Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حالت تهوع صبحگاهی
سلام آقای دکتر برای حالت تهوع صبحگاهی دخترم یک هفته پیش ازتون پرسیدم گفتین باید آزمایش بده چه آزمایشی آقای دکتر ؟؟؟؟ من نصف قرص فاموتیدن ۲۰بهش میدم شب تا شب دیگه نمیگه حالت تهوع دارم!آیا بخاطر معدش تهوع صبحگاهیش
- مولتي ويتامين الحاوي
سلام آقاي دکتر کودکم يک سالشه من بهش قطره آد ميدم و قطره آهن سيدرال خيلي اشتهاش کمه من هم خيلي دنبال مولتي ويتامين خوب گشتم نميدونم چي بهش بدم براي غذا نخودنش شما چه مولتي ويتاميني پيشنهاد ميکنيد؟؟؟به نظرتون همين مولتي ويتامين الحاوي که ويتامين هاي ب داره چون ويتامين ب اشتها رو زياد ميکنه به نظرتون همين الحاوي رو بدم خوبه همراه با قطره آهن سيدرال يا آيروويت؟؟؟اگرنه مولتي ويتامين چيز ديگه ي خوبي معرفي کنيد بهم ممنون ميشم
- دندان درد
سلام،پسرم ۶سالشه فاویسم داره برای تسکین دندان درد چه دارویی به او بدهم
- شربت
سلام شربت پلارژین کیدرز برای بچه 4ساله فاویسمی ضرر داره
- رفلاکس معده
سلام ببخشید پسرم ۲ سالشه و خیلی مدت طولانی هست که مدام سرفه میکنه بعضی وقتام بالا میاره چندبار دکتر بردیم و چرک خشک کن و شربت سرفه و شربت آلرژی خورده ولی اصلا خوب نشده بعضی وقتام عطسه و سرفه باهم داره بعضی غذاها که چرب یا تند باشه سرفه هاشو خیلی شدیدتر میکنه گاهی بهش دمنوش اویشن میدم ولی زیاد تاثیر نداره فرداش دوباره همون جوری میشه
- مکمل برای ورن گیری
سلام خسته نباشید آقای دکتر ورن گیری دخترم از ۶ماهگی خیلی کند شده و نمودار رشدی افت کرد ه مشکل خاصی نداشت در آزمایشات فقط الرژی پروتین گاوی و گندم داره که کمی رعایت می کنیم علایمی نداره دکتر براش رسیورس جونیور یا پدیا شور معرفی کرده حالا سوالم اینه پدیا شور تو بروشورش نوشته ۲سال به بالا اما دختر من ۱۴ ماهه اس میشه بهش داد ؟ اینا باتوجه به الرژی که داره موثر هستن ؟
- سرفه. وخلط گلو
سلام ببخشید دختری سه سالم چند روزه آبریزش بینی با سرفه و خلط گلو داره و یک کم هم تب داره چیکار کنم
- سفکسیم
باسلام برای بچه ای ۱۰ ساله با وزن ۵۰ کیلو برای گلودرد، قرص سفکسیم ۲۰۰ چند نوبت باید مصرف شود؟
- بیماری تنفسی کودک
سلام من یک پسر دو ساله دارم که یک ساله استونی زندگی میکنیم و همیشه فصل سرما که شروع میشه سرماخوردگیه شدید میگیره که تبدیل به برونشیت میشه و از پارسال تا الآن چهار بار اینجا بستری شده امسال براش واکسن ذات الریه زدیم که مریض نشه دوباره دو هفته هست که سرما خورده با سرفه های شدید و نفس تنگی اینجا هم که اصلا آنتی بسوتیک نمیدن مجبور شدم از ایران کلی دارو بیارم اما نمیدونم چطور مصرف کنم که آسیبی بهش نرسه اگر ممکنه منو راهنمایی کنید متشکرم
- کهیر
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای نوازد ۴۵ روزه
پسرم عفونت لوزه سوم داره شربت رو آماده کردم دیدم دوز مصرفیش پایین هس و مقدارش رو نمیدونم چقد براش بریزم داخل پیمانه بخوره ممنون میشم راهنملیی کنید
- میزان غذای لازمبرای رشد
اقای دکتر پسرم یک سال و چهارماهشه هر چند وقت یک بار اسهال میگیره و هر چند وقت یک بار تاولهای ابکی رو دست پا و گوش میزنه خیلی هم ضعیف ولاغر هستش علت چیه دکتر هم خیلی میبرم ولی فایده نداره
- پیدرولاکس
سلام . خسته نباشد،اقای دکتر استفاده طولانی مدت پودر پیدرولاکس برای کودک 4ساله باعث تنبلی روده میشود؟؟پسرم هر روز باید بخوره اگه چند روز قطع کنم دوباره یبوستش بر میگرده،وزنش ۱۷کیلو،هر روز یک قاشق شربت سفیکسیم داخل یک لیوان آب حل میکنم و مقداری بهش میدم،تا یبوست نشه،امتحان کردم اگر قطع کنم دوباره یبوست میگیره
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر بچه ام سرما خورده عطسه و ابریزش بینی داره سن ۲سالو ۸ماه وزن ۱۱یا۱۲ کیلو چ اسپری بگیرم تا خوب شه عطسه و ابریزشش واسه درمانه سرفه شربت پلارژن گفتین باید همون ۸ ساعت بدم یا ۶ ساعتم میتونم بدم تا زودتر خوب شه
- داغی و زردی کف دست و پا ی فرزند
علت داغی کف دست و پای فرزندم و گاها زرد شدن آنها و خصوصا زردی صبحگاهی لب های فرزندم چیست؟ ممنون میشم پاسخ بدید.
- کاغذخوردن فرزندم
سلام اقای دکتر من دخترم ۱۵ ناهشه کاغذخورده خیلی سرفهدکرد بالااورد اماکاغذو بالانیاورد مشکلی هست هست
- یبوست
سلام خسته نباشین آقای دکتر پسرمن 13ماهشه دوماه میشه یبوست گرفته بزور دفع داره وگریه میکنه حتی تا 7روزهم شده الان شربت منیزیم میدم وهم خودم میخورم ممنون میشم بگین چیکارکنم حتی شیاف هم جواب نداد
- سرماخوردگی متعدد
سلام آقای دکتر ظهر بخیر من ی سوال داشتم پسرم دو سال و ۴ ماهه هست همش سرما میخوره الان ۴ ماهه مریضه تا میاد یکم خوب بشه دوباره شروع میشه چه شربتی بدم تا سیستم ایمنیش تقویت بشه خیلی ممنون از وقتی که میزارید
- واكسن يك سالگي
باسلام.دخترم فردا واكسن يك سالگي داره و يك هفته بعد وقت بيهوشي براي ام آر آي.ميخواستم بدونم مشكلي پيش مياد؟ چون ميگن عوارض واكسن يك سالگي بعد از يك هفته تب و سرماخوردگيه واكسن براي ام آر آي مشكلي ايجاد نميكنه؟
- کاکائو
سلام آقای دکتر بچه 17 ماهه دارم میخوام بدونم میتونه کاکائو بخوره یانه ؟ شیرکاکائوچطور

