Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ن
با سلام نوزادی که ازمایش تیروییدش منفی بوده ممکن است توی یکسالگی تیرویید بگیره ممنون
- تخم بلدرچین
سلام اقای دکتر پسرم ۷ماهس میتونم تخم بلدرچین بدم یه ماهی میشه تخم مرغ میدم
- رفلاکس نوزاد ورگه های خو ن در مدفوع نوزاد
نوزاد چهار ماهه ام دچار رفلکس میباشد شیر مادر می خورد و خودم هم در این مدت پروتیین گاوی مصرف نکردم اما یک ماهی است که در مدفوعش رگه های خون می بینم موقع مدفوع کردن بسیار زور میزند الان قطره پدید لاک و شربت پنتوپرازول مصرف میکنه به نظر شما علت رگه های خون چه میتونه باشه چون من اصلا محصولات گاوی را مصرف نمیکنم وبه شدتمواظب رژیمغذاییم هستم ایا رفلکس باعث این میشه؟
- درنوردقطره
سلام قطره ناپریزول برای چیه پسر من الان ۲ماه ۲۰روزش هست موقع شیرخشک خوردن وقتی ازدماغ نفس مبکشه بعضی مواقع صدای خروسکی داره دکتر براش همین قطره نسخه کرده الان ۱۵روز استفاده میکنم ازقطره ضرر نداره برای پسرم
- اسهال
- مدفوع زیاد بچه 3 ساله
سلام وقتتون بخیر ببخشید پسر من3سالشه تقریبا دوهفته پیش مریض شده بود اسهال هم داشت ولی بعد خوب شد الان از اون موقع پسرم زیاد پی پی میکنه تامیخواد غذایی چیزی بخوری فورا بعدش میره دسشویی میکنه 14 کیلو هستش ولی خودش لاغره میشه راهنماییم کنید چیکار کنم
- نفخ شکم
سلام پسرم اروین پیش شما پرونده داره ، هر چند وقت برای روتین میارم پیش شما،، الان ک مطب تون بسته ست شما فرمودین ک بعد عید تشریف میارین ،، پسرم بعد غذا دل پیچه میگیره چون خیلی جست وخیز داره ومتاسفانه غذا نمی جوه میشه تا بعد عید ک شما بیاین یه شربتی واسم تجویز کنین؟؟ دوسال و هشت ماهشه و وزنش ۱۴ ونیم کلو هست ،، مرسی
- گریه شبانه دختر ۲ و نیم ماهه
با سلام . دختري 2.5 ماهه دارم که شبها از ساعت 10 به شدت حدود يک ربع گريه ميکند و بعد از تا 2 بعد از نيمه شب بيقرار است و شير نميخورد با خوردن شربت گريپ ميکسچر کمي بهتر است اما هر شب اين موضوع تکرار ميشود. لطفا راهنمايي کنيد. ممنون
- دونه های قرمز روی صورت نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم دو ماه و نیم هستش ولی رو صورتش دونه های قرمزدراومده که میخاره و الان رو قفسه سینه اش هم دراومده این علتش واسه گرمای هوا است یا واسه دادن شربت گرایپ واتر بخاطر نفخ شکمش که میدم ؟
- خواب نوزاد
سلام نوزاد هشت ماهی دارم که وقتی خوابش میاد نمیتونه زود به خواب بره همش گریه میکنه یعنی میخواد بخوابه ولی نمیتونه بعد یک یا دو ساعت گریه و نق زدن خیلی به سختی به خواب میره علتش چیه اول بهتر بود حدود یک ماهی میشه بدتر شده ؟
- دیر شدن واکسن چهار ماهگی
- واکسن یکسالگی
سلام خسته نباشید،دخترم باید به واکسن یکسالگی بزنم اما بخاطر کرونا و بهداشت وضعیفی بدن بعد از واکسن میترسم بیشتر از کرونا که میگن بهداشت رعایت شود،آیا امکان داره بعد از این داستان کرونا بزنم ایراد نداره یک مقدار دیر بشه عیب نداره؟ ممنون از پاسختون
- دیدن خون در مدفوع
سلام. پسر ۱۹ ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره. امروز بعد از مدت ها دوباره خون تو مدفوعش بود. یعنی باز بخاطر آلرژی هست؟ چکار کنم؟
- پودر کیدی لاکت
سلام می خواستم بدونم مصرف پودر کیدی لاکت بدون تجویز پزشک برای فرزندم که ۶ سال است مشکلی دارد یا خیر
- گریه نوزاد
دختر ۹۴ روزه ام دو روزی است که برای خوابیدن گریه میکند یعنی از صبح که بیدارمیشه تا شب هربار که خوابش میگیره و میخواد بخوابه مدام گریه میکنه و دستاش رو میخوره و آروم نمیشه، چکاری باید انجام بدم و علتش چیست؟
- سلام
وقت بخیر دختر من روز ۹ خرداد در هفته ۳۸ به صورت زایمان سزارین به دنیا اومد با وزن ۲۵۲۰ سه روزگی پیش پزشک اطفال بردم گفت زردی داره ولی کمه مرتب شیر بش بده شیرخشک هم کمکی دادم شیرم کم بود دیروز در ۵ روزگی آزمایش زردی دادیم ۱۰ونیم پیش پزشک بردیم هیچ دارویی نداد فقط گفت بش یک ساعت یه بار شیر بده اگه رفت بالا براش دستگاه بگیرین الان سه روزه مدفوع نکرده میشه بهش قطره ناستر بدم ؟
- سلام پسرم ۴سال و ۴ماهشه بهداز سرماخوردگی هنوز سرفهاش مانده چی بهش بدم زودتر خوب بشه س
سلام پسرم ۴سال و ۴ماهشه سرما خورده بود خوب شد ولی سرفهاش هنوز مانده چی بهش بدم زودتر خوب بشه سرفه. خلط دار داره
- تب آنفلو انزا
سلام دخترم ۶ساله باوزن۱۹ کیلو دارم بخاطر تب میخام تایلوفن بهش بدم چند سی سی باید بدم؟ باسپاس
- ادرار نکردن کودک
سلام خسته نباشید دخترم یک سال و سه ماهشه چند وقتی هس که صب تا شب اب میخوره ولی تا شب شاید یک بار ادرار میکنه طبیعی هس یا مشکلی داره
- زیاد کار کردن شکم پسرم
با سلام و خسته نباشید پر یک سال و هشت ماهه ای دارم در روز خیلی شکمش کار میکنه فقط شیر خودمو میخوره غذا خیلی کم میخوره هر کارش کردم شیر خشک نخورد خیلی لاغر و ضعیفه نه کیلو و دویست گرم هست برای کار کردن زیاد شکمش که از نوزادی هم همینجور بود خیلی دکتر بردم بهتر نشد کلافه شدم روزی سه الی چهار بار شکمش کار میکنه آفای دکتر لطفاً راه حلی بدین خیلی در روز خسته میشم غذا هم نمیخوره نه تخم مرغ نه پنیر نه ماست نه گوشت هیچ کدوم نمیخوره فقط چسبیده به خودم همش یه کم هم کمرو هست حرف هم زیاد نمیزنه خواهش میکنم جوابمو بدین ممنون میشم خدا خیرتون بده.

