Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- معده درد
سلام خسته نباشیدپسرم پیش شما واسه معاینه روتین میاد سه سالشه وزنش ۱۴ کیلو،، همش دل دردداره البته شنا فرمودین که از پریدن اجتناب کنه و واسش گل گریپ تجویزکردین اقای دکتر الان غذا هر وقت میاد تو دهنش میشه یه شربت رفلکس معده معرفی کنین؟؟ چه مقدارباید بخوره؟؟
- شربت مولتی
سلام خسته نباشید دخترم ۲۳ ماهش هست ویروس گرفته ۳روز فقط تب کرد و استفراغ حالت تهوع متوکلوپرامید میدم بند اومد الان خیلی سرفه داره میتونم بهش مولتی و اهن و اد بدم بهش یانه ؟؟
- دوز درمانی فارمنتین ۴۵۷ در اوتیت
سلام برای اوتیت میشه داروی فارمنتین 90mg/kg/d برای کودک دو سال و نیم داد؟
- تب کودک ۱۰ ماه
سلام بچه من امروز ده ماه تمام شد ولی از صبح تب داره شربت استامینوفن دادم ولی حس میکنم تب توی شکمش نفسش داغ تازه دوتا دندان پایین در آورده امکان داره مال دندان بالای باشه چند روز پیش سینش از آب دهنش خس خس میکرد و یک روزم اسهال داشت
- سلام ببخشید دخترم ی جوش سر سفید توسینه اش نود الان دومی همزده تقریبا از بدو تولد این جوش اولی تو سینه اش بوده احتمال خطر هم داره
- بی قراری شب
سلام وقت بخیر. پسرم سیزده ماهشه. آلرزی به پروتئین گاوی ام داره. اکثر شبها تا صبح چند بار بیدار میشه یکم گریه میکنه و دوباره میخوابه انگار بی قراری داره. سبهایی که پدی لاکت میخوره خوب و اروم تا صبح میخوابه. ممکنه شکم درد داشته باشه شبهایی که بی قراری میکنه؟ چی بهش بدم؟ پدی لاکت بدم هر شب؟
- سلام پسرم 3سال نیم خیلی سرفه میکنه وسینشم چرکی فقط دکترازیترومایسین بهش داده برای سرفه چه شربتی بهش بدم
- مولتی ویتامین و اشتهاآور
سلام آقا دکتر گرامی وقت بخیر پسرم 3.5ساله هست طبق تجویز و فرمایش شما بهش شربت های آدزیر،آسماویت ،ایمونس،فروگلوبین،کیندریوروویتال،ساندروس زینک دادم پسرم کم اشتهاست و تمایل به خوردن غذا نداره چندروز هم به علت سرماخوردگی بدتر شده و کلا میل به غذا نداره میشه لطفاً شربت ویتامینی کامل و اشتهاآور تجویز بفرمایید اگه ممکنه مقدارشم بفرمایید. متشکرم
- شربت
با عرض سلام و خسته نباشید دخترم 4 سال و نیمشه.از چند روز پیش سرماخورده و دارو خورده ، خداروشکر بهتر شده.من بهش انتی بیوتیک ندادم الان یه ذره انگار تو دماغی حرف میزنه.خواستم راهنماییم کنین که بهش دارو بدم یا خودش خوب میشه؟ ممنون از پاسخگوییتون.
- درمان سرماخوردگی افراد سندروم دان
چ قرص و آنتی بیوتیکی برای فرد سندروم دان دارای نارسایی قلبی
- حمام
سلام دکتر خوب و مهربان آقاي دکتر ح کودکي که خس خس سينه داره و ترشحات بيني و چرک گلو داره حمام ببرمش و سرش را بشورم اشکالي دارد؟؟
- واکسن
سلام اقای دکتر برای بچه چهارسال و نیمه که اولین باره واکسن انفولانزا تزریق میکنه چند بار باید بزنیم ؟ واینکه هربار چه مقدار از واکسن تزریق بشه؟
- میزان مصرف سفیکسیم
پسرم ۴سال داره و ۱۴ کیلو وزنشه،شربت سفیکسیم براش تجویز کردن میزانش رو تعیین نکردن
- نخوردن شیر مادر
سلام. دخترم هفده ماهشه. چهار روزه شیر نمیخوره باید, شیرما بدوشم با لیوان بهش بدم شیشه هم نمیگیره. بردم دکتر گفت گوشش ی مقدار التهاب داره .همش, بهانه میگیره ولی, شیر ک میخام بهش بدم گریه میکنه و بیقراری.. بنظرت چ کنم ک بتونه, سینه را بگیره
- سرماخوردگی بچه یک ساله
سلام آقای دکترامروزپسرم بردم دکتربراش آمپول بتامتازون تجویز کرد اصلا معاینه نکردگلوی بچه را. من هم آمپول بهش نزدم به نظرشماچیکارکنم میگگن عوارض داره
- کودکم گلوش سوخته
سلام لطفاً کمکم کنید پسرم نوزده ماهشه حدودا ساعت ۹شب سیبزمینی خیلی داغ خورده و الان نفس تنگ میشه (از راه دهانش نفس میکشه) تو خواب مدام گریه میکنه چیکار کنم
- بالا اوردن دارو
سلام دخترم ده سالشه گلوش خارش داشت دکتر واسش سفکسیم تجویز کرد یک روزی یک قاشق غذاخوری دختر من شب تب کرد من ایبو پروفن رو همراه با سفکسیم دادم خورد بعد ۴۰ دقیقه بالا اورد میخواستم بپرسم دوز تجویز شده را دوباره تکرار کنم یا نه
- درمورد واکسن ها
سلام وقتتون بخیر کودکم ۱۸ ماهه هسته،به هیچ یک از واکسن هایی که زده هیچ علائمی نشان نمیدهد نه تب نه درد،حتی واکسن ۱۸ ماهگی،آیا مشکلی ندارد،ممنونم
- مالیدن پای کودک به هم در خواب
سلام دختره ۵ ساله دارم که اکثرشب هاپاهایش را به هم میمالد بیقراری میکند خواب ندارد لطفا راهنمایی کنید گریه هم در حالت خواب موقع مالیدن دارد ممنون راهنمایی کنید چیکارکنم
- کهیر
سلام.دخترم ۲سال و ۶ماهشه چهارروزه کهیر شدیدمیزنه.دوبار امپول زده ولی تا شب خوب بوده.دوباره صبح که بیدارشد بدنش شروع کرد.علتش چیه؟

