Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشید دخترم دوماهشه شیر نان ۱و ای ار نان و ای ار ببلاک و ای ار بیومیل رو بهش دادم همش رو بالا میاره جهشی طوری ک از دماغش میزنه بیرون یا اسهال میشه یا یبوست بیقراره چشماش قی میزنه خس خس سینه داره دماغش کیپ میشه مقعدش قرمز میشه خشکی پوست داره یعنی حساسیت پروتیین گاوی داره
- سرماخوردگی ، گوارش
سلام پسر ۱۲ ساله من هشت روز پیش با شکم درد و اسهال به پزشک مراجعه کردیم و پس از تزریق آمپول و سرم خوب شد و ۳ روز بعد علائمی نظیر آبریزش و گرفتگی بینی و سرفه و گلو دارد ظاهر شد پس از گذشت هشت روز دوباره اسهال و شکم درد فعلا خفیف داره خیلی نگرانم آیا دلیل دیگه ای داره آیا بخاطر همین ویروس هست و چرا در هشت روز درمان نمیشه حدود یک ماه پیش آزمایش خون داد و همه چیز نرمال بود فقط wbc 11.1 بود که دکتر گفت اون 0.1 بخاطر استرس بوده و چیزی نیست .
- بوی دهان
- تب کودک
سلام دخترم18ماهه هست تب داره شربت استامینوفن خریدم چندسی سی بدم ممنون
- خلط گلو
سلام آقای دکتر بچه 9 ماهه دارم دوروز پیش ابریزش بینی داشت دکتر بردم قطره بینی و شربت لوراتادین داد و کفت سرماخوردگی خیلی ضعیفه . الان آبریزشش خوب شده فقط سرفه هاش بعصی وقتها خلطیه آیا باید شربت خاصی استفاده کنه ؟
- خلط گلو
سلام خسته نباشید دختر چهار ساله ام سرما خورده با علائم آبریزش بینی و عطسه و خیلی کم سرفه بعد از سه چهار روز بهتر شد ولی الان خلط توی گلوش هستش به صورتی که بعضی وقتها وقتی حرف میزنه انگار بینی و گلوش کیپ میشه. به نظر شما چیکار کنم خوب بشم. بعد اینکه کرونا نیستش؟؟؟ ممنون
- قطره دایمتیکون
آیا دادن قطره دایمتیکون به نوزاد دوماهه هر ۸ ساعت نیم سی سی مجاز است؟ استفاده روزانه مشکلی ایجاد نمی کند؟
- ختنه
سلام وقت بخیر نوزادم رو ختنه کردم الان دوماهه مبگذره سر التش میره داخل کلا اصلا التت معلوم نمیشه بعد ختنه چرا اینطوریه ینی طبیهیه؟
- کودک
باسلام دخترم بدو تولد وزنش ۳۵۰۰بود ..الان ده ماه داره ۸کیلوست..بنظرتون وزنش کمه؟؟
- گیابند فرخه
سلام نوزاد پنج ماهه دارم رفلاکس پنهان داره دکتر قرص ازونیوم ۲۰ نوشته همسرم ازونیوم ۴۰ گرفته میشه بهش بدم وچه مقدار بهش بدم در روز نوزاد ۷ کیلو ممنونم
- راه نرفتن
سلام جناب دکتر.راه نرفتن بچه دوساله 😭😭😭😭😭
- اسهال
سلام وقت بخیر دخترم ۳ سالشه و الان یک هفتست که روزی دوسه بار مدفوع میکنه و مدفوعش نرم هستش قبلا اصلا اینجوری نبود چیکار کنم که خوب بشه؟؟؟
- قطره آهن
سلام در شیر خواران فاصله بین قطره آهن و شیرخشک چقدر باید باشد
- شربت اموکسی سیلین۱۲۵چقدبه پسر۱۰ماهه بدم
پسرم۱۰ماهشه سرفه شدیدمیکنه شبا چقدبهش بدم دیگه چی براش خوبه
- ماست همراه غذا
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۱۶ماهه ام کم اشتهاس و مقداری غدایی هم که می خوره به کمک ماست میدم و گرنه نمیخوره آیا ماست مانع جذب غذا نمیشه ؟ به جز گوشت قرمز بقیه رو متاسفانه مجبورم با ماست بدم دو قاشق ماست با خیار و نعناع قاطی می کنم و به کمک اون غذا رو میدم نگرانم ماست مانع جدی املاح مفید بشه
- پسرم تب داره
باعرض سلام وادب واحترام...پسرم 2/5ساله هست11/5کیلو وزنش هست...دوشب هست تب میکنه..استامینوفن وشیاف گذاشتم..ولی بازم تب داره...به نظرتون آزیروسین 200خوبه یا آموکسی سیلین 400
- جایگزین شربت فامنتین دی سی
سلام آقای دکتر .پسرم یک سال و پنج ماهشه شربت فامنتین دی سی سخته خوردنش براش . پنج سی سی تجویز شده براش . شربت آزیترومایسین جایگزین خوبیه؟ و چند سی سی باید بدم بهش عفونت گوش و گلو داره با امروز شیش روزه ک مریضه ازدیشبم نبش قطع شده لطفاً راهنمایی کنید مچکرم
- دفع زیاد کودک ۲۱ماهه
سلام خسته نباشید اقای دکتر دختر ۲۱ماه ام بعلت التهاب ریه ۱۰روز اموکسی کلاو مصزف کرد و حالا در این مدت دفعش زیاد و نیمه روان شده روزی ۴بار ... چه پروبیوتیکی بدم بهش کیدی لاکت میشه داد ؟ چقدر ؟
- ضربه به سر
سلام آقاي دکتر دخترم 16 ماهشه و چندين بار از سر ضربه خورد يعني درحال راه رفتن پاهاش سر خورد و از پشت سر افتاد زمين گريه کرد و الان به پشت سرش دست ميزنم ورم کرده خيلي نگرانم آيا عاديه و خوب ميشه؟؟؟
- شب ادراری
سلام فرزندم شش سال داردومتاسفانه شب ادراری دارد.اکثرا یبوست دارد درهوای گرم بیشترازحدمعمول تعرق دارد چکارکنم باتشکر

