Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم پشتی موی کودک
- تب خفیف ویروس جدید
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر دخترم از شنبه دچار این ویروس جدید شده سه روز تب غیر قابل کنترل داشت تا دیگه تب اومد پایین و دو روز هم هست تب خفیف داره در حد ۳۷٫۵ دوازده ساعت یکبار احتیاج به شربت استامینوفن میکنه و فورا میاد پایین ،آزمایش ادرار و کشت ادرارش سالم بوده و لازم بذکر هست که چند روز قبل از این که دچار این ویروس بشه بخاطر عفونت گوش میانی دکتر دوتا فارمنتین ۶۴۳براش تجویز کرد که فردا شب تموم میشه و در شنبه این هفته که تب کرد بردمش پیش متخصص گفت عفونت گوش و حلق کاملا برطرف شده سوالم اینه آقای دکتر این تب خفیف خود بخود قطع میشه یا باید دوباره به پزشک مراجعه کرد و خطرناکه اینم لحاظ کنیم که دوتا شیشه فارمنین خورده این ده روز آیا احتمال عفونت در خون هست بازم تشکر و سپاس
- درخصوص کودک ۴ ساله
من دخترم 4 سال و 8 ماه دارد وزن تولدش 3 کیلو بوده وزن الانش 15.500 و قدش 103 می باشد ایا قد و وزنش مشکلی دارد؟
- عفونت
سلام اقای دکتر پسر من ۸سالشه وزنش۲۴کیلو هستش گلوش عفونت داره وتبش بالا میره شربت آموکسیسیلین هر چند ساعت چند سی سی بدم؟
- سوزش ادرار
سلام اقای دکتر.پسرم سه سالو نیم داره از دیروز سوزش ادرار داره.در حدی که نمیتونه ادرار کنه و گریه میکنه.ازمایش داده یکشنبه جوابش میاد تا دکتر دارو بده خوب بشه.ایا راهی هست که سوزشش بره زودتر چون خیلی گریه میکنه و نگه میداره
- این شربت نیاز نداره با آبجوش قاطی شه
- اسهال
با سلام.دختر 11 ماهه دارم که چار روزه اسهال داره البته یکی دور روز استفراغ هم داشت که خدا رو شکر قط شد چن تا متخصص اطفال بردمش گفتن که باید دوره خودش رو طی کنه و راه درمانش جایگزین کردن مایعات از دست رفته اس و تا ده روز طبیعیه.و فقط کیدی لاکت ساشه ای داد که داخل ماست یا غذاش بریزم .خیلی نگرانم میشه راهنمایی کنین
- سرفه خلط دار
سلام دخترم بعداز خوردن آزیترومایسین هنوز هم سرفه های با خلط سفید و خیلی کم حالت تنگی نفس هنگام سرفه دارد کلاس چهارم است.چه دارویی صلاح میدانید ؟
- دندان کودک
- تغدیه
سلام.پسری 2ساله دارم که به هیچ عنوان غذا نمیخوره ،شیر پاستوریزه وقت خواب فقط میخوره،غذا فقط سیب زمینی سرخ کرده میخوره درضمن میوه هم دوست داره ولی با غذا اصلا کنار نمیاد چیکار کنم؟غذا بخوره حتی برنج هم نمیخوره
- مقدار مصرف سفیکسیم۱۰۰برای کودک دوساله
مقدار دادن شربت سیفکسیم به کودک دوساله با وزن ۱۳.۵ چقدر است
- غلت نزدون نشستن
سلاممن یک دختر دارم هشت ماهش غلت نمیزنه دست واسه دهنش میبره چیزی به دستش میده مگیره ولی من چیزی واسش می گیرم دست نمیاره واسش ازمایش ام ارای نوار مغزگرفتیم میگه مشکل نداره
- سلام دختر 3ونیمه چقدر سفالکسین بدم
سلام دختر سه نیم ساله دارم چقدر سفالکسین 250 بدم ممنونم
- دفع
سلام وقت شما بخیر پسر من هفده ماهش شیر خشکی روزی چهار بار دفع سفت داره به نظر شما مشکلی هست ممنون
- عرق
سلام آقای دکتر وقت بخیر آقای دکتر دختر من ۲ سال و ۸ ماهشه با وزن ۱۲۶۰۰وقتی خیلی بازی میکنه و میپره بالا و پاایین دست و پاش سرد میشه ووقتی دست میزنم به پیشونیش انگار عرق سرد کرده وهمون لحظه با تب سنج دیجیتال که میگیرم ۳۵.۴ وقتی دیگه بازیش تموم میشه دست وپاش گرم میشه و تبش هم ۳۶.۴ میشه ایا مشکلی داره خیلی نگرانم
- سلام خسته نباشید ببخشیدپسرمن تب داره سرفه شدیدمیکنه آزیترومایسین۲۰۰خریدیم چندمیلی بدم بهش۳سال داره و۱۳کیلوهستش
سلام پسرم چندروزهست سرفه شدید داره چندباردکتربردم هنوزم هیچ تاثیری نکرده چیکارکنم ممنونم
- مولتی ویتامین
سلام روزتون بخیر من پسر 2سال و 7ماه دارم از 2سالگی به پسرم مولتی ویتامین سانستول روزی 5سی سی میدم پسر من غذا خیلی بد میخوری خیلی نگران مولتی امگا ایشان هستم لطفا من رو راهنمایی کنید همین مولتی رو ادامه بدم یا مولتی ویتامین دیگه شما توصثه میکنید ...باتشکر
- دوزمصرفی شربت ازیترومایسین۲۰۰برای کودک۱سال و۸ماهه
میخواستم بدونم روزی چندسی سی ازشربت ازیترومایسین بدم به پسرم که یکسالو هشت ماه داره؟
- حرف زدن کودک
سلام دکترپسرم۱۷ماهشه ۱۱ماهشه بود راه افتادولی ماشاالله شیطونه قطره آدزیرنزدیک به۳ماهه که نخورده فقط دوکلمه ماماوبابامیگه راستش وقت نمیکنم زیادباهاش چکارکنم چون دوتابچه دیگه هم دارم شرایط دکتربردنشوندارم ضعیف ولاغیر واشتهانداره دکترمیشه دارویی تقویتی به من معرفی تنیده توحیدی زدن ورشدن خاطرداشته باشه ممنونم چارلستون اجرتون باخدا
- سفکسیم
باسلام برای بچه ای ۱۰ ساله با وزن ۵۰ کیلو برای گلودرد، قرص سفکسیم ۲۰۰ چند نوبت باید مصرف شود؟

