Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی کودک
سلام.دختر1سالو4ماهه ام شباتوخواب اونقدرسرفه میکنه که بالا میاره.چکارکنم؟
- سلام دکتر پسرم ۴ ساله است از صبح رهرچی
سلام دکتر پسرم ۴ ساله است از صبح هر چی خورده بالا می آورد بردم دکتر بهش آفا کلاو ۶۴۳داده وشربت حالت تهوع حالا بازم بالا آورده آیا شربت انتی بیوتیکی که دکتر داده قوی است به نظر شما بهش بدن یا بازم ببرمش دکتر چیکار کنم لطفا یه راهنمایی کنید
- سرفه شدیدکودک
سلام پسرمن 7سال ونیمش هس تقرییا 2ماهه پیش آنفولانزاگرفت الان هرهفته بازمریض میشه. یه هفته خوبه یه هفته بازمریض میشه سرفه های شدیدداره هردارویی فک کنیداستفاده کردیم جواب نداده. الان بهش زادیتن میدم ولی بازم مریض شده خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- آسم
سلام نوزادمن۴ماهشه وخس خس سینه وسرفه داره دکترازقفسه سینش عکس گرفته وبراش اسپریفلوتیکورت۱۲۵ ندشته به نظرشماخطرنداره...چون من هرجامیخونم نوشته ضررداره
- کپسول خوردن
- اسهال واستفراغ کودکان
کودک سه و نیم ساله دوروزه شبها استفراغ میکند وبیرون روی درطول روز دارد لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- دورسر
سلام دخترم یکسالشه دورسر۴۵ نرماله بدو تولد ۳۵ بوده؟
- ابریزش بینی سبز
سلام آقای دکتر .دختر یک سالم الان یک هفته میشه سرما خورده فین دماغش سبزه بهش آزیترومایسین 200دادم با پلارژین .ولی هنوز فین سبز چرکی داره نظر شما چیه آقای دکتر
- گلبول سفید ش ۱۰۰۰ تا بالاست
سلام من پسرم ۱۸ ماهه هست آزمایش دادیم گفت گلبول سفید ش ۱۰۰۰ تا بالا هستش علتش چی هست ممنون میشم پاسخ بدید
- حرف زدن کودک دوساله
- چانه
سلام و خسته نباشید پسر من دوسال و سه ماهس پایین چونش اگزما شده قرمز چه پمادی بزنم ممنون از شما
- سرفه
سلام روز خوش ببخشید شربت کواموکسی کلاو ۶۴۳ به پسر ۳،۵ ساله ام با وزن ۱۷ دکتر داد تموم شد بازم خلط داره آیا می تونم بازم اموکسی کلاو ۶۴۳ بدم؟یا اینکه شربت دیگه میشه معرفی بفرمایید ممنونم
- بلوغ زودرس
سلام .ایا شربت آیروفیکس بلوغ زودرس میاره
- یبوست
سلام خسته نباشین.دختر من 2سال و2ماه داره و چند وقتیه که یبوست گرفته وشکمش دیر کار میکنه،بردمش دکتر شربت باریج،قطره پارافین خوراکی وشیاف گلیسیرین تجویز کردن.4روز قطره پارافین و دادم ولی روز 5ام از مقعد دخترم مایع روغنی نارنجی خارج شد ومن پارافین مقطع کردم.الان که 2روز از این میان میگذره بازم از مقعد دخترم روغن خارج میشه،چ تو دستشویی چ در حالت عادی که لباساشو کثیف میکنه.میخواستم بپرسم چیکار باید بکنم؟توروخدا جواب بدین.نگرانم
- مصرف قرص کلیدینیوم سی
آیا کودک۹ ساله می تواند قرص کلیدینیوم سی مصرف کند؟
- رفلاکس کودک
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم دوسال و نیم و یازده کیلو هست الان سه روز رفلاکس شدید و بدبو داره نفخ هم داره شربت فاموتیدین قبل شام یک سی سی میخوره بنظرتون چیکار کنم نگرانم
- شربت دی سیکلومین
سلام اقای دکتر پسرم دوسال وهشت ماهشه و جست وخیزش خیلی بالایه ،، دل درد میگیره میتونم شربت دی سیکلومین بهش بدم ،، ۱۵ کیلو وزن دارد ،، چه مقدار وهر چند ساعت باید بهش بدهم؟؟ مرسی
- رگههای سیاه درمدفوعنوزاد دخت
دخترم دهماهششیرخشک میخوره حدود هفت روز است تومدفوعشرگههای سیاه میبینم لطفا منو راهنمایی کنید
- سرماخوروگی
سلام آقلی دکتر پسر دوسال و نیمه دارم سرماخورده دوردزه . چه دادویی بهش بدم و بینیش هم ابریزش زیهد داره و صداش گرفته
- ادامه سوال قبلی
معذرت میخوام. به آموکسی کلاو هم آلرژی داره کهیر میزنه. برای تبش میتونم ایبوپروفن بدم؟ برای ۱۸ کیلو چقدر باید بدم؟

