Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- انگل در کودکان ۲ونیم سال به بالا
سلام دکترجان خسته نباشید دختر بنده علائم انگل رو داره خیلی در شب دندون قروچه میکنه فکر میکنم شدیدم هسته .چه شربتی بهش بدم؟ممنون میشم جواب بدین
- عوارض واکسن ب ث ژ
dو عکس رادیولوژی هم انداخته هردو خوب بودند و مشکلی نبوده ، به نطر شما این تودهه بهتره توسط جراح یا باشه تا خودش کم کم ازبین بره
- سلام نوزاد ۹ماهه دارم خمیربازی خورده
پسرم ۹ماهشه از دیشب احساس میکنم خمیربازی خورده امروز صبح یکم بدانقی کردبعد یهوخیلیی شدید بالا آوردالان بیحاله خوابید خیلی نگرانم میشه لطفا کمکم کنید چیکارکنم البته مهمون داشتیم نمیدونم بچه ها بهش خمیربازی داده یاانگور
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰
سلام وقت بخیر دختر ۴ ساله من حدودا ۱۰ روز پیش به مدت ۳ شب به دلیل اسهال و استفراغ شدید و گلو درد بیمارستان بستری شد بعد از ترخیص به مدت ۱ هفته سفکسیم مصرف کرد اما همچنان سرفه های خلطی داره و آبریزش بینی هم رنگ سبز داره میتونم آزیترومایسین بهش بدم؟ وزن ۱۷ کیلو هست
- شربت
سلام شربت سیریزینو برای کودک ۳ سال ک عطسه وابریزش داره چند سی سی و هرچند ساعت ۱ بار باید بدم؟؟
- رشد کودک۵ساله
باسلام.دخترم ۵سال و ۴ ماهه است .با وزن ۱۶ و قد ۹۸.از یک سالگی دکتر تسخیص راشیتیسم کلیوی دادن .دارو کلسیم فورت و کلسیتریول استفاده میکنه.الان ناراحتی من کوتاهی قدش هست.
- تکرار ادرار
مدتی بود دختر سه ساله من پاهاشو باز می کرد و خودش رو روی زمین می مالید متوجه شدیم که زمانی که ادرار داره این کارو انجام می ده اخیرا این عمل زیاد تکرار می شه و هر بار به دستشویی می بریمش مقدار کمی ادرار یا مدفوع می کنه این عمل به خصوص شب ها حدودا هر نیم ساعت تکرار می شه تب و علامت خاص دیگه ای نداره تلاش ما هم معمولا اینه که با تشویق بره دستشویی به طوری که استرسی بهش وارد نشه آیا مشکل خاصی وجود داره؟ سپاس
- حس بالاآوردن
سلام دکتر پسرم ۲۳ماهشه ازدیروزغذامیخوره اولین لقمه رو مث اینکه میخوادبالا بیاره میشه بعدقورت میده دیگه بقیه غذارو راحت میخوره میشه راهنمایی کنید دلیلش چیه ممنون
- مقداردوزدارو
سلام پسرم 2سال 4 ماهشه با وزن 14 کیلو کوآموکسی کلاو 457 چقدر بدم
- غدچربی
سلام آقای دکتر خداقوت دخترم ۱ سال شد و ازموقع ک به دنیالومد کف پاش یک غد چربی داشت الان یکم بزرک سف شد و راه میره اذیت میشه میخواستم بدونم خوب میشه یا عمل کنم دکتربردم متخصص جراح گفتن باید عمل بشه ولی شک دارم میترسم چون بیهوش میخواد بشه چکارکنم
- سلام آقای دکتر دخترم ۱۹ ماهه هست دادن آموکسی ۲۵۰ضرر داره وزنشم یازده کیلو هست
- گوارش
سلام خسته نباشید پسرم مدتی هست که یبوسته بهش شربت انجیر میدم دوسالشه وقتی میخوره خوبه واچلی نمیدم سخت دسشویی میره چند روزی هست داخل مدفوع ماده ژله ای یا خلط مانند میبینم تن تن هم میره دسشویی میشه بفرمایید من باید چیکار کنم براش و اینا چی هستن خیلی ممنون ازشما
- کودکان
سلام دخترم ۱۴ ماههستبینیش گرفته نمیتونه بخوبی نفس بکشه ریزشبینی هم داره نه کیلو وزن داره گفتمچه مقدار شربت سفیکسیم ۱۰۰ بهش بدم ؟
- علت لرزيدن ناگهاني كودك
سلام خسته نباشيد دختر من ده ماهشه واز همون نوزاديش بعضي اوقات ميلرزيد اين لرز حدود دوثانيه طول ميكشه بعضي روزا چهار پنج بار اينجوري ميشه خيلي بچه زرنگيه راه ميره حرف ميزنه هركاري ميگي انجام ميده منو باباشم اونجوريم بعضي مواقع ميلرزيم ميشه راهنماييم كنين خيلي نگرانم
- آمپول بتامتازون برای فاویسم
سلام .خداقوت . آیا آمپول بتامتازون برای کودک ۱۳ ساله فاویسمی ضرر داره یا خیر؟
- پمادوقطره چشمی
سلام واحترام. پسرم 14 ماهشه چشمش عفونت کرد بردمش چشم پزشک پمادجنتکس وقطره باکتی ماید وتیرلوز داد. یک هفتس ک استفاده میکنم والان الحمدالله خوب شده.. باید تاچندروز استفاده کنم. کافیه یا ادامه بدم.؟ وزنش 10 کیلو. قطره هاشو سه روزاستفاده کردم قطع کردم ولی پمادش ی هفته
- یبوست
دخترم ۱۰ ماهه یبوست داره شیرخشک نان میخوره شربت لاکتولوز دادم ولی فایده نداشت چیکارکنم شیرخشک عوض کنم؟
- دندون و راه رفتن کودک
سلام وقتتون بخیر دخترم ۱۴ ماهش هنوز هیچ دندونی درنیاورده ، واسه اینکه دندونش درنیومده ناراحتم و علت دیگه اینکه راه نرفتن کلا ۴ دست وپا میره ، توانایب یستادن داره ولی بخواد راه بره انجام نمیده یا اینکه میخواد قدم بگیره میفته پایین به نظرتون لازم دکتر معاینه بشه یا طبیعی ممنونم میشم جوابم بگیرم تشکر
- رشد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم شش سال دار همیشه یبوست دارد تا یک هفته شکمش کار نمیکنه اشتها ب غذا نداره قدو رشد کمه لطفا راهنمایی بفرملید چکار کنم وچه شربت وداروی بهش بدم باتشکر
- قطره چشم
با سلام نوزاد سه ماهه دارم دکتر قطره باکتی میاد 10بهش داده یادم رفته هر شش ساعت یا هر هشت ساعت باید استفاده کنم

