Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره باکتی ماید۱۰ و پماد اسایکلین-ناژو۱درصد
سلام خسته نباشید پسر من ۱۵ماهشه ۴روزه سرما خورده شربت نئوتادین،شربت پاراکید،شربت پدی کاف و شربت کو آموکسی کلاو ۴۵۷ و اسپری بینی دکوسالین مصرف میکنه امروز صبح که از خواب بیدار شد جفت چشماش هم چرک شدیدی بسته بود که باز نمیشد میتونم اون قطره و پماد رو براش استفاده کنم ۱۵ماهشه ۱۱کیلو و ۸۴هم قدش
- سلام خسته نباشید تبسنج وشکسته پیدا کردم ولی جیوی ریخته شده پیدا نکردم دوتا بچه ۲ ساله دارم نگرام اگه خورده باشن چی چه علایمی داره خیلی نگرانم کمکم کنید ممنون میشم
- جنین
با سلام و عرض ادب میحواستم بدونم آیا مادر بارداری که کم کاری تیروئید داره و متاسفانه تشخیص داده نمیشه نوزادش دچار عقب ماندگی میشه یا بعد از تولد نوزاد با دارو قابل درمان است؟
- سیاه شدن بچه در زمان گریه کردن
موقعی که بچه گریه میکند سیاه میشود درمان چیست
- سرفه
سلام دختر چهار ماهه ای دارم دو روزه واکسن چهار ماهگیش رو زدم الان بالا تنش داغه و دمای بدنش 37.2سرفه هم میکنه پایین تنه اش یخ ولی بالا تنه اش خیلی داغه چکارش کنم شیاف 125بهش زدم استامینوفن نمیخوره استفراغش میکنه
- قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۶ ساله
سلام،دخترم ۷سالشه سرما خورده گلوش چرک داره وتب هم داره،دکتربهش سفکسیم ۲۰۰داده،یکی صبح ویکی شب،وبه خاطر سابقه عفونت ادراری وبرای جلوگیری از عفونت هرشب سفالکسین ۲۵۰هم استفاده میکنه،میخواستم بدونم که اشکالی ندارد مصرف هم زمان این دوتا قرص باهم
- ویروس
سلام اقای دکتر من پسرم دوهفته پیش ویروس ده روز گرفت خوب شد ایا امکان دارد دوباره از کسی که این ویروس رادارد دوباره بگیرد باتشکر از شما
- تب و گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر خسته نباشید تو رو خدا کمکم کنید دخترم امشب تب دارد و اش هم گرفته است و دو هفته پیش گوشش عفونت کرده بود که آموکسی کلاو ۳۱۲ بهش دادند اما به دلیلی بی قراری هنگام دریافت دارو دوره درمان کامل نشد خواهش میکنم بهم بگید برای گوشش است یا چیز دیگر خیلی نگرانم تو رو خدا کمکم کنید
- حالت تهوع واستفراغ
کودک ۳سالم درروزدوباربالامیاره و هر زمان می خواد چیزی بخوره دلشو میگیره .و از خوردن حتا اب امتناع می کنه و دلشو می گیره سنوی معده هم بردم مشکلی نبوده . لطفا راهنمایی بفرمایید .
- بوی تند عرق دختر 6ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر
ببخشید یه سوال داشتم..
من یه دختر 6 ساله دارم که از حدود یک سال پیش عرق زیر بغلش بوی تندی میده. زیاد سرما میخوره و عفونتهای شدید گلو زیاد داشته.
از وقتی اینطور شد که لوزه هاش یه خرده بزرگ شد....
میشه راهنمایی ام کنید دلیل و درمانش را. ممنون - شيرخشك
پسرمن ٩ماهشه شيرخشك تروويتال arميخورده ميخوام ديگه ساده بدم ميتونم ابتاميل ساده بگيرم يا حتما بايد همون تروويتال باشه ولي ساده اش
- در باره اسهال کودک دوساله
سلام کودک من 21ماهه هست یک هفته هست که دچار اسهال شده پزشک ازیترومایسین 200تجویز کردن ولی مؤثر نبود آیا میتونم کوتریموکسازول بهش بدم چه راهکاری پیشنهاد می کنید که بهبودی حاصل شود؟ با سپاس
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
دختر پانزده روزه ام سرماخورده و چشم سمت چپش عفونت کرده چیکار باید بکنم
- ۹..
سلام اقا دکتر نوزادم نه ماهشه روزی یدفعه دفع داره اول مدفوعش سفت خشک و بقیش شل هسش بنده مقاله تون راجب یبوست مطالعه کردم ولی متوجه نشدم ایا این موردی ک گفتمم یبوست تلقی میشه؟.ممنونم
- از شیر گرفتن کودک
سلام آقای دکتر ازشما سوال کرده بودم که به خاطر بارداری پسرم که یک سال وسه ماه دارد از شیر گرفتم وشما در پاسخ گفتید شیر خشک یا شیر پاستوریزه کم چرب بدهم پسرم شیر نمی خورد اگر شیر خشک خورد چه شیری میتونم بهش بدم
- وزن نگرفتن نوزاد
- کودکان
سلام برای کودک یک ونیم ساله هر دوازده ساعت چهقدر شربت سفکسیم ۱۰۰ استفاده کنم .
- بیرون زدن ناف
سلام.نوزاد ۲ماهه.به علت زور زدن زیاد.نافش اندازه توپ شیطونکزده بیرون
- اسهال نوزاد چهارماهه
باسلام کوک من چهارماه تمام هستش الان تقریبا بیست روز میشه که اسهال شده هم شیر خودم رو میخوره وهم شیر خشک ببلاک میدم آخه شیرم کم هستش بردم دکتر دوبار شربت مترونیدازول داده هفت روز که میدم ولی بازم اسهال هستش اول آبکی هستش بعد مدفوع عین شیری که بریده میاد از دیروز هم تب کرده لطفا راهنماییم بکنین باتشکر.
- استفراغ نوزاد
استفراغ نوزاد بعد ازهرغذای جدید

