Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست بچه ۲ سال و نیمه
بچه ۲ سال و نیم دارم
غدا نمیخوره و شکمش یبسه. لطفا راهنمایی کنید.
خیلی ممنون
- احتقان بینی
سلام آقای دکتر علت احتقان بینی در کودک۵ ماهه آلرژی غذایه؟؟ واقعا بیخوابش کرده سرمانخورده،آلرژی به پروتئین گاوی داره که مدتهاست تو رژیم. بخور سرد خوبه یا گرم؟ ممنونم
- شیر خوردن نوزاد
سلام خسته نباشید من کودک 19 ماهه ای دارم که به دلیل ای یو جی ار در 34 هفته با وزن 1600 به دنیا اومد وزن الانش 9ونیم کیلو میخواستم بدونم.میخواستم بهترین موقع کیه برای از شیر گرفتنش
- دادن شربت گیرمیچر
سلام آقای دکتر ببخشید میشه شربت گیرمچر به نوزاد ۲۷روزه که فاویسم داره داد یا چون هم گریه میکنه بعضی اوقات هم شبها نمیخوابه .
- پسرم یک سالو سه ماهشه. بهش شربت ستادین دی دادم . تب داشت. نباید بدم
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر به نوزادهشت ماهه روزی چ مقدار زرده تخم مرغ باید داده شود؟.آیا باید ب غذاش نمک هم بزنیم؟.ممنون ازپاسخگویی
- ایا صورت وبدنونوزاد به رنگ پشت دست نوزاد میشع
- دندان قروچه
پسرم ۳ سالش شب ها دندان هایش روبه هم میسازد علتش چیه .ممنون میشم ازشما آقای دکتر
- سلام پسرم۹سالشه وسرفه های خلط دارمیکنه شربت آزیترومایسین هم بهش دادم ولی خوب نشده خلط سینه اش زیاده میخواستم ببینم اشکال نداره سفکسیم ۲۰۰بهش بدم بخوره؟
- سلام بچه دو ساله دارم خیلی سرفه میکنه خلط آور داره چه دارویی میدم ؟
- سرفه
سلام پسر پنج ساله ام هفته پیش با علامت سرفه خلط دار در ابتدا،با تب خفیف ،به دکتر مراجعه کردم،قرص ازیترومایسین ۲۵۰دادن ،الان بعد از شش روز سرفه های خلط دار خوب نشده ،لطفا راهنمایی کنید ممنون
- فاویسم
برانوزاد سرماخورده که فاویسم داره آزیترومایسین وسیتریزین وشربت سرماخوردگی ضررداره؟
- تب و بالا اوردن
سلام خسته نباشین دخترم23 ماهشه یه شب تو خواب 4و5 باری بالا اورد از ظهرش تب کرد ولی بالا نیاورد دیگه بردم دکتر بهش شربت لوپراکس100 دادن بعد الان با امروز دو روز میشه هر 12ساعت 5 سی سی میدم امروز کلا بیحال هست و همش میگه لالا چکار کنم چیزی هم نمیخوره
- خواب نداشتن کودک وشربت زادیتن
سلام خسته نباشیددخترم سه سالشه ولی اصلا خواب نداره دکترگفت بخاطرالرژی که داره وبهش زادیتن خارجی دادایا مصرف طولانی این شربت مضرنیست وبرای بی خوابی کودک چکارکنم وچه دارویی بهش بدم نه روز میخوابه وشب هم باشربت بخواب میره
- واکسن یکسال و نیم
سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر پسر من الان ده روز سرما خورده فقط سرفه و آبریزش بینی داشت ده روز که از سرما خوردگی میگذره ولی هنوز تک توک سرفه و بینشی کیپ مخاط داره ۱۷آبان واکسن یک سال و نیم داره که پنج روز از واکسن میگذره آقای دکتر چیکار کنم واکسنشو بزنم یا نه
- قرمزی مقعد
سلام آقای دکتر علت قرمزی مقعد کودک۶ ماهه چیه ؟پماد کالاندولا میزنم ولی خوب نمیشه. الرژی به پروتئین گاوی داره .
- مولتی ویتامین
سلام. وقتتون بخیر ببخشید تقریبا1سال هست روزی 5سی سی شربت ایمیونس میدم به بچم مشکلی ندارد ویتامین ها طولانی مدت استفاده کنیم؟
- کم وزن دخترس سال ونیم
من دخترم 3ونیم سالشه خیلی لاغروکم خونه 12 کیلووزنشه برادختربردمش گفت آهن بدنش کمه باویتامین دارم براش دارواستفاده میکنم ولی فعلا هیچ فایده ایی ندیدم نظرشماروخواستم
- سلام اقای دکتر نوزاد ۹ ماهه که دماغ خورده به بخاری وجاش مونده قرمز شده چکار کنم خوب بشه
- اسهال کودک
سلام دخترم ۳سال و۴ماهش هست از دیروز ، تعداد دفعاتی که مدفوع کرده زیاد بوده یعنی ۵،۶بار در روز ، مدفوعش آبکی نیس ،شل هست وداخلش کف دیده میشه رنگ مدفوعش زرد و گاهی به سبز میزنه ،میشه راهنمایی کنید چکار باید بکنم

