Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزمایش مدفوع
سلام آزمایش مدفوع پسرم Stool ph 6 Color & consistency Brown-soft W.B.C 1-2 R.B.C 0-1 باقی گزینه ها همه not seen و Negative نرماله؟ البته پدی لاکت خورده بوده. تو نتیجه آزمایش تاثیر داره؟
- کم وزن گرفتن نوزاد
سلام، پسرم ۷ ماه و ۸ روزشه وزن تولد ۲۳۰۰ و قد ۴۴ بود و الان وزن ۵۸۰۰ و قد ۶۴ هستش (۳۶ هفته و ۴ روز دنیا اومد)، از ۴۰روزگی قرص هیدروکورتیزون مصرف میکنه و در ۲ ماهگی عمل فتق انجام داد، از ۲ ماه پیش میزان قرص رو براش کمتر کردن، شیرخشک آپتامیل میخورد و از ۶ماهگی شیر یارنه ای میخوره، غذا کمکی هم مقوی درست میکنم ولی هم کم غذاست هم از اول شیر خییلی کم میخوره، قطره همادزیر بهش میدم ، بااینکه خیلی کم غذا میخوره روزی ۳ بار شکمش کار میکنه حس میکنم هیچی جذب نمیکنه، واقعا نگران قد و وزنش هستم خیلی دکتر میبرم ولی کار خاصی نکردن، خواهش میکنم راهنماییم کنید راه حلی وجود داره؟
ممنون - فرم
سلام فرم سر نوزاد ۴ونیم ماهم خربزه ای است انگار جلوسرش پایینتره از پشتش خوب میشه خودش یا کار خاصی لازمه؟
- رفلکس معده نوزاد
سلام برای رفع رفلکس معده نوزاد حتما باید شیر خشک آپتامیل پپتی جنیور استفاده شود
- ورم کلیه و عفونت
با سلام و احترام،من پسرم هشت ماهشه،همیشه شبا فقط برای شیر بیدار میشد و بعد میخوابید ولی الان چند شبه ک گریه میکنه و جیغ میزنه و خیلی بی قراری میکنه البته روز هم همونطوره،سونو گرفتم نوشته:اتساع خفیف بدون سنگ در سیستم پیلوکالیسیل کلیه دو طرفه مشاهده میشود ک دیامترAPلگنچه کلیه چپ 7م م و کلیه راست6م م اندازهگیری شد.سنگ و میکرولیتیازیس در کلیه ها رویت نشد،UVJدو طرف فاقداتساع و سنگ است،دکتر یه شربت سفیکسیم داده و گفته یه ماه دیگه دوباره سونو انجام بدم،حالا من خیلی نگرانم آیا خطرناک هس و مشکلی ایجاد میکنه واسه پسرم؟؟؟؟پسرمم خیلی اذیت میکنه اگه مسکن بدم (استامینوفن) تاثیر داره؟؟؟؟؟
- اسهال
سلام من دخترنه ماهه ای دارم4 روز اسهال داست بهش پدی لاکت دادم الان مدفوعش سفته ولی5 تا6 باردفع داشته حال عمومیش وشیرخوردنش خوبه شیرخشک نان اچ آ2 میخوره راهنمای میکنین
- سلام دکتر خسته نباشید پسر من ۵ ماهش خس خس سینه داره باید چکار کنم دکتر بردم میگه الرژی داره
- توروخداراهنماییم کنین
- بیقراری نوزادتغییررنگ مدفوع
سلام من نوزاد ۵ ماه وهفت روز دارم که دائم بی قرار هستش و چند وقتی هست در مدفوع دانه های ریز سفید دیده میشه علتش چی میتونه باشه دخترم هم شیر مادر و هم شیر خشک میخوره
- آب اشامیدنی
سلام پسرم ۵ ماه و۶ روزش هست باوزن ۷ کیلو و۵۰۰ گرم،،براش آب آشامیدنی استرلیزه کاله گرفتم میتونم آقای دکتربهش بدم؟ چه مقداربایدبدم؟ ممنونم از لطف شما
- شله زرد
سلام آقای دکتر شله زرد و غذاهایی مثل این رو از کی میتونم به پسرم بدم؟
- بدقلقی شیرخوار
