Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سیاهی اندام تناسلی نواز دختر
دخترم داره 6 ماهش تموم میشه لبه های اندام تناسلیش سیاه شده ب جوری که ادم فک میکنه شاید یه لای اضافه مثل چرکه اما سیاه شده
- نوزاد دوماهه
سلام دکتر نوزاد دوماهه دختر که امروز ۱۸ اردیبهشت دوماهشه دقیق ۱۸اسفند در۳۶هفتگی دنیااومده وزن تولد ۱۷۷۰ قدش ۴۶ دور سر۳۱ وزن یکماهگی ۲۴۰۰ و قدش ۴۶ و دورسر۳۳ امروز دوماهشه وزنش ۲۶۰۰ قدش۵۰ و دورسر۳۵ ایا کمه یا نرماله راهنمایی کنید چه کنیم باید؟ شیرخشک ایزومیل میخوره و شیرمادر
- عرق زدن
سلام جناب دکتر من دخترم ۶ماهش یک هفته میشه که تموم شده کلا از بچگی خیلی گرماییه و زیاد عرق میزنه سرش خیلی عرق میزنه به خصوص هنگام شیر خوردن پشت سرش هم زیاد عرق میزنه اشکالی نداره؟؟
- علت بالا آوردن شیر
سلام دخترم ۳ ماهشه تا بهش شیر میدم شیر بالا میاره چکاد کنم خیلی نگرانشم
- تداخل مصرف زينک با آهن
سلام آقاي دکتر آيا اينکه مي گويند بين مصرف زينک و آهن بايد فاصله ي 12ساعته باشد درست است؟؟براي کودکان هم اينطور است؟اگر همزمان داده شود باعث ميشود به خوبي جذب نشوند؟؟
- شیر خشک
سلام خسته نباشید من یه مدت به بچم شیر خشک ببلاک میدم شکمش شل شده دکتر گفت شیرشو عوض کن به نظرتون بهترین شیر خشک کدومه و اینکه شکمشو شل نکنه
- عدم وزن گیری نوزاد
سلام دخترم وزن گیری خوبی نداره الان دو ماهش هست خواستم ببینم اپتامیل پی دی اف خوب هست برای وزن گیری نان استفاده کردم اصلا تغییری نداشته وزنش؟؟؟؟
- حالت تهوع واستفراغ
دخترم وارد ۷ماهگی میشه چند روزیه حالت تهوع واستفراغ داره دکتر بردم شربت اندامی.استامینوفن.سیتریزین نوشته بهش دادم ولی استفراغ قطع نشده وکم اشتها هم هست بگین چکار کنم لطفأ
- ترش سفید دماغ نوزاد زیر یک ماه
بچه مایه سفیدی داخل دماقشه بعضی وقتا هم عتسه میزنه میترسم لطفا کمک کنید
- قی چشم
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم از وقتی که متولد شده تا الان که هفت ماه هست کنار چشمش قی میکنه و زیر چشمش یعنی پوست صورتش قرمز میکنه بعضی وقتا هم موقع ای که از خواب بلند میشه یک چشمش بسته هست مژه هایش میچسبه به هم ممنون میشم من را راهنمایی کنید
- شير نخوردن نوزاد
نوزادم چهار ماه داره و حدود يک ماهى ميشود ک فقط در خواب شير ميخورد ,پسرم با شير خشک تغذيه ميشود و ب دليل رفلاکس وحساسيت ب پروتئن گاوى از شير ببلاک Haاستفاده ميکنيم و براى جلوگيرى از بالا اوردن شير ارد برنج هم تو شيرش ميريزم
- يبوست نوزاد٥ ماهه
سلام آقاي دكتر دخترم ٥ ماهست فرموديد بخاطر كم شيرخوردنش غذاي كمكي رو شروع كنم من هم لعاب برنج رقيق شده بهش ميدم روزي دو سه بار الان دوروزه دفع نداشته قبلش ك فقط شير خودم رو ميخورد روزي سه بار به راحتي دفع داشت شما چه راه حلي ميديد
