Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ویتامین دی
سلام دکتر جان دخترم ۱۸ماهگی ازمایش داد و ویتامین دی مرز بود، دکتر قطره D3fort ماهی یک سی سی داد که گفتن ادامه بده، الان دخترم سه سال و پنج ماهشه که تا به الان این قطره هرماه میدادم،هنوز چکاپ نبردمش، لازمه ببرمش چکاپ؟ و اینکه ویتامین دی چه میزان و چقدر بدم؟ ممنون
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۵ کیلو چند سی سی در روز است
- قرص
سلام قرص آیزن پلاس یوروویتال را دختر ۱۲ ساله میتواند مصرف کند؟ چند بار در هفته؟
- سرفه خلط دار به همراه ابریزش و تب
سلام چند بخیر، دخترم ۵ سالشه و تاب شدید داشت بعد از مصرف دارو طبق دستور پزشک،الان بعد از گذشت ۴ روز حالش بهتره ، ولی سرفه های خلط دار امونش رو بریده و نمیتونه بخوابه ، چی بهش بدم بهتره ؟
- رشد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم شش سال دار همیشه یبوست دارد تا یک هفته شکمش کار نمیکنه اشتها ب غذا نداره قدو رشد کمه لطفا راهنمایی بفرملید چکار کنم وچه شربت وداروی بهش بدم باتشکر
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۲/۵سال
مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۲/۵سال با وزن ۱۳ کیلو
- بیرون ریختگی بدن
سلام دخترم دو سالشه سرما خورده تب و سرفه داره بدنش بیرون ریخته حتی داخل دهانش این بیرون ریختگی از چیه دکتر بهش قرص اسیکلوویر داده
- مقدار آزیترومایسین ۲۰۰
در کودک ۴/۵ ساله با وزن ۱۹ کیلو با علائم سردرد و گوشدرد ازیترومایسین تجویز کردن روزی یکبار ۵سیسی درسته اندازه؟ ممنونم
- تبودلدرد
سلامخستهنباشید،دخترم۴سالشهحدودششماهههرچند وقتیکبارحالتدلدردبااسفراغ میگیرهیکیدوروزهمتبداره،میبرمدکترمعمولاشربتدیسیکلومینبامتوکلوپرامیدودایمیتیکون باامپولتببروضدتهوعیااگهادامهپیداکنهسفکسیم۱۰۰بهشمیدن،خوبمیشهدبارهبعدازچندوقتبرمیگردهحالتاولشالنهمدبارهیهشبتبداشتواسهالواستفراغودلدردچهداروییشماتجویزمیکنید؟
- نخوردن شیر مادر و شیر خشک نوزاد ۳ ماهه
سلام خسته نباشین دخترم ۳ ماهو نمیشه.تا الان کلا کم شیر میخورد ولی میخورد سینمو ، شیشه شیر اصلا قبول نکرد چند مدل امتحان کردم نخورد.ولی وقتی با سرنگ میدم تا حدودی میخوره.با سرنگم ۵۰ سی سی یه ساعت طول میکشه تا بخوره.الان دو روزه دیکه سینمو هم قبول نمیکنه.چه پیشنهادی دارین بخدا دیگه خسته شدم کارم همش شده گریه کردن انقد شیر نخورده که شیرم داره خشک میشه
- دلدرد
سلام دکترخسته نباشدپسرمن یکسالودوماهشه وقتی که نوزادبودمنظورم دوماهگی تا۷ماهگی رفلاکس داشت ودکتربراش اس امپرازول نصف نوشتن که بالامیاورددیگه نخوردمنم بهش ندادم خس خس سینه داشت وشیرازدهنش بیرون میزد تاهفت ماهگی دیگه غذاخورشدبهترشدولی الان چندروزه انگارکه همش آب تودهنش جمع میشه امشبم قرمه سبزی خوردانگارکه بدترشدیعنی رفلاکس داره دکترقطره سایمتیکون توخونه دربسته داشتم یکم بهش دادم چون خوابیدوزودازخواب بیدارشدقطره سایمتیکون دربسته داشتم کمی بهش دادم دکترتوروخداکمکم کنیدوضعیتم جوریه که نمیتونم دکترببرمش علت وداروشوبهم بگیداثلاانگارحالت تهوع داره همش آب تودهنش جمع میشه وبعضی وقتاهم خس خس سینه داره اجرتون باامام زمان ممنون میشم راهنماییم کنید
- کرونا
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسری دارم ۷ساله و دخترم ۴ساله ب مدت ۴روز پیش مامانم بودن بعد از گذشت یک هفته مامانم آزمایش داد که کرونا داره. ۵روز از آزمایش میگذره پسرم میگه گلوم درد میکنه و دمای بدنش ۳۷هست یکمم حالت تهوع داره. چی داروی بهش بدم
- واکسن
سلام اقای دکتر وقت بخیر. پسرم دو سال و شش ماه دارد. امشب که بیست و پنجم شهریور هست برای اولین بار واکسن آنفولانزای فرانسوی را تزریق کرد. واکسن بعدی را باید چند هفته ی بعد ترریق کند ؟؟ آيا باید واکسن بعدی را مجدد ترریق کند یا نیازی نیست . متشکرم
- کره بادام زمینی
باسلام .ایا به بچه دوسال و دوماهه میتوان کره بادام زمینی داد؟قبلا چندبار بادام زمینی مصرف کرده و خداروشکر مشکل نداشته.ممنون از راهنمایی شما
- دارویی
مقدار مصرفی سفالکسین ۲۵۰برای کودک شش ساله با وزن 20کیلوگرم
- عفونت آنفولانزا
باسلام وخسته نباشید آقای دکترخیلی ممنون بابت پاسختون یک سوال دیگه ای هم دارم دخترم۷سالشه وخیلی سرفه میکنه وتب وبی حالی بردمش متخصص دوماه پیش ازش آزمایش گرفتن گفت که عفونت آنفولانزا داره وبه من داروی کو آموکسی کلاو دادوقتی بهش میدم خوب میشه وخوب شدبعد دوباره سرهمون حالت اولش برگشت سرفه وتب وبی حالی الان وقتی این داروروبهش میدم بالا میاره نمیدونم چرا ودیشب هم بردمش دکتر آمپول وسرم زدنش بازهم همین حالت نمیدونم چیکارکنم خیلی ناراحتم براش هی سرفه میکنه وبالا میاره اگه میشه ممنون میشم جوابم روبدیدیک راه حلی بهم بدید؟؟؟
- نتیجه آزمایش مدفوع
سلام میشه لطفا این ازمایش رو تفسیر کنید چون بچنم اسهال داست و دکتر نئوزینک داد خوب شد الان نیست که برم پیششون color: creamy consistency: soft rbc&wbc:0-1 ova&undigested food&yeast: not seen
- کاغذ خوردن بچه ها
من یه سه قلو دارم که کاغذ میخورند آیا کمبود ویتامینی دارند تاصلا مشکلاتشان چیست ؟ یکی از پسر ها بسیار لاغر تر و رنگ زرد هست ممکن اصن است کم خون باشد
- غذا
سلام دکتر خسته نباشید آیا برنج تایلندی برنج سالمیه واسه بچه؟
- سرماخوردگی دخترم
دختر ۴ سالم تب و سرفه شدید داره چند تا دکتر بردم داروهای مختلف دادن هنوز خوب نشده تبش با دارو میاد پایین دوباره میاد بالا چکار کنم

