Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بداخلاقی و گریه طولانی و دندان قروچه و یبوست همیشگی که چند روزه شکمش شل شده و بداخلاق تر شده
پسر بچه ۳ساله دارم که از همان ابتدا یبوست داشت و شبها همیشه دندان قروچه میره و بشدت عصبی هست که پارسال بخاطر اینکه شبها خیلی بیدار میشد وگریه میکرد دکتر بردم آزمایش انگل داد منفی شد منتها دارو انگل داد مصرف کردیم و بهتر شد ولی همچنان دندان قروچه داره و عصبی هست و یبوست هم ادامه داشت تا چند روز پیش استخر رفت که بعد از اون شکمش شل شد و۳روز هست که شکمش به صورت اسهال دراومده و چندساعت بعد از اینکه غذا میخوره شکمش کارمیکنه (روزی۵،۶بار)و عصبی تر شده،بیشتر گریه میکنه آیا احتمال داره انگل باشه(چیزی توی مدفوعش ندیدم) یا مشکل دیگه ای داره مثل عفونت؟
- آبله مرغان
تب خستگی حالت تهوع بی حسی آیا آبله هست؟
- فرو رفتن میخ
سلام آقای دکتر دخترم دوساله هست میخ رفته پاش چیکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون
- سوزش ادرار
سلام من دخترم 7سالشه وسط پاهاش میسوزه بردمش دکتر معاینه اش کرد گفت عفونت داره ازمایشاتش هم نشون داده عفونت ادراری داره وسط پاهاش قرمز کرده باید چه کار کنم ؟
- خس خس سینه
باسلام پسرم ۱۰ ماهشه چندروز گلوش عفونت کرده دکتر بهش شربت فارمتین ولوارتادین واسپری سالبتول داده الان ۶ روزه دارو رومصرف میکنم ازدیروز پسرم اسهال گرفته نمیدونم دارورو ادامه بدم یانه؟ درروز چهاربار بیرون روی داره.درضمن سرفش بهترشده ولی خس خس داره چکارکنم .داروهارو چندروز باید بدم تا کاملا خوب بشه؟.ممتون
- سرفه
سلام آقای دکتر دختر من ۱۰ ساله هست وزنش ۵۳ کیلو ۴ روز هست آبریزش بینی داره و سرفه متوسط و خشک میکنه البته شب موقع خواب زیاد سرفه نمیکنه و بینیش و گوشهاش کیپ میشه و باز میشه و گلوش هم قرمزه و ترشحات خیلی کم زرد داخل گوشش هست ولی تب نداره وقتی سرفه میکنه میگه گلوم انگار ترک داره سه روز هست من دیفن هیدرامین و برم هگزین میدم ولی زیاد تاثیر ندیدم به نظر شما چه دارویی مصرف بشه ؟
- نحوه مصرف سیفیکسیم ۱۰۰
سلام پسرم ۶سالشه و عفونت گلو داره دکتر سیفیکسیم ۱۰۰ تجویز کرده ولی مقارش و نگفته وزنش هم ۱۸کیلو هس هر چند ساعت و چقدر باید بدم؟
- سرماخوردگی
سلام دکتر ببخشید اکثرا سرماخوردگی دو.کودک ام با ابریزش بینی شروع و به مرور عفونی و ترشحات سبز رنگ می شود،سفکسیم 100برا وزن 15کیلو،و سفکسیم 200برا وزن 25،چقدر بدم؟ ایا سفکسیم مناسب است؟
- پیوست
بچم ۱۱ماه و۵ روزیش هست دچار پیوست هست دیگه مدفوع شأن هم رنگ سیاه داره
- خارش
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 10 ساله هست درست یک هفته هست خارش داره ویک حالتی بوجود میاد هیچ حشره ی توی خونه نداریم نمیدونم مشکل از کجاست لطفا راهنمای کنید ممنون میشم
- واکسن انفولانزا
سلام آقای دکتر بچم چهارسالشه واکسن انفولانزا ایرانی بزنم یا هلندی؟ واینکه کدوم نوع رو بزنم چهارظرفیتی یا سه طرفیتی
- سردرد
سلام عیدتون مبارک پسر4ساله دارم که هرازگاهی سردرد داره خیلی شدیدنیست اماطولانی شده
- مریضی دخترم
سلام دخترم دو روز هر چه غذا میخوره بالا میاره الانم خیلی استفراغ کرد فقط آب میخوره سرفه زیادی هم میکنه همیشه هم میگه سرم درد میکنه بیشتر موقع که از خواب بیدار میشه نمی دونم چکار کنم براشم ستی اسکن نوشتن نمیزاره ازش بگیریم
- شیرخشک
سلام آقای دکتر عزیز پسرم دیروز واکسن یکسالگی زد از نان 2تغذیه میکنه ,میتونم تغذیه با نان 3رو شروع کنم براش ؟
- عفونت گوش
سلام آقای دکتر. من مامان مسیحا حسنی هستم امروز مطب بودم پسرم تب داشت. الانم سوال آزیترومایسین رو پرسیدم. یادم رفت خدمتتون بگم که مسیحا دو روزه راه که میره ان.ار تعادل نداره و گیجه و مدام میافته و میخوره اینور اونور. من فکر میکردم بخاطر استامینوفن باشه. اما امروز که شما فرمودید گوشش کمی التهاب داره و قرمزه یادم اومد که تعادل نداره. ممکنه همین تعادل نداشتن هم بخاطر عفونت گوش باشه پس؟
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ میل چقدره؟
سلام دخترم ۱۱ سالش و وزنش ۲۵ کیلو چه مقدار شربت سفکسیم ۱۰۰ میل باید استفاده کند؟
- علت لرزيدن ناگهاني كودك
سلام خسته نباشيد دختر من ده ماهشه واز همون نوزاديش بعضي اوقات ميلرزيد اين لرز حدود دوثانيه طول ميكشه بعضي روزا چهار پنج بار اينجوري ميشه خيلي بچه زرنگيه راه ميره حرف ميزنه هركاري ميگي انجام ميده منو باباشم اونجوريم بعضي مواقع ميلرزيم ميشه راهنماييم كنين خيلي نگرانم
- کمبود وزن
سلام پسرمن ۲ سال ۵ ماهش وزن تولدش ۲۸۵۰ بود قدش ۴۶ الا وزنش ۱۰ کیلو قدش ۸۷ ازمایشم دادم فقط کم خونی داشت الان هم شربت کیندر میدم هم اهن ولی وزن نمیگیره قدش کم داره چکاربایدبکنم
- سرماخوردگی
سلام دخترم سرفه های زیادی پشت سر هم میزنه و هر چی بهش میدم خوب نمیشه قرص مونته لوکاست و داروهای گیاهی بردم دکتر گفت حساسیت هست و شاید هم سرماخوردگی ولی هیچکدوم از علائم سرماخوردگی رو نداره
- گوارش
سلام دختر من 21ماهشه و هر چند وقت یکبار اول یبوست میگیرهمراه باتب وخیلی اشتهاشو از دست میده بعد یبوست به اسهال تبدیل میشه وهمچنان همراه با تب و بی اشتهایی خیلی وزنشو از دست داده فکر کنم شکمش هم درد میکنه