- تیرگی واژن نوزاد
سلام نوزاد من ۲ماهو نیمس ودختره و تازگی فهمیدم لبه های دستگاه تناسلیش ب سیاهی میزنه ایا عفونت داره یا طبیعیه؟
- زردی نوزاد
سلام.فرزند من 1 هفتست در کانادا متولد شده اس .او روزانه 10 بار شیر مادر و به طور میانگین 6 الی 7 بار دستشویی بزرگ و همین مقدار ادرار کوچیک دارد .ولی زردی پوست در نولحی گونه و مقدلری بازو و بالای سینه مشاهده میشور .در اینجا با ازمایش خون عدد 327 بدست امده که بر روی گراف داده شده بر اساس سن بچه شدت ان اندازهگیری میشود .خواهشمندم راهنمایی کنید به چه شکل در مورد وی برخورد کنیم و پسر است و در 38 هفتگی بصورت طبیعی فارغ شده است .وزن نوراد هنگام تولد 3.190 کیلو و در حال حاظر 3.270 کیلو میباشد
- گردن نوزاد
دکتر نوزاد من دوماهو ۵روزشه عادت داره فقط به سمت چپ بخوابه و زمانی که سرش رو سمت راست میکنم شدید مقاومت میکنه تا به همون سمت چپ بشه مخصوصا زمانی که بیداره آیا مشکلی هست؟جای نگرانی وجود داره بابت ترتیکولی خدایی نکرده؟؟؟یا از روی عادتش هست؟چون با دست چپ هم خیلی سروکار داره احساس میکنم دست چپی باشه
- شیر مادر
سلام .آقای دکتر بچه ام هشت ماهشه وزن تولدش ۴ بود و بچه آرامدو هفته اول شیر خشک میخورد آرام بود قطعش کردم شیر خودم خورد از اون موقع ناآرامه .وزنشم خوب نیست هشت ماهه ۶ کیلو.هر موقع غذا با شیر خشک میدم.شیشه شیر نمیگیره با قطره چکون میدم اون شب میخوابه هر موقع شیر خودم بی قراره .انگار یه چیزی میاد حلقش صدا میده.بردم دکتر گف رفلاکس داره دو ماهه نکسیوم میدم .سونو دادم گفت رفلاکس خفیف.کلا با شیر من حالش بد میشه دلیلش چی میتونه باشه.؟ممکنه نوزادی شیر مادر بهش نسازه؟
- دانه های ریز دور دهان و چشم
سلام نوزاد من نه ماهشو تموم کرده رفته تو دو ماه الان دوروزه دوره دهنش و یکوچلو زیر چشمش دونه ریخته دونه ها طوری هستن ک از دور معلومه قرمزه ولی دونه ها مشخص نیستن این موضوع جدیه یا ن ممکنه ب چیزی حساسیت داشته باشه
- تب واکسن ۱۸ماهگی
سلام پسر ۱۸ ماهه من دیروز واکسن زده و با دادن قطره و شیاف هنوز تبش پایین نیومده وگاهی تب ۳۹ونیمو یا ۳۸و ۷دهم داشته یکبار هم دیشب ۴۰درجه شد چه چیری بدم ممنون
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر. نوزاد من هر روز چند بار مدفوع می کرد. اما الان ۱۲ ساعته که مدفوع نکرده. ۴۷ روزشه. زور میزنه و خودشو پیچ میده اما مدفوع نکرده. این مساله طبیعیه و مشکلی نداره؟
- یبوست نوزاد
سلام دختر من چهل روزه است وشیرخشک میخوره گاهی دچار یبوست میشه و مدفوع تقریبا سفتی داره و هنگام دفع زور میزنه وقرمز میشه و گاهی مدفوعش شل ومشکلی نداره میخام ببینم علتش چیه وچیکارکنم