فرزنددختری دارم که امروز ۷ ماهش تمام شده چندتا مشکل دارم تو رو خدا کمکم کنید دخترم از وقتی دنیا اومده موقع شیر خوردن ارامش نداره همش دستاشو تو سینه هام فشار میده جدیدا موهای سرش رو میکشه یا کمرش رو میبره بالا تمام شیر خوردنش ده دقیقه است اونم نه یکنواخت هر دوسه مک که میزنه سینه رو ول میکنه سرش رو بالا میگیره جیغ میزنه یا گریه میکنه وزن تولدش ۳کیلو و ۱۵۰گرم بوده و الان ۶ کیلو و ۶۰۰هر نوع حریره و سوپ رو هم امتحان کردم یه بار میخوره و بعد عوق میزنه ماه دو که بردمش دکتر گفت رفلاکس داره و من از اون موقع امپرازول و رانتدین بهش میدم الان بالا نمیاره تو رو خدا بگید چرا اینجوریه چرا مثل بقیه بچه ها موقع شیر خوردن ارامش نداره دومین مشکلم مربوط به خوابشه خیلی کم خوابه ۹ساعت کل خوابش در ۲۴ ساعته هیچ وقت خوابش سنیگن نمیشه یعنی ازکنارش بلند بشی بیدار میشه در طول روز دوتا ربع ساعت میخوابه و شبها به زور از ساعت ۱۰ تا ۶ یا ۷ صبح شبها هم یک ساعت و نیم میخوابه بعد بیدار میشه شیر میدم به زور میخوابونم خودمم معلمم صبح واقعا سختمه برم سرکار . بعضی وقتا ساعت ۳ صبح بیدار میشه هرکار میکنم نمیخوابه به زور ساعت پنج میخوابونمش تو رو خدا بگید چیکار باید بکنم من شهرستان لامرد هستم و به متخصص اطفال خوب دسترسی ندارم ممنون از پاسخ گوییتون
- پسرم ارترزی مری داره مقعدشم بستس چیکار کنم الان عمل شده کی خوب میشه
ارترزی مری
- سلام مصرف دارو براي نوزاد ٤ماهه تا چند روز بايد ادامه داشته باشد
نوزاد من ٤ماه و ١٥روز دارو و متاسفانه مبتلا به كرونا شدِ روز اول اب شديد داشت كه كنترل شد و از روز بعد سرفه و عطسه هرزگاهي ميكرد دكتر براش سيتريزين هر ١٢ساعت ١٠سي سي و اموكسي سيلين ١٢٥هر ٨ساعت ٥سي سي و قطره بيني داده تا چند روز بايد دارو مصرف شود و همچنان سرفه و عطسه ادامه دارد ممنون از راهنماييتون
- کم وزنی
باسلام وخسته نباشید دخترم هشت ماهش تموم شده وزنش ۶۳۰۰هست وزن تولدش ۲۶۰۰هست غذا هم فرنی وسیب زمینی میخوره ولی وزنش خیلی کمه ازنظرشماچکارکنم
- وزن گیری نوزاد ۸ ماهه
سلام دخترمن الان ۸ماه و ۲۰ روزه است و وزنش ۷ وچهارصد است .برای وزنگیری دکتر گفت سیب زمینی را آبپز کنم وبا کره به او بدهم وقتی این کار را کردم رنگ مدفوع او زرد و سفت و چسپناک شد و اشتهاش خیلی کمنر شد حالا شیر هم درست نمیخورد و رنگ ادرار او هم زرد شده آیا این نشانه بیماری خواصی است؟
- پودر
سلام دکترپسرم۸ماهشه بدلیل تب خبلی زبادبستریش کردیم تبش خداروشکرقطع شدولی ۲روزه همش خودشوعیب میکشه وخوب شیرنمیخوره پرستاربا من گاستروفیکس دادتابهش بدم بنظرتون برای دلپیچه خوبه؟
- واکسن
سلام واکسن دو ماهگی و باید همون روز ۶۰ ببری یا زودتر یا دیر تر ؟
- تیروئید دخترم رو ۶/۴۴لازم به دارو هست یانه
- سلام من پسرم ۱۱ماهشه میتونم بهش شربت استامینوفن بدم یا باید قطره شو بدم چقدر بدم بهتره

