Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن شش سالگی
سلام وقتتون بخیر. دخترم واکسن هجده ماهگی رو که زد، خیلی خیلی اذیت شد، تبش کنترل نمیشد و تا 41 رفت تبش، حالا بنده برای واکسن شش سالگیش نگرانم، میشه واکسن شش سالگی رو توی چندمرحله ب شکل دوگانه زد؟ چون بدنش ضغیفه خیلی، نگرانم مثل واکسن هجده ماهگی بزور تبش بیاد پایین
- میزان مصرف شربت سفکسیم 100
مقدار مصرف برای بچه ۱۲ ساله؟
- قرص
سلام اقای دکتر روزتون مبارک دعای هر روز من هدیه ی شماست. میشه بفرمایید برای بهتر شدن ریزش موها در دوران شیردهی چه قرص بخورم؟ بچم آلرژی داره کلسیم میخورم روزانه. ببخشید اگه سوالم بی مایه س
- میزان مصرف شربت سفکسیم برای هشت سال
میزان مصرف شکستیم برای کودک 20ماهه با 12 کیلو وزن
- سلام دخترم ۸ماهشه کرم مرطوب کننده خورده خطرناکه چیکارکنم
دخترم۸ماهشه کرم مرطوب کننده خورده خطرناکه ببرمش دکتر
- قارچ پوستی
سلام خدمت اقای دکتر کرم بین ضمن تشکر بابت اینکه وقت میزارین و بدون منت به سوالای ما جواب میدین اقای دکتر پسرم۱۰ماهشه رو لپش قارچ زده چون اول قرمز بود بعد شد نارنجی حالت پوست پوست و خشک الان باز دیدم روی پاش هم یه دونه زده چی بزنم بهش که ضرر نداشته باشه خیلی ممنون که راهنمایی میکنید
- قطره بيني
سلام آقاي دکتر دخترم سرماخورده ميشه به جاي اينکه هر 4 ساعت قطره بيني براش بريزم هر نيم ساعت يک بار بريزم اشکالي داره؟؟؟
- سلام کودک من ۵ماهه هست وکمبود وزن داره فاویسم هم داره سرلاک می تونم بدم چون ویتامین کا داره؟
- معده و گوارش
س.دخترم ی هفتس دلدردداره و هیچی نمیخوره.روزاول اسهال استفراغ شد روز دوم فقط استفراغ داش.روزسوم بهتر شدولی هرزگاهی میگف دلم دردمیکنه تواین روزا هم هیچی نمیخوردروزای بعد ی قاشق غذایی ک بهش میدادم میگف دلم درد میکنه و بالامیاورد.دکتر بردم دی سیکلومین داد اما دوبار دادم و بالا آورد.طی روز چن بار میگه دلم دردمیکنه و هیچی نمیخوره.توروخدابگین چیکارکنم بچم آب شده
- وزن گیری کودک
سلام دکتر خسته نباشید کودکی دارم ۱۱ماه و ۱۶ روز داره وزنش ۸۱۰۰هستش و وزن تولدش ۲۳۰۰ بوده وزنش نصبت به تولد خوب هست یا نه ؟ و در مدفوع او غذا های هضم نشده دیده میشود طبیعیه؟
- دندان جدید
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من الان ۸سالش هست بیشتر دندوناش پوسیده هستن الا دندون آسیابی بالاش هنوز نیوفتاده دندون جدید رشد کرده و از لثه از بغل یه کم زده بیرون به نظرتون خطرناکه آیا دندون پوسیده خودش میوفته و این دندون میره سر جای خودش به خاطر شرایط کرونا میترسم ببرمش دکتر لطفا راهنماییم کنید ویه سوال دیگه این که دندوناش تند تند عفونت میکنه چه دارویی بهش بدم عفونتشون خشک بشه؟باتشکر
- شلی کمر
سلام آقای دکتر دخترم ۲۹ هفته و۶ روزبه دنیا آمده باوزن ۱/۲۰۰ الان یکسال وسه ماهش است ۱۱کیلوهست کمرش شل ونرمه است نمیتوند قشنگ بشیندوقتی مینشیندکمرش به داخل میبرد نمیتونه صاف بشینه بیشتراز۲ دقیقه نمیشینه سریع ول میشه ویتامین دی بهش میدم شربت کلسیم بهش میدم آمپول دی ۳۰۰۰۰دوهفته پیش زدم فایده نداشت چیکارکنم کمرش سفت بشه بشینه کاردرمانی میبردمش الان به خاطر کرونا تعطیله چیکارکنم خیلی نگرانم
- شربت ویتامین
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم سه سال و نه ماهشه ، دو بار شربت ویتان بهش دادم مجدد همین شربت براش تهیه کنم یا شربت دیگری تجویز میفرمایید قبلش هم شربت هایی همچون کیندر،آسماویت،ایمونس ساندروس زینک هم تجویز فرموده بودید سپاس از شما.
- قرص سفکسیم ۲۰۰ برای سینوزیت
سلام وقتتون بخیر. پسرم ده سالشه تقریبا یک ماه پیش سینوساش عفونت کرد و سرفه های شدید میکرد دکتر براش قرص آموکسی سیلین ۵۰۰ براش نوشت و شربت برم هگزین و شربت نئوتادین بعد از یک هفته سرفه هاش شدیدتر شد بردم دکتر دیگه قرص سفکسیم ۲۰۰ نوشت گفتن یک هفته مصرف کنه بعد از یک هفته بهتر شد ولی وقتی قطع کردم سرفه ها دوباره شروع شد دکترش گفت سه روز دیگه قرصا رو ادامه بده دادم بهش ولی الان دوباره سرفه و ترشح داخل حلق داره. میخواستم بپرسم همون سفکسیمو باید ادامه بدم؟ پسرم زمینه آلرژی هم داره نیازی به اسپری نداره؟ چون قبلا دکترش برا اسپری سررتاید میداد و یه اسپری دیگه که یادم نیست نیازی هست اسپری براش بگیرم؟
- کوتاهی قد
سلام اقای دکترمن یک دختردوازده ساله دارم که قدش صدوچهل وشیش ووزنش سی پنج کیلوه برای رشدقدیش شربت زینک سولفات وارژی پلاس بدم خوبه شماپیشنهادی نداریددرضمن هنوزپریودنشده اماعلاعم بلوغ وداره رشدموهای بدن وجوانه زدن سینه خیلی نگران رشدوقدشم لطفاراهنمایم کنید
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- زبون درمیاره مزمزمیکنه
سلام اقای دکترخسته نباشین .نوزادیه ماه و۷ روزه دارم ازامروزحی زبون درمیاره وعطسه میکنه لطفاراهنمایی کنین
- مصرف دایمتیمون
سلام من سه ماهه دارم از قطره دایمتیکون برای نوزاده چهار ماهه ام استفاده میکنم.مشکلی نداره؟
- سلام پسدم ۸ ساله هست شربت ازیروترمایسین چند سی سی بهش بدم
- سرماخوردگی
پسرم ۸ سالشه سرما خورده برا سینه اش شربت پلارژین رو چه مقدار در روز بهش بدم ؟

