Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استخوان درکف دست
سلام وقتتون بخیر.من یه پسر۴ ساله دارم.توانتهای انگشت اشاره سمت راست متوجه شدیم انگاراستخوانی اضافی داره.بنظرشماچی میتونه باشه؟ ممنون میشم پاسخ بدین.
- سلام برای سرفه دخترم که پنج سالشه چند سی سی سفمسیم ۱۰۰ بدم ۱۸ کیلوه سالشه
سلام برای سرفه دخترم که پنج سالشه و از دیشب تب داره سفکسیم ۱۰۰ نوشتن چند سی سی بدم وزنش ۱۸ کیلوه
- سلام دکترپسر من ۵ سالشه آزیترومایسن ۲۰۰ رو تو چه دوزی بهش بدم حدودا ۱۹ کیلو هست
- سلام بچه ام 27روزه همش زردیش میره بالا حساسیت باقله ای هم داره چکار کنم هر کی زیر دستگاه میزارم اثر نداره
سلام بچه ام 27روزه حساسیت باقله ای داره همش زردی میره بالا هر چی زیر دستگاه میدارم پایین نمیاد چکار کنم
- گرفتگی بینی
سلام برا گرفتگی بینی دختر ۹ سالم چه قطره ای استفاده ای کنم شبها از بینی نمیتونه نفس بکشه اسپری سدیم کلراید استفاده میکنم فایده ای نداره
- قرص آزیترومایسین ۲۵۰ برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟
برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟ نوع مصرف چقدر هست و چند روز؟
- حساسیت
بچه ام یکساله نیمش همش پشت گردنش میخورونه انقد که میخاره زخم میه
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام پسرم دوساله درروزچندبارمیگه دلم دردمیکنه وخودش خوب میشه
- سلام اقای دکتر
دخترم ۲سالو۲ماهشه.شباتوخواب خیلی سرفه میکنه.یکم تبم میکنه.سرفه هاش یکم خلطیه.
- سلام و احترام پسرم تب شدید کرده است و اموکسی سیلین ۱۲۵ می خواهم بدهم دوز مصرفش را نمی دانم
دوز مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵ را برای پسر کودک ۲ و نیم ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدر است
- تشک نوزاد
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم اگه تشک کودک پنج ماهه پنبه ای و نرم باشه باعث آسیب به ستون فقراتش میشه؟؟
- زردرنگ بودن پاها
پاهاتامچ زردپرنگ وبقیه بدن کم رنگ هست حالاچکارکنم
- کهیرهای پوستی
سلام اقای دکتر.پسر من ۶سالشه و از دیروز بدنش پر از کهیر شده..طوریه ک پشت و شکمش پراز کهیره باز بعدازچندساعت همه خوب میشه و کهیر ها رو صورتش و پاهاش میاد.خارش هم داره.دکتر بردمش شربت زادیتن و قرص نیزوپرد۵ و ایروکاست جویدنی دادن..زادیتن فقط شبها۵سی سی تجویز کردن.نیزوپرد هر ۸ساعت ۱دونه و ایروکاست فقط شبها ۱عدد....من از مصرف نیزوپرد خیلی میترسم بخاطر کورتونش.چکار کنم؟البته دکتر بخاطر اینکه پسرم راضی به تزریق دگزا نشد قرص نیزوپردو تجویز کردن
- کمبود وزن
سلام آقای دکتر. دختری سه ساله دارم با وزن تولد۳۲۰۰ و با وزن فعلی ۱۱۵۰۰. خیلی ریز هستش. از سه ماهگی شیر خوردنش خیلی بد شد.به صورتی که فقط توی خواب شیر میخورد.و اصلا اشتها به غذا خوردن نداره و خیلی پر تحرک هستش. خیلی دکتر بردم و گفتن مشکلی نداره .انواع دارو های اشتها آور را استفاده کردم ولی باز اشتها نداره .به نظر شما چیکار کنم که وزن بگیره و اشتها داشته باشه؟ممنون
- سرفه کودک
سلام آقای دکتر. پسرم یه سالشه با وزن ۱۲/۸۰۰. از پنجشنبه بعداز ظهر تب داشت تا شنبه شب. الان تب نداره اما سرفه میکنه و ابریزش بینی داره. فقط شربت پلارژین میدم. خواستم بدونم آنتی بیوتیک لازم نداره؟
- گلو درد بدون هیچ علائم دیگر
سلام دختر من ۱۳ سالشه همش سرفه میکنه اصلا تب،بدن درد و هیچ علائم دیگه ای نداره فقط سرفه هاش خیلی شدیده یه وقتایی تا ۲ ساعت سرفه نمکنه یه وقتایی هم سرفه هاش تا نیم ساعت قابل کنترل نیست میشه یه راهکار برای درمانش بگید
- واکسن انفولانزا
سلام وقن بخیر اقای دکتر میشه دو دوز واوسن انفولانزا رو سه هفته ای تزریق کرد یا اینکه حتنا ۴ هفتع باید باشه؟
- آموکسی کلاو
سلام و وقت بخیر. بچم ۵ سالشه وزنش ۱۵ کیلو. چند روز سرفه میکرد اموکسی کلاو ۴۵۷ میدادم. از دیروز تب ۴۰ درجه داشت. بردم دکتر گفتن گلوش عفونت داره. اون ۴۰۰ براش کمه باید ۶۰۰ رو بهش بدی هر ۱۲ ساعت ۸ سی سی. ولی نگفتن چند روز بدم و فقط یک شیشه نوشتن. الان من اینو هر ۱۲ ساعت ۸ سی سی بدم فکر کنم ۴ یا ۵ روزه تموم بشه. لازمه مجدد تمدید کنم یه شیشه دیگه بهرم؟ یا همون یه شیشه کافیه؟
- کوریزان
سلام.وقت بخیر.برای واکسن ۱۸ ماهگی میتونم شربت کوریزان به بچه بدم؟۱۱.۵ وزنشه چقدر باید بدم از دارو؟
- سلام خسته نباشید بچه من یک سالش هست چندروزه شیردون شده بایدچیکارش کنم چندتادکترهم بردم فایده نداشته

