش آنفولانزا گرفته بود وهمه این علائمو داشت.چیکارکنم دختر۸ماهم زود خوب بشه؟خیلی اذیت میشه
- علایم کرونا
سلام دکترعلایم کرونادرنوزادچگونه بایدتشخیص دادواینکه میشه شربت سرماخوردگی به نوزادپنج ماه و15روزداداگه میشه چه اندازه ممنون
- گریه نوزاد
سلام خدا قوت روزتون بخیر دخترم دو ماهشه شب تا صبح و در طول روز خیلی زیاد گریه میکنه همش جیغ میزنه مشخصه دلدرد و کولیک داره با اینکه قطره اینفاکول میدم بهش و خیلی عارق میزنه ولی بازم آروم نمیشه
- شیر مادر برای نوزادی که کولیک و رفلاکس دارد ضرر دارد؟
سلام آقای دکتر پسر من یک ماه و هشت روزشه کولیک و ریفلاکس پنهان داره اوایل شیر مادر و شیر خشک آپتامیل می خورد الان دیگه هر یک هفته یکبار فقط شیر مادر می خوره بقیه موقعها گریه شدید میکنه دل درد و نفخ شدید داره خیلی خس خس سینه میکنه شیرش رو عوض کردیم بیومیل دادیم شیر رو بالا آورد الان گیگوزمی خوره ولی موقع خوردن شیر از دو طرف لبش میریزه و خس خس سینه داره الان برای نوزادی که کولیک و ریفلاکس داره نیاز هست که در کنار شیر خشک شیر مادر هم بخوره یا بهتره که همون هفته ای یکبار هم قطع بشه؟من خودم مشکل سندرومروده تحریک پذیر و همورویید و آلرژی فصلی دارم بازم هفته ای یکبار بهش شیر بدم؟ وزن تولدش ۲۸۰۰ بود و وزن الانش ۳۸۵۰ ممنونم
- زردی نوزاد طولانی شده
سلام.اقای دکتر آزمایش دادیم چکاب کلی گرفتیم آنزیم کبدی بالا بوده چکارکنیم نوزادم 46روزشه ممنون میشم
- جواب ندادن سوال
سلام آقای دکتر چرا یک سری سوالارو جواب ندادید ؟!

