Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره اهن
سبام اقای دکتر برای توژلد هفت ماه تمام چقدر قطرا اهن لیپوزوفر باید بدم؟
- زردی دست وپابچه ۶سال چیست
- یبوست
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. حنا خانوم ما سه ماه و 16 روزشه. دو هفته پیش سرما خورده بود که شما بهش آزیترومایسین دادین و خوب شد. الان ی هفتست که مدفوع نکرده. بهش همونطور که گفته بودین دو بار 30 سی سی آب با ی قند توش دادیم. دور نافشم ماساژ دادیم با روغن زیتون ولی دستشویی نمیکنه. خودمم آلو خوردم. سری پیش که ی هفته ندفوع نکرده بود شیاف گذاشتم دستشویی کرد. الان میترسم شیاف بزارم ضرر داشته باشه براش. باید چکار کنیم؟ اگه لازمه دوباره بیاریمش مطب. شیر مادر میخوره خوبم میخوره. بعضی وقتا دل درد داره که گریپ میکسچر میدم بهش روزی 3 بار.شما چی دستور میفرمایید؟ سپاس
- روش مصرف آیزترو
سلام پسرم هفت ساله است شربت آزیترو ۲۰۰ bda-zin رو برای گلودردش گرفتم روش مصرفش چجوریه
- سرفه شدید
سلام پسرم چهار ساله هست به شدت سرفه میکنه. آبریزش بینی داره. دیفین و شربت کوریزان دادم فایده نداشته الان برم هگزین میدم چیکارکنم راهنمایی کنید تشکر
- سرماخوردگی
سلام دخترم 8ماهشه سرماخورددوروزتب شدیدداشت بعدابریزش الان 5روزشدامروزسرفه میکنه وازچشاش هم عفونت بیرون میادبهش ازیترومایسین 100وستیزین وقطره بینی استفاده میکردم سرفه هاش هم خلط داره وبعدش خشک میشه پشت سرهم لطفاراهنماییم کنین چه دارویی براش استفاده کنم فاویسم هم هست
- سلام اقای دکتردخترچهارساله ام چند روزی هست مدفوعش سفید شده سرما خوردگی و سرفه هم داره خیلی نگرانم
- سلام شایان آسم داره الان علائمش عفونت گلو هم هست ۲۰ کیلو چقد ازیتروبدم بهش
- اسهال
با عرض سلام و خسته نباشید . چگونه میتوان اسهال کودک را برطرف کرد ؟ (کودک 15 ماه ، شیر خشک مصرف میکند به مدت دو روز است که به طور میانگین روزی دو یا یک بار اسهال و یک بار مدفوع )( امکان دارد به خاطر درآوردن دندان باشد ؟ ) با تشکر از پاسخ شما .
- پسرم ۱۰ماهش ۶ ماهه داره شیرخشک نیوکیت میخوره وزن خوب نمیگیره میشه با ببلاک اچ ا تعویض کنم
- نامنظم بودن کودک
باسلام اقای دکتر پسر من حدودا شانزده ماهشه خواب نامنظم داره یعنی شبهادیر میخوابه حدودا ساعت دوازده به بعد اون هم به زور میخوابونم خواب روزانه هم که باز به زور میخوابونم حتی یک مشکل هم داریم بعضی روز ها اصلا غذا نمیخوره و اینکه اصلا صبحانه نمیخوره واینکه هر غذا یا میوه رو میخورد. ولی الان به سختی میخوره یعنی من سئوالم در مورد این خواهد بود که ایا پسرم مشکلی دارد یانه؟ ویا اینکه نیاز به معاینه دارد؟
- کیدی لاکت
با سلام و عرض ادب و تبریک به مناسبت سال نو دکنر برای کودک یکسال و دو ماهه من پودر کیدی لاکت تجویز کرده و من پنج ساشه بهش دادم و الان توی نت دیدم که برای دو سال به بالاست و خیلی نگران شدم لطفا راهنمایی کنید
- شیرخشک
سلام از بدو تولد تا به الان که پسرم ۳ماهشه شیرخشک ببلاک بهش دادم الان میخوام شیر خشک عوض کنم چه نوع شیر خشکی میشه جایگزین ببلاک کرد
- تب واسهالی
بچهام ۴ ماهه هس از دیروز تب و اسهالی داره و کم اشتها شده ممنون میشم راهنمایی کنید
- شیرنوزاد
سلام نوزادم ۲۷ روزشه کمکی شیرخشک میدم شما چه شیرخشکی تو این سن پیشنهاد میکنین؟ الان اپتامیل میدم بهش
- عفونت چشم
سلام دکترعزیز پسرم ۴سالشه چشم راستش عفونت سبز میزنه گوشه ی چشمش و قرمز شده چی استفاده کنم و فاویسم داره.و اینکه خدای هستی بهتون خیروبرکت بده
- قرص
سلام آقای دکتر وقت بخیر من یه سوال دارم که میدونم در حیطه تخصص شما نیست...منتها فکر کردم شاید جوابش را شما بدانید من یه بچه دارم که متاسفانه سی پی هست و بخاطر همین مسئله خیلی اضطراب و نگرانی دارم و خیلی عرق میکنم داروخانه بهم گفتن قرص ضد تعریق سالویگل استفاده کن روزی دو عدد میخواستم بدونم بنظر شما استفاده طولانی مدت از این قرص عوارضی نداره؟ (من حامله نیستم و شیردهی هم ندارم)
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- داروی نوزاد
سلام من نوزاد ۳۵ روزه دارم که داروی پدی لاکت براش گرفتم وداروی (بیوپد+ویتامین دی) دارم آیا این دارو اثرات مثل هم دارند نمیتوتم هردو رو مصرف کنم؟
- شیر
سلام فرزند من ۲۳ ماهشه شیر خشک اپتامیل پپتی جنیور پیدا نمیشه تو داروخونه ها جایگذین این شیر خشک چی بهش بدیم ممنونم

