Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بستنی
سلام آقای دکتر...دادن یک دانه در روز بستنی به بچه 16ماهه باعث يبوست میشه ....خیلی ممنون
- ختنه
یکسال و4 ماهشه ختنه نشده تحرکش زیاده میتونیم الآن ختنه کنیم یا تویه سن دیگه که آروم بشه وحرف گوش کنه میخواستم نظرتون رو بدونم متشکرم
- زردی کف دست و پا
سلام آقای دکتر دخترم هفت سالشه دو سه هفته است که دچار زردی دست و پا شده خیلی نگرانم البته در این مدت خودم زایمان کردم اسمال استرسه که عضو جدید اضافه شده
- لرزش سرودست
سلام بدچهارماهگی بعضی وقتهاموقع شیرخوردن هنگام خواب وبیداری سرودست پسرم درحدچندثانیه میلرزد علت چیست خیلی نگرانم بایدچکارکنم؟ ممنون
- سلام خوبی شربت آموکسی سلین برای نوزاد یک ماهه خوبه بدم؟
شربت آموکسی سلین برای نوزاد یه ماهه خوبه بدم؟
- تخم بلدرچین
برای کودک بالای یکسال روزی یک تخم بلدرچین میشه بدیم
- شربت پدیا کلد
سلام آقای دکتر شربت پدی کلد را بعد از باز کردن تا چند وقت میشه نگهداری کرد
- مصرف شربت ازیترومایسین
سلام.ما روز سه شنبه خدمت شما رسیدیم با کد۶۱۶۸شما برای خس خس سینه پسرم سالبوتامول نوشتید و فرمودید اگر خوب نشد ازیترومایسین بدید اما دستورشو نفرمودید .پسرم حالش بد شده و توان خروج خلطو نداره وزنشم رو ترازو ۷۸۰۰نشون داد.
- شامپوی سر۲۲ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۲۲ماهشه میخواستم بدونم چه شامپویی برای موی سرش بخرم بهتره .ممنونم
- تب و اسهال
سلام آقای دکتر خسته نباشید..دخترم 3روز تب داشت اما ن زیاد شدید امروز روی شکم و کمرش دونه های قرمز زده و اسهاله مننون میشم راهنمایی کنید.. 1سالو 9 ماهشه.. تشکر
- یبوست
با سلام و خسته نباشید. پسرم 4 سال و 9 ماه سن داره و از حدودا سه سالگی بخاطر یبوست دکتر بهش شربت peg 40 درصد داد. از اون موقع هروقت دچار یبوست میشد بهش میدادم. میخواستم بدونم مصرف این مدت دارو عوارض داره و اینکه مدت زمانش چقدره؟ خیلی نگرانم بخاطر این مدت مصرف این دارو لطفا راهنماییم کنید ممنونم
- سلام دخترم نه سالشه از دیروز معده درد داره میتونم قرص فاموتیدین یا کادمیوم سی براش بدم
سلام دخترم نه سالشه میتونم قرص فاموتیدین یا کلدنیوم سی براش بدم
- سرفه
سلام اقای دگتر پسر ۵ ساله دارم سرما خورده و فقط سرفه داره تیمکس خوبه بهش بدم؟ یا پلارژین
- قطره آهن
"با سلام و عرض ادب .کودکی دارم چهارده ماهه که از خوردن قطره ی آهن و مولتی ویتامین ارائه شده از طرف مرکز بهداشت امتناع می ورزد . با توجه به اینکه فقط از غذای کمکی و شیر مادر تغذیه می کند و سرلاک و شیر خشک و ... نمی خورد بهترین جایگزین قطره ها از نظر جنابعالی کدام است و روزی چند قطره ؟ " * با تشکر *
- مدفوع زیاد
سلام خسته نباشید. پسر من اخر ماه دو ساله میشه و مدتی هست که تعداد مدفوع کردنش به۷بار در روز هم رسیده و هربار هم بسیار کم دفع می کنه.مدفوع هم عادیه نه سفته و نه خونی فقط ممکنه روده هاش مشکل داشته باشن با به خاطر درد هنگام دفع این جور شده باشه؟ به تجویز دکتر سفیکسیم دادم اما خوب نشد
- مدفوع
سلام آقاي دکتر دخترم 14ماهشه بيشتر اوقات که غذا ميخوره بعدش زود مدفوع ميکنه يک يا دوبار.علتش چيه؟؟چرا بعد غذا زود مدفوع ميکنه
- روروءک
سلام تو گوگل خوندم که دکترا گفتن استفاده از روروءک برای بچه بد است و برای ستون فقرات مشکل ایجاد میکند، دخترم نه ماهشه هنوز استفاده نکردم براش .ایا شما میفرمایین بد است یا نه؟؟؟؟
- ضربه به سر کودک
سلام . پسر بنده در حین بازی به زمین میخوره و روی پیشانیش متورم و کبود شده . در زمانی که اتفاق افتاد سعی کردم ازش سوالاتی رو بپرسم تا ببینم از نظر حافظه مشکلی داره یا خیر که خوشبختانه موردی نبود و همچنین گفتم که بلند بشه و راه بره تا تعادلش رو چک کنم و موارد دیگه . حتی شب هم هر دو ساعت یک بار بیدارش کردم و هیچ مشکلی نبود خدا رو شکر. این اتفاق دو روز پیش افتاد ولی از امروز بالای چشمش و دقیقا میشه گفت روی ابروش داره کبود میشه آیا مشکلی داره یا عادی هست ؟ ممنون از پاسخی که خواهید داد
- سلام خسته نباشید دخترم ۴ماهشه سرما خورده میتونم بهش شربت پدی کلد بدم؟
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...

