Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی نوزاد سه ماهه
دختر سه ماهه ای دارم یک هفته هست که آبریزش از چشم گرفتگی بینی و سرفه داره دو بار هم بردم دکتر یکی گفت حساسیت ویکی گفت سرماخوردگی استفاده داروها هم تاثیری نداشته لطفا راهنمایی کنید
- بالا آوردن نیستاسین
نوزاد پنج ماهم بعداز خوردن نیستاسین بالا میاره.چیکارکنم بالا نیاره؟؟ده قطره لپ راست وده قطره لپ چپ میریزم
- مدفوع
سلام پسرم ۵۷ روزه موقع دفع مدفوع خیلی می پیچه مدفوع چسبناک وتقریبا رشته ای داره علت چیست
- حالت تهوع صبحگاهی
سلام آقای دکتر برای حالت تهوع صبحگاهی دخترم یک هفته پیش ازتون پرسیدم گفتین باید آزمایش بده چه آزمایشی آقای دکتر ؟؟؟؟ من نصف قرص فاموتیدن ۲۰بهش میدم شب تا شب دیگه نمیگه حالت تهوع دارم!آیا بخاطر معدش تهوع صبحگاهیش
- سلام پسرم ۸ساله است دوهفته است علائم سرما خوردگی داشت وگوش چپش درد مکنه وگلوشم تورم داره
- دل دردبچه
پسر چهار ساله ام دل درد داره شکمش صدای قاروقور میده وشکمش یه چهار روز یه کار نکرده البته غذا خوردنشم کم شده
- شیر
سلام ایا باید شیر پاستوریزه را برای کودک ۱۳ ماهه جوشاند یا نه
- تب و سرفه
سلام ، پسرم ۳ سال و سه ماهشه ۴روز پیش به مدت ۲ روز تب کرد خیلی کم سرفه میکرد ولی از دیشب سرفه هاش بیشتر شده ،تو این مدت شربت پلارژین مصرف میکرد ، آیا لازمه آزیترومایسین بدم ؟
- طریقه مصرفه شربت پدیزان برای نوزاد ۶ ماهه
طریقه مصرف شربت پدیزان برای نوزاد ۶ماهه
- دختر ۶ساله دارم چند وقته سرماخورده درو مصرف میکنه آزیترومایسین
خواستم بدونم الان گوشش درد میکنه بهش چی بدم
- عفونت گلو
پسرم ۸ سالش و سرفه زیاد و تب شدید داره هر ۱۲ ساعت دارم براش قرص سفکسیم ۲۰۰ میدم مشکلی نداره؟
- شیردهی با مصرف قرص های شوگرن
سلام دکتر وقت بخیر یه مشورت میخواستم ازتون
من چند ساله تحت نظر شما هستم
جسارتا فرزند من ۶ روزه دنیا اومده. برای شیردهی دکتراطفال گفتن شما نظر بفرمایید مصرف قرص های زیر در شیردهی تاثیر داره یا خیر
میتونم شیر خودم رو به نوزادم بدم ؟؟؟
۱.هیدروکسی کلروکین ۲۰۰
۲.آزارام ۵۰
۳.پردنیزولون ۵ - تجویز همزمان شیاف واستامینوفن خطری ندارد خطری
- سلام نوزاد چهار روز داریم. فقط گریه میکنه. وسرما خورده شیر نمیخوره.
- سلام ی جوش سرسفیدکنارنوک سینه پسرم هست فشارمیدیم مایع سفیدبیرون میاد
- استفاده از شیاف دیکلوفناک در آبله مرغان
پسرم دستش ضرب خورده ودرد شدیدی داره درهمین حال آبله مرغان هم دارد از شیاف دیکلوفناک استفاده کنم یا خیر ۶سالش هست.ممنون
- دل درد
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم دلش درد میگیره گرمیچرخارجی بدم چقدر بهش بدم ممنون میشم پاسخ بدید
- عفونت چشم وتب ولرز
سلام وقت بخیر.پسرمن۸سالشه چندروزه تب ولرزداره وسرفه هم میکنه شربت ازیترومایسین۲۰۰بهش دادم بعدازچندساعت هردوچشمش عفونت میکنه.چکاربایدبکنم
- سلام .ببخشید من ی دختر ۱۹ماهه دارم آیا میشه هفته ای دوبار بهش پودرکیدی لاکت بدم تا دوسالگی ؟آیا این کار باعث پیشگیری از اسهال میشود؟با تشکر
- کرونا
سلام دکترتوروخداکمک من خودم نه جایی رفتم نه کسی دیدم الان دوروزه گلودردشدیدوسرفه خشک کم دارم دیشبم یبارتب تا38داشتم امروزرفتم دکترچقددارونوشته گفت اگه خوب نشدی دوروزدیگه بیا کمکم کنیداگه کروناداشته باشم بابچه 6ماهم چه کنم دوتاپسر10و15ساله هم دارم نمیدونم تست کرونام کجامیگیرن رشتی نیستم هیچجاهم بلدنیستم توروخدابچه هام نمیگیرن من همش این دوروزماسک. زدم ولی کسیوندارم که کمکم کنه که قرنطینه شم همه کارامئخودم انجام میدم راهنماییم کنیدخیرببینید

