Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوردن میوه
سلام آقای دکتر من دخترم ۶ماهش تموم شده یک هفته میگذره آیا میتونم بهش مقداری موز و مقدار سیب و آب پرتقال بدهم؟؟؟
- غذای کمکی
سلام اقای دکتر میشه بر نوزاد نه ماه تموم کرده با چرخ کرده گوسفندی ک چربی هم داره کوفته قلقلی داد
- تاخیردرعملکردها
سلام پسرمن۳۴هفته بدنیااومددوقلوبودن یکیشون ۳روزاول فوت شداین پسرم توعملکردهاتاخیرداره نشستن غلت زدن.چیکارکنمسونومغزی ببرم؟
- سوختگی
من دوشنبه کودک هشت ماهه رو آوردم مطب که بنا به دلیل اسهال بهش سفیکسیم دادید، البته دچار سوختگی در محل دفع میشد که پماد زینک تجویز کردید، اما الان بعد گذشت چند روز سوختگی ها به شدت زیاد شده، اسهال بهتر شده، ممکنه به خاطر مصرف سفیکسیم باشه، برای رفع سوختگی چه کار کنم؟
- دختر پنج ماهه دارم که آزمایش خون دادوگفتن کبدش آنزیم تولید میکنه آیا قابل درمان هست
- سلام دوز دارو
سلام پسرم ۸ سالش هست و۲۱ کیلو دارو ازیترومایسین برای سرما خوردگی بهش دادن ولی تبش قطع شد و بعد از دو روز دوباره تب کرده میشه دوباره بهش ازیترمایسن بدم ممنون
- حساسیت به پروتین گاوی
سلام آقای دکتر سوالم اینه که من بچم یکسالش تازه تموم شده الان میشه گوشت گاو تو غذا ها استفاده بشه به لبنیات حساسیتیش اینه که دور لبش جوشای ریز میزنه واینکه کره بادام زمینی هم ممنوعیت دارد؟
- استفاده نکردن بالشت
سلام آقاي دکتر دخترم 10ماهشه از 2ماهگي به بعد عادت داره روي تشک و بدون بالشت ميخوابه يعني اگه ميذاشتمش روي بالشت تو خواب خودش رو سر ميده و از بالشت مياره پايين روي تشک.اشکالي ندارد روي تشک بخوابد براي گردنش مشکلي پيش نمياد؟؟
- ترشح ریه
باعرض سلام وخسته نباشید دخترم دیروز ب دنیا آمد و سزارین شده تو هفته38 الان میگن ترشح ریه دفع نمیشه از دیشب بستری چکار باید انجام بدم آقای دکتر
- با عرض سلام برای بچه ۸ ماههکه شیر خشک اپتامیل جنیور میدادیم الان که شیر خشک که امتیل جنیور نیس چه شیر خشکی بدیم
- لکه همانژیوم
سلام ببخشید دخترم از بدو تولد تا الان که هشت ماهه است لکه قرمز رنگ روی پیشانی و پشت سرش وجود دارد .میخاستم بپرسم کی از بین میرود .درمان خاصی دارد؟
- متخصص قلب کودکان
سلام نوزاد تازه متولد شده عمل سوراخ پرده بین ریه پ قلب انحام داده عملش هم موفق بوده چند روز باید بستری باشه ایا خوب میشه یا نه
- علت خارش بیش از حد بدن
- سرفه خشک کودک
ایا میتوان شربت آیورا ودکستومتروفان راهمزمان باهم داد؟
- نوزاد 8ماهه شیر خشک پی دی اف میتونه بخوره نارس دنیا اومده
- رفلاکس آلرژیک
سلام آقای دکتر دخترم ۳ماه س، دکتر تشخیص دادن رفلاکس آلرژیک داره البته آزمایش ننوشتن بعد از معاینه، وزنش پایینه شیرخشک ای آر رو بالا میاره شیرخشک اچ آ رم همینطور حالا من چیکار کنم خودمم رژیم دارم.خواهشا راهنمایی کنید.ممنون
- سرفه ی مداوم
پسرم سزفه ی مداوم دارد
- واكسن
سلام آقاي دكتر واكسن ٦ ماهگي دخترم دهم فروردين ميباشد امكان داره زودتر يعني ٦ فروردين زده شود يا تاثيرش رو از دست ميده؟؟
- سلام شربت زینک پلاس رو تا چه مدت باید استفاده کرد
سلام.دختر ۴و نیم ساله دارم وزن ۱۵ کیلو اشتهای کمی داره شربت زینک میتونه مصرف کنه چه میزان وتا چندوقت؟ باتشکر
- اسهال و استفراغ نوزاد 5ماهه
سلام آقای دکتر پسر من الان حدود هشت روز که شیر میخوره بعدش استفراغ میکنه الان دوسه روزه همراه استفراغ اسهال هم داشت وکمی تب موقع خوردن شیر امتناع از خوردن شیرخشک میکنه گریه میکنه انگار سر دلش پر هست نمخوره گریه میکنه خواب راحت نداره اذیت میشه یهو از خواب میپره گریه میکنه بردم دکتر برای اسهال ش پلانتاژل ویرایش استفراغش قطرهنوشته دوسه روزه الان تب نداره اسهالش خیلی کم شده ولی میل به خوردن شیر نداره استفراغ میکنه لعاب برنج درست کردم نمیتونه بخوره گریه میکنه حالت خفگی تهوع بهش دست میده لطفاً کمکم کنید توی یک ماه 300گرم وزن اضافه کرده نسبت به چهار ماهگی که 6کیلو بود الان تو 5ماهگی 6300گرم هست

