Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دکتر چرا نوزادم با پستانک شیر میخورد ولی سینه نمیگیرد علت ممنوع
- زور زدن نوزاد
با سلام واحترام. نوزاد پسر من ۵۰ روزه است و خیلی بیش از حد زور میزند و از شیر خشک تغذیه میکند.ما ایران نیستیم و متاسفانه زیاد به دکتر دسترسی نداریم
- سرماخوردگی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر نوزاد یک ماهه دارم که سرما خورده برای درمانش باید چکار کنم
- مکیدن ضعیف نوزاد
سلام و خسته نباشید نوزاد پسر ۵۰روزه به هنگام دادن قطره آد دچار خفگی شدیدی شد الان بعد از یک روز احساس میکنم مکیدنش مثل قبل نیست و ضعیف شده ممنون میشم راهنماییم کنین
- مثلا مامان بابا خاله میگه وابستگی شدید به خاله اش داره و باباش
سلام دختر خواهرم ۲سالش تمام شده ولی خیلی کم کلامت رو میگه و تند تند دستش کنار گوشش میگیره میگه الو و حرفهایی که نامفهوم هست میزنه شبها دوست نداره لامپ خاموش بشه
- رفلاکس
سلام پسرم ۷ ماهشه و بردمش دکتر گفت الرژی داره و رفلاکس و حساسیت به پروتئین گاوی براش دارو نسخه کرد و شیر خشک اپتامیل پپتی جونیور داد و گفت تا سه هفته غذا بهش نده اما الان هم برمیخوره و هم اسهال سبز و بد بو شده آیا شیر خشک رو عوض کنم و اگر بهش غذا ندم مشکلی براش پیش نمیاد؟؟؟
- گرفتگی بینی
سلام پسری ده ساله دارم و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه بعد باز برمیگرده . به نظرتون آلرژی فصلی داره؟لطفا راهنمای کنید.
- بیقراری گریه
سلام من دخترم ۱۴ ماهش ۲هفته هست شبا تو خواب گریه میکنه ازخواب بیدار میشه بعدش هی غلت میزنه سرشو میذاره زمین دمر میخابه بعد صافش میکنم بعد دوباره بیدار میسه گریه همین کارو تکرار میکنه ۲بار درشب اینجور میشه دلیلش چیه ممنون باتشکر
- بینی
سلام اقای دکتر دخترم دوسال دو ماهشه بینیش گرفته ترشح داره اب دهنشم همش قورت میده عطسه هم میکنه چیکار کنم چی بدم بهش؟؟؟
- میم
سلام پسرم ۸ ماهشه قطره میم اورنج بهش میدم شیر خشک هم میخوره روزی چند قطره بهش بدم ممنون
- اسفراغ بعدازواکسن۶ماهگی
سلام دخترمن امروز واکسن ۶ماهگی براش زدیم چندبار بالا آورده چیکاربایدکنم
- سرفه
سلام دخترم ۳ سالشه و سرما خورده اولش ابریزشو عطسه داشت ک با سیتریزن بهتر شد خداروشکر الان بعضی وقتا سرفه های خشک میکنه چ شربتی بدم بهش
- نوشابه
سلام من چندبارسوالمو پرسیدم وجواب ندادین، دخترم دوسال ونه ماهشه، عاشق نوشابه هست، من بجای نوشابه بهش ویتامین سی بوکا، ازاین شیشه های قهوه ایی خارجی میدم، که گازها داره، الان سرماخورده وعفونت کرده گلوش، وایراد ویتامین سی میگیره ومنم بهش میدم، قبلا التهاب روده داشته، آیا ضررداره خوردن ویتامین سی براش؟؟؟ و دلیل التهاب رودش میتونه ویتامین سی بوکا، بوده باشه؟؟ قطعش کنم یا خیر؟
- میزان مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵برای کودک ۴ساله
سلام وقت بخیر کودک ۴ساله با وزن ۱۶کیلو چند سیسی و هرچند ساعت باید مصرف بشه مموناز پاسخگوییتون
- شیاف
سلام آقای دکتر بچم 20 ماهشه تب کرد دکتر گفت تایلوفن هر 4ساعت 6 سی سی استفاده کنه اگه تبش زیاد بود همزمان شیاف هم استفاده کنه میخوام بپرسم بنطرتون استفاده هنزمان مشکلی نداره؟
- پوست سر
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید من دخترم ۲ماه و ۶روزشه چندهفته که پوست سرش پوسته پوسته میشه چندبار با روغن بچه چرب کردم و بعدش بردم حمام بهتر شد اما خوب خوب نشد.میخواستم بدونم دلیلش چیه؟چیکار باید کرد تا خوب بشه؟شما چی توصیه میکنید؟
- جوش قرمزپوست نوزاد
- دونه
سلام وقت بخیر آقای دکتر. پسرم هجده ماه دارد. کشاله ی رانش سمت راستش در ناحیه ی پوشک دونه های قرمز در کنار هم زده. کالاندولا و تریامسینولون رو زدم کمتر میشه و دوباره ظاهر میشه. آقای دکتر میشه لطفا راهنمایی بفرمایید . پسرم تحت نظر شماست اما الان شهرستانم و نمیتونم خدمت شما برسم تا معاینه بفرمایید. یک دنیا سپاس
- شیر خوردن
سلام دکتر خداقوت پسرم یک هفته دیگه وارد۸ماهگی میشه آلرژی به پروتئین گاوی ورفلاکس پنهان داره حدو۱ماهی میشه حین شیر خوردن دوتا انگشت اشاره دستاشو وارد گوش هاش میکنه ویا با گوش هاش بازی میکنه بنظرتون مشکلی داره حین معاینه پزشکی هیچ دکتری نگفت که عفونت گوش داره بنظرتون علتش ممکنه بخاطره رفلاکس باشه یا اینکه مسئله ای دیگه است لطفا راهنماییم کنید متشکرم🙏🏻🌹
- بی اشتهایی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر،دختر ۵ماهه ای دارم،که ریفلاکس وآلرژی داره وببلاک arمیخوره،حدود یک هفته اس که بی اشتها شده وخوب شیر نمیخوره،دارویی واسه افزایش اشتهاش هست?؟؟؟؟؟؟معمولا از ساعت ۵صبح تا ۱۰،۱۱صبح دلپیچه داره .

