Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سابقه رفلاکس
سلام وقت بخیر دخترم در نوزادی رفلاکس شدید داشت نکسیوم مصرف می کرد الان ۱۲ماهه نکشیوم مدتی است که قط کردم علامت خاصی نمی بینم فقط در بیداری شیر نمی خوره و کم اشتها و وزن گیری خیلی کندی داره به نظر شما قط کردن داروش درست بوده ؟
- دخترم ،۹,ماهشهر چند روزی سرفه میکنه هرچی هم خورده برمی گردونه تغذیه اصلیش شیر مادره
- میزان شیر خشک
سلام پسربچه ای ۲ماهه ۲۵ روزس دستشویی نمیکرد دکتر بردیمش شیر خشک گیگوز با قطره بی بی کر داد بعد اون مدفوع ک میکنه سبزه ایا علتش بخاطر ایناس ..ممنون
- سلام بچه من ۱۵ روزشه زیاد سرفه مکنه چه شربتی خوبه
- رعنا
با سلام دختر یکساله ایی دارم با وزن 14کیلو و قد79و دور سر 47میخواستم ببینم رشدش چطور بوده ممنون.
- خوردن کاغذ چی نقص دارد
سلام آقای دکتر پسر من ۱۴ ماهشه هرچی ببینه میزاره دهنش میخوره مخصوصا کاغذ دستمال کاغذی چیکارکنم
- سلام شربت آموکسی سلین چندسی سی به بچم بده
شربت آموکسی سلین
- تیرویید
باسلام خدمت پزشک محترم من خودم کم کاری تیرویید دارم وقرص استفاده میکنم گاهی اوقات قرصهای تیروییدمو یادم میره بخورم این خوردن یا نخوردن قرص ممکنه واسه بچم که شیر خودمو میخوره مشکل داشته باشه نوزادم 6 ماهست ومشکل تیرویید نداره
- ازمایش
با سلام میشود علایم کمبود پلاکت خون در بچه دو ساله رو بگین
- قرمزی چشم وعفونت چشم
دخترم یازده سالشه چشمهاش قرمزشده سوزش داره وچرک ازچشمش میاد قطره باکتی ماید رو بید چگونه براش استاده کنم طریقه مصرفش رالطف کنید
- پوشک
سلام دخترم 2سال و 10روزشه از18ماهگی یه وقت هایب میبرمش دسشویی میشینه دسشویی میکنه الان یه مدته دیگ تو پوشک دسشویی نمیکنه تا نبرمش تو دسشویی، دسشویی نمیکنه ادرارشو نگه میداره،خودشم نمیگه ک دسشویی داره ینی مشکلی برای مثانه اش پیش امده یا حس نمیکنه ک دسشویی داره؟
- سرما خوردگی
سلام دخترم ۱سال و هشت ماهشه سرفه میکنه وسینش خلطی شربت ستادین جی میتونم بهش بدم چند سی سی هر چند ساعت با تشکر
- میتونم شیاف بدم
پسرم واکسن شش ماهگی زدیم استامینوفن نمیخوره بالا میاره میتونم بهش شیاف بزنم
- تب نوزاد
سلام خسته نباشید،دخترم ۶ ماهشه الان دو هفته گهگاهی تب میکنه کل بدنش داغ میشه استامینوفن میدم خوب میشه اشتهام خیلی کم شده آزمایش ادار و خون و مدفوع نرمال بوده به نظرتون تب از چیه امکان داره علایم دندان در آوردن باشه ؟
- شیر خشک لنا
سلام آقای دکتر سال نو مبارک باشه امیدوارم که هر جای این جهان هستند تنتون سالم و حال دلتون خوش باشه .دخترم یک سال بیست روزشه به پروتئین و لاکتز شیر حساس .شیر خشک پپتی جونیور میدم میخواستم شیر خشک تغییر بدم به نظر شما چی بدم وزنشم پاییینه آپتامیل پرو نترا خوبه یه شیر خشکی معرفی کنید
- دادن خامه
سلام آقای دکتر خامه رو از. چند ماهگی میشه ب بچه بدیم
- سرما خوردگی نوزاد ۳۹ روزه
سلام اقای دکتر ی نوزاد دارم۳۹ روزه خیلی سرفه میکنه شبا ابریزش بینی نداره تبم نداره چی بدم دکترم بردم
- سینوزیت
پسرم ۸سالش هست ۱۹کیلو سینوزیت داره دکترش ۱۰تا امپول امپیکسیل نوشت روزی دوتا امپول ها تو۵روز تموم شد بردیم دکتر کاملا خوب شده بود دکترش گفت چون دوره درمان ۱۰روز هست ۱۰تا هم از امپول ها ادامه بدید خوب هم شده باشه ادامه بدید ما میترسیم از این همه انتی بیوتیک ما میخوایم ادامه ندیم اما میترسیم درمان کامل نشه راهنمایی کنید چه کار کنیم؟
- عطسه
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر دخترم ۴سال و خورده ایشه و ۲روزه فقط عطسه میکنه و هیچ علائم دیگه ای نداره چ شربتی بدم که عطسه هاش قطع شه
- تب نوزاد
بچم دو ماهشه ی هفته بعد واکسن دو ماهگیش که ی شب برا واکسن تب کرد الان باز دوباره تب کرده

