Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی صدا
نمیشه سالبو تامول بهش بدم برا پسری ک گفتم تو خواب نمیتونه نفس بکشه فاویسم هم داره ک گفتین بخور مرطوب بدمش و قطره بینی
- قاطی کردن شیر خشک
سلام آقای دکتر بچه ام ده ماهشه وزنش هفت و نیم کیلوس.وزن تولدش ۴۱۰۰ بوده .به نظرتون کمبود وزن نداره؟؟سوال دیگه اینکه میتونم شیر خشک ببلاک ۲ رو با ببلاک آر قاطی کنم بهش بدم؟الان ببلاک آر میخوره میگم شاید وزن بگیره
- انگل
سلام اقای دکتر دخترم ۴ سالشه بعضی وقتا میگه مقعدش میخاره و ازمایش کلی هم نمیره باید چ شربتی بدم ممنون از راهنماییتون
- لاغری کودک
باسلام وخسته نباشید عذرخواهم پسرمن یک سالشه قبلا خیلی غذا میخورد ولی اونقدی چاق نمیشد الان یه هفتس ک اصلا دهنشو باز نمیکنه و داره لاغرمیشه چیکاکنم...
- حساسیت
سلام اقای دکتر. نوزاد دوماهه ی من حساسیت به پروتیین گاوی داره. یه جایی گفتن دکتری گفته علاوه بر پرهیز لبنات و کوشت گاو وگوساله باید از لبنیات و گوشت گوسفند هم پرهیز بشه مادر شیرده به این نوزادان. آیا پرهیز گوشت و لبنیات گوسفندی صحت داره؟
- استفاده همزمان از استامینوفن وشاف 50
سلام یک پسر 7 ساله ای دارم امروز خیلی تب بالای داشت بردیمش دکتر خونه که اومدیم دارو هاش را بهش دادیم بعد استامینوفن را که خورد شیاف 50 را استفاده کرد وقتی که خواب رفت یهو از خواب بلند شد و دیگه هیچی نمی فهمید اسم خودش را هم یادش نمی آمد هر چه آب هم به قوتش می ریختیم اصلا احساس نمی کرد تا 5 دقیقهای هم طول کشید تا بهتر شد. می خواستم ببینم به خاطر دارو ها بوده. با تشکر
- سلام خسته نباشید
ببخشید اقای دکتر که دوباره پرسیدم فکر کردم اول توضیحاتم کامل نبوده - من دسترسی به دکتر ندارم- خدا خیرتون بده که جواب مردم رو میدین - همین که شما میفرمایین مشکلی واسه پسرم بعدا پیش نمیاد واسم کافیه خیلی ممنونم از شما
- ازمایش
سلام خسته نباشید نوزاد از بدو تولد تا بزرگ شدنش هر چند ماه باید ازمایش بده؟
- جوش قرمز پوست نوزاد
- حرکت دخترم
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من وارد ده ماهگی شداما نه دندون دراورده به غلت میزنه ونه میشینه ونه سینه خیز وچهار دست وپا میره. متخصص مغز واعصاب بردم نوار مغزی وسی تی اسکن مشکلی نداشت. گفت مشکل عضله هم نداره. بعضی از بچه ها تنبلن.خیلی نگرانم نظر شما چیست؟ لطفاراهنماییم کنید ممنون 9 کیلو ودو سرش 45 قدش 70
- سلام اقای دکتر دخترم 8ماهه هست با وزن 7/300چقد سیتیریزین بدم برا سرفه و عطسش
- هورمون رشد
با سلام برای بچه ۵/۵ ساله ای که سن استخوانی او ۳ ساله است، هورمون رشد باید استفاده شود یا نه؟ جثه کودک هم اندازه بچه سه ساله است. پسرم رو پیش دو فوق تخصص غدد بردم، یکیشون میگن باید استفاده شه اونیکی میگن نه.
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر. هفته ی پیش پسرم رو آوردم مطب فرمودید چون وزنش دو برابر زمان تولدش شده مواتی ویتامین آهن دار براش نوشتم. روزی ۳۰ قطره. نسخه رو گرفتیم بهمون قطره ویتوکید دادن. ولی روش ننوشته آهن داره. این همونه که شما نوشتید یا اشتباه دادن بهمون؟
- نوزاد
شیر خشک ببلاک گرفتم.چند پیمانه آب و چند پیمانه شیر خشک بدن؟
- کم خونی
سلام اقای دکتردوتادخترام کم خونی شدیددارن ازمایشم گرفتم چ دارویی بهشون بدم ک برطرف شه،بعدموهاشونم ضعيفه یکم ریزش داره مربوط ب کم خونیشون میشه ممنونم
- قطره کید ۳ فورت
سلام خسته نباشید. پسر ۲۰ ماهه دارم اقای دکتر. شیرخشک میخوره. الان دو ماهه اصلا لب به هیچ مولتی ویتامینی نمیزنه هیچ جوره. نه تو شیر نه تو غذا. میشه بجاش فقط ویتامین دی کید ۳ فورت بدم؟ چند قطرا باید بدم؟
- ابسه زیربیضه بچه ۱۱ماه
سلام خسته نباشیداقای دکتربچه ماه ۱۱ماه هست یک ماه پیش ببخشید زیربیضه بچه حالت بادکرده بود بردیم پیشه دکتر کودکان گفتن جراح نشون بدید بردیم جراح گفتن ابسه کرده باید عمل بشه دکتر دیگه هم نشون دادیم گفت که باید عمل بشه وعمل کردن خوب شد بدازیک هفته جای زخم عمل باز شد به دکتر دوباره نشون دادیم دارو دادن جای زخم بسته شد ودیروز دوباره زخم باز شد مثل غارشد میشه راهنمایی کنیدممنون عکس هم خواستید براتون میفرستم
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
سلام. دختر من ۱۵ روزه است، امروز ازمایش زردی دادم که total bilirubin به این صورت هست 8.1 وزنش هنگام تولد ۳ کیلو و ۱۲۰ گرم بود. ایا ایندرجه از زردی خطرناکه؟؟
- سلام دکتر من دخترم معدش کار نمیکنه ۴۰ روزشه باید چیکار کنم
- بارداری وکرونا
سلام باردارم وکرونا گرفتم چیکارکنم

