Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درجه نرمال زردی
سلام درجه نرمال زردی طبیعی برای نوزاد ۱۷ روزه طبیعی که بزن ۳۸۰۰ بصورت طبیعی در هفته چهلم بدنیا اومده چند باید باشه؟آیا درسته که میگن تا ۱۴ درجه طبیعیه؟
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۳۹روزشه بعد از هر بار شیر خوردن مدفوع داره زیاد شیر بخوره مدفوعش زیاده کم بخوره کمه قطره کولیک هم بهش میدم وزنش ۴/۸۰۰ موقع مدفوع زیاد زور میزنه ۰قطره پدی لاکت بدم بهتره از کولیک ؟کولیک ده قطره میدم کدوم بهتره چه مقدار بدم روزی دو بار هم میدم کولیک رو ممنون از راهنمایی شما
- آلرژی
سلام ایا خوردن باقلوا برای نوزادی که به پروتیین گاوی آلرژی داره ضرر داره
- اگزما
دخترم اگزما دارد چه بزنم برود ۴ ماه دارد
- نوزاد نارس
سلام خسته نباشید نوزادی که ۲۶ هفته و با وزن ۷۵۰ گرم بدنیا میاد باید چه مدت تو دستگاه بمونه و امیدی بهش هست؟
- خلط گلو نوزاد
سلام آقای دکتر مهرپور هستم از بیمارای خودتون دخترم دو ماهشه ی هفته میشه نفش میکشه گلوش خر خر میکنه مثل آدم بزرگ انگار ک توی گلوش خلط داره چیکار کنم؟
- اسهال دختر یک ساله
با سلام دختر یک ساله ما الان چند روز که شکم رویه گرفته شاید روزی هم شش بار.از نظر وزنی هم ضعیفه بخاطر نفخ معده که داره هرچیزیهم نمیتونیم بهش بدیم ممنون میشم اگه بخاطر شکم رویه اش راهنماییم کنید که چه چیزی واسه درمانش باید بخوره
- زردی نوزاد
سلام من یک دختر ۳۵ روزه دارم که وزنش موقع تولد ۳ و ۳۰۰ بوده ، هنوز زردی داره ، موقعی که میخوابه زردیش تشدید میشه ، جواب آزمایش کف پاش هم نرمال بود ، از نظرتون چیکار کنم ؟ روی صورتش هم پر جوش چرکی شده ، ما بویش نمیکنیم اما نمیدونم چرا انقد جوش زده !
- شربت کيد هليکس
سلام آقاي دکتر من 3 چهار روز پيش سرماي شديدي گزفتم که دکترا مي گفتن شبه آنفلانزاست خيلي شديد بدن درد داشتم و مريض بودم و بچه ي 13ماهه دارم که بهداشت رو رعايت ميکردم و ماسک ميزدم الان بچم کمي سرفه داره خيلي ميترسم قبلا سرما خورده بود 9ماهه بود دکتر بهش براي سرفه شربت کيد هليکس داد گياه برگ عشقه داخلش داره خواستم بپرسم شربت مدام داخل يخچال بود آيا الان که 5ماه گذشته ميتونم بهش بدم؟؟اثري داره؟
- درباره نوزاد2ماهه
سلام ببخشید من ی نوزاد2ماهه دارم وازشیرخودم تغذیه میکند ایا میتونم قلیان بکشم چون امکان ترکشوندارم قلیان بکشم ضرری ب بچم نکنه؟
- شکم کار
سلام خسته نباشید بچم پنج ماهشه شکمش خیلی دیر کار میکنه هربار هشت روز طول میکشه ی روز کار میکنه دوباره بعد از هشت روز دوماهیه اینطوری شده شکمش .نفخش هم زیاده وزنش هم شش کیلو و چند گرمی هستش
- آبريزش دهان
دختر سه ماهه من فقط از شيرخشك تغذيه ميكنه و از اواسط دوماهگى آبريزش شديد از دهانش داره. پزشكش گفت عاديه. اما از اونجايي كه اين روند بسيار طولاني شده آيا طبيعي هست؟ علت آبريزش چي ميتونه باشه؟
- عفونت روده
سلام دکتر خوب هستین خسته نباشید دکتر من پسرم ک ۲ماه داره همش بی قراری میگرد شب ها و بالا میاورد تقریبا دو شب اینجوری بود و پایین نافش باد کرده بودو سفت شده بود ما بهش ترنجبین دادیم و تا صبح نخابید بردیمش بیمارستان تو بخش بستری کردنش و به ما اجازه ورود نمیدن میخام بدونم مشکلش خیلی بزرگ ایا درمان میشه؟؟؟؟ خیلی نگرانم
- شیردهی
سلام نوازاد ما 23روزه س ورفلکس معده دارد شیر خودم کمه میتوونیم ازشیرخشک استفاده کنیم؟؟؟چ نوعی باشه؟واسه زیادشدن شیرم چ کارکنم؟؟وزن نوازاد هنگام تولد 2400گرم بودالان 2550
- سرماخوردگی
سلام نوزاد 55 روزه ام سینه ش عفونت داشت دکتر ازیترومایسین 100 داده 2 روز شده ولی هنوز خیلی سرفه می کنه چه کنم
- تغذیه نوزاد
باسلام نوزاد یک ماه هرچندساعت باید بهش شیر داد.در یک ماه اول هر دوساعت ونیم بهش شیر خشک دادم
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد ۱۵ ماهه سرفه های خلط دار میکنه دکتر شربت پلارژین و سیتریزین دادن اما خیلی تاثیری در بهتر شدن نداشته میشود داروی سفیکسیم برای سرفه های خلط دار داد؟
- کلیه سمت چپ نوزاد ۱۰ روزه
سلام آقای دکتر، خسته نباشید.
نوزاد ۱۰ روزه بدنیا اومده کلیه سمت چپش ۸ میلی گرم ورم داره دکتر شربت آموکسلین ۱۲۵ داده واسه ۳ ما ه آیا ضرر نداره واسه نوزاد برای طولانی مدت؟
- پاسخ به قطره آهن و مولتی ویتامین
سلام و خسته نباشید
با تشکر به خاطر پاسخ به سوالات پرسیده شده.
آقای دکتر میتوانم علت اینکه در پاسخ در مورد قطره های آهن ومولتی ویتامین که پرسیده شد،علت استفاده از زینک را بپرسم و آیا اینکه زینک باعث خسخس سینه میشود یا نه؟ - خون در مدفوع نوزاد
با سلام و خسته نباشيد من ساكن كشور انگليس هستم و متاسفانه پزشك اينجا كمكي بهم نكرده فرزندم ٨ هفته دارد و در هفته ٦ رگه هاي خون در پوشكش ديدم به حساب اينكه شايد مقعدش. زخم شده باشه گذاشتم چون ناچيز و خون قرمز روشن بود تا اينكه ٤ روز پيش مجدد خون ديدم با حجم بيشتر دكتر رفتم گفت مقعدش خراش داره چرب نگه دار تا اينكه دو روز بعد مجدد خون با حجم بيشتر از دفعه پيش ديدم مجدد مراجعه كردم باز هم همون حرف رو شنيدم كه مقعد خراش برداشته شيرخودم رو ميخوره و اصلاً تب يا بيقراري نداره يه بچه كاملاً نرماله از همه نظر لطفاً تشخيص خودتون رو بگين بهم خيلي نگرانم كه اين بچه دچار كم خوني نشه و اينكه اين موضوع مشكل حادي نشه. ممنونم

