Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تشنج و فنوباربیتال
سلام آقای دکتر وقت بخیر,مامان آرتام مقدم هستم 27ام ماه پیش پسرم وقتی 17روزش بود با شک به تشنج تو 17شهریور بستری شد بعد از انجام همه آزمایشا مشخص شد همه چی سالمه و مشکلی نیست و شما گفتین بازم مشخص نشده تشنج بوده یا نه اما جواب سی تی اسکن هنوز نیومده,از همون موقع قرص فنوباربیتال هر12ساعت نصف قرص رو مصرف کرد تا همین الان,میخواستم بدونم تاکی باید بهش بدم؟
- سرماخورده
سلام دکتر.خوبی، پسرم تازه سه ماهش هست سرما خورده بهش شربت آیورامی بدم
- اسهال سبزرنگ
باسلام پسرم 6ماهشه واکسنشوکه زدم شب تب کردبهش استامینوفن دادم روزبعداسهال باتب شدیدواسهالشم سبزرنگ رگه های خون داخلش بودبعدبه دکترمراجعه کردم آزمایش نوشت سفکسین دادباorsمصرف کردم تبش قطع شده ولی هنوزاسهالش آبکی سبزرنگه آزمایششم wbc-6-8نگرانم میشه راهنمایی کنید
- سرما خوردگی
سلام پسرم 6ماهه است آب ریزش بینی سرفه عفونی داره باید چه دارویی بهش بدم.ممنون
- کهیر
سلام خسته نباشید پسرم ۶ ونیم ماهشه دوهفته پیش حریره بادام درست کردم بهش دادم روزبعدش هم یکم ماست زدم دم دهنش تف کرد بیرون شربت سیتریزین هم دکتر واسه مالش چشم ها بهش دلده بود که همون روز قطع کرده بودم پسرم همون رو کهیر زده بردم دکتر شربت هیدروکسی زین داد تا میدهم محو میشه باز تا قطع میکنم ظاهرمیشه بازبردم ازمایش نوشت گفت شربت بهش نده اگه تا اخر هفته تموم نشد شنبه ببرش آزمایش که براش نوشته ب نظرتون براچیه ممکنه چه مشکلی داشته باشه ؟؟
- مدفوع کرمی
سلام اقای دکتروقت بخیرپسرم۸ماهشه مدفوش ب رنگ کرمی بود هیچ غذاکمکی هم نمیخوره فقط شیرخشک میخواستم بپرسم خطرناک؟
- کبودی
باسلام وخسته نباشید فرزندم چهار تیر ۹۹ بدنیا اومد مچ پاهاش یه حالت کبودی رنگ داره با پشت کمر وباسنش شیرخودم میخوره و وزن گیرشم خوب بوده میخاستم بدونم علتش چیه؟ - سرفه نوزاد و آبریزش بینی
با سلام.نوزاد بیست و چهار روزه ای دارم که تقریبا سه روزه آبریزش بینی داره.اولاش سرفه اش به دلیل مخاط بینی اش بود ولی یکی دو روزیه که سرفه اش خشک شده.خواستم بدونم باید برای درمانش چکار کنم؟
- بیماری مقعدی نوزاد
سلام بنده نوازاد ۳ ماهه دختر دارم امروز متوجه شدیدم تکه های شفاف بسیار زیاد بدون مدفوع دور باسن را احاطه کرده.خیلی نگرانیم ممنون میشم راهنمایی کنید
- فتق ناف
با سلام نوزاد دو ماه ای دارم که دوهفته پیش از نافش کمی خون امد.. کمی ترشحات آبکی زرد کم رنگ هم دارد که زود خشک میشود ولی چرک نیست. دکتر پماد تتراسایکلین ۳ درصد تجویز کرد برای جلوگیری از عفونت.گاهی اوقات به شدت زور میزند واین باعث میشود نافش برجسته تر شود.چند روز پیش یک مقدار خیلی کمی چیزی شبیه گوشت از داخل نافش بیرون زده وگاهی اوقات به داخل میرود. آیا این موضوع به مرور درست میشود یا نگران کننده است؟
- مجاری ادراری
سلام،پسرم هفت ماهشه قسمت زیرکلاهک آلتش حالت قرمزی شدیدداره (مثل بریدگی میمونه)علتش چی میتونه باشه وچکارکنیم ممنون میشم پاسخ بدید
- اسهال بچه دوماهه
- شربت اموکی سلین برای نوزاد سه ونیم ماه
سلام اقای دکتر ببخشید که وقت تان را میگیرم میخواستم بپرسم که شریت امو کی سلین برای نوزاد سه ونیم ماه که صداش گرفته باشه ایا خوب است یا خیر
- تغذیه مادر
سلام . آقای دکتر بچم 2 ماهش داره تموم میشه شیر خشک و شیر مادر میخوره میخوام بدونم بازم نباید گوشت گوساله بخورم؟چون گوشت گوسفند دوست ندارم
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر .از دیروز برای پسرم سرلاک برنج گفتید شروع کنم روزی ۲ ۳ قاشق .از ماه بعد هم گفتید سوپ بدم بهش.خواستم ببینم حریره بادوم رو کی شروع کنم براش؟توی خونه درست کنم یا اینم آماده رو تهیه کنم ؟
- قرمزی بیضه
سلام. پسرم تو سه ماهه..پوست بیضه قسمت زیرش قرمز شده .. کم کم داره بیشتر میشه.. علتش چیه؟
- سیر نشدن نوزادان با شیر مادر
سلام وقتتون بخیر دخترم سه ماه و 20روزشه شیر خودمو بهش میدم ولی سیر نمیشه باید چیکار کنم خیلی اذیتم همش گریه میکنه و اینکه حساسیت به باقالی داره لطفا راهنماییم کنین
- پوست
سلام علت دون دون قرمز روی بدن نوزاد چیست
- درجه نرمال زردی
سلام درجه نرمال زردی طبیعی برای نوزاد ۱۷ روزه طبیعی که بزن ۳۸۰۰ بصورت طبیعی در هفته چهلم بدنیا اومده چند باید باشه؟آیا درسته که میگن تا ۱۴ درجه طبیعیه؟
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم پنج ماهه استش خیلی سرفه میکنه و آب ریزش بینی داره چه آنتی بیوتیک رو براش بدم سینشم خسخس میکنه

