Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دارو
سلام من دختر یک ساله دارم دکتر براش سیتریزین تجویز کردن ۳سیسی ۱۲ساعت.و شربت فاراموکسی بی دی ۴۰۰۳سیسی۱۲ساعت وقطره سدیم کلراید۶۵ پمادموپیروسین۲درصد ایا اینا برای بچه ۱ساله مناسب هستن؟
- سرف کردن
سلام آقای دکتر پسرم خیلی سرفه میکنه خشک هست نمیتونه بخوابه و غذا بخوره انقدر سرفه میکنه میشه امپول بتامتازون براش بزنیم ممنون میشم جواب بدین
- سرما خوردگی
سلام دخترم امروز سرماخورده همش بالا میاره همش تشنش میشه بجز آب هیچی نمی خوره حتی شربت آبم که میخوره بالا میره همجارو کثیف میشه
- واکسن ۲ماهگی
سلام اقای دکتر، من 2قلو دارم بعد از واکسن 2ماهگیشون هر کدوم یک بار بالا اوردن، یکیشون اسهالم داره، این طبیعیه؟
- تجویز همزمان شیاف واستامینوفن خطری ندارد خطری
- رفلاکس نوزاد
سلام آقای دکترخسته نباشیددخترمن ۴ ماه ونیمه هس بعضی اوقات شیرکه میخوره یکم بالامیاره.به نظرشمامیتونه رفلاکس باشه
- شربت پدیابست
سلام دخترم ۲ سال و ۷ ماهشه وزنش ۱۰ و۲۵۰ است شربت پدیابست اپتابت بهش بدم مشگلی نداره
- سفکسیم ۱
سلام پسرم سه سالش.و۱۲ کیلووزنش. شربت سفکسیم بایدچندساعتی وچندسیسی بدم ممنونم
- رشد قدی کودکان
سلام شربت نئو زینک با سانستول آهن دار میشه با هم استفاده کرد؟و اینکه اگه کسی تیرویئد کم کار داشته باشه میشه نئو زینک بخوره؟
- تب و سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر عزیز دخترم پنج سالو نیمش ۱۸/۵وزنش اقای دکتر از پریروز ظهر که میشه سه شنبه به علت همین تب و سرفه بردمش دکتر بهش سفیکسیم ۲۰۰داد که روزی ۴/۵سی سی بدمش و شربت بنفشه و سرماخورذگی کوریزان ولی آزیترو ۲۰۰هیچ جا نبود ازیترو ۱۰۰گرفتم که دکتر گفت بهش روز اول ۹سی یی بده چهار روز دیگه پنج سی سی لده روزی امروز روز دوم آزیترو ۱۰۰بوده که دادمش ولی هنوز این تب داره که ۳۷/۶بود با استا کنترلش کردم ولی سوالم اینه که این آزیترو ۱۰۰مناسب دوزش براش همینقدر باید بدمش بینیشم شبی کیپ میشه نمیدونم چه قطره ای باید بریزم برای کیپی بینیش ممنون برام بگین جواب سوالمو خیلی نگرانم بعنی این آزیترو اثر نکرده که امروز که روز دوم دادن ازیترو بوده هنوزم تب میکنه خیلی استرس دارم ۱۰اسفند داروشو شروع کردم که میشه سه شنبه امروزم پنج شنبه ۱۲اسفند تا کی صبر کنم که اگه بهتر نشد دوباره ببرمش دکتر معاینه
- شیر گاو
سلام آقای دکتر پسرم هفته بعد ۹ماهه کامل میشه تا الان شیرخودم روخورده میخواستم بدونم میتونم بهش شیرهای پاستوریزه که پاکتی هست وبرای فرنی درست میکنم بدم یا شیر خشک،کدوم بهتره؟
- سلام خسته نباشید ببخشید پسرم یک سالشه الان دوروزه فقط تب داره
- علت سفیدشدن ناخن بچه۳ساله
سلام آقای دکتر. دختر۳ساله نیم دارم باوزن ۱۴کیلوعلت سفیدشدن ناخنش انگشت دستش چیه ناخنشودیدم کمی سفیدشده ممنونم .
- مصرف پردنیزولون در شیردهی
سلام.خسته نباشید. آیا مصرف قرص پردنیزولون و پماد بکلومتازول در شیر دهی مجاز است؟ممنون.
- یبوست کودک۱۸ماهه
دخترم ازیک سالگی دچار یبوست شد دکترشربت لاکتوز دادیک هفته استفاده کردم وبعد خوب شد بعداز یک ماه دوباره دچار یبوست شد واین بار دکتر بهش یک شربت گیاهی دقیقا اسمش یادم نیست ولی از ترکیب گل گاوزبان وچند گیاه دیگه بود این دارو هم وقتی تمام شد باز هم خوب نشد درحال حاضر دو ماه پودر پیدرولاکس استفاده کرده که روزیک قاشق در یک لیوان حل می کردم ودرطول روز بهش می دادم وچون دوماه تمام شدیک هفته یک قاشق مرباخوری دادم بعد از 8روز بااینکه پودر یک قاشق مرباخوری می دادم یبوستش برگشت میشه راهنمایی کنید واینکه ازمایش تیروییدداده ومشکلی نداشت
- تب های مکرر
سلام آقای دکتر خسته نباشید ، کودک ۲ ساله داریم که حدود ۱ هفته است روزانه بی علت تب میکنه ، علت تب چیست ؟ ممنونم
- دوزداروازیترومایسین
دخترم ۱سالونیمه اس.فقط تب میکنه وزنشم ۱۳کیلوعه.هر۱۲ساعت دکترگفت بدم ولی مقدارش یادم نیست ۲ونیم سی سیبودیا۳سی سی.چندسی سی بدم که تودرمانش مشکلی پیش نیاد
- تنگی نفس در خواب
سلام آقای دکتر عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه. دخترم چهار سال و نیم ه هست از نوزادی تا الان گاهی اوقات توی خواب یهو نفسش تنگ میشه و دست و پا میزنه و (شبیه کسی که سرش رو میکنن زیر آب و بعد مدتی میارنش بیرون و نفس های عمیق میکشه ) بچم اونطوری نفسش تنگ میشه. نمیدونم از خلط ه یا رفلاکس معده چون هر دو تا رو داره از نوزادی تا حالا . و خلطش رو میتونه بده بیدون از دهنش و رنگش بیرنگ بود که بعد استفاده از قطره رنگ خلطش سفید شده .دکتر ش براش قطره مومتازون تجویز کرد ولی ظاهرا تاثیری نداره و نفسش تنگ میشه توی خواب.البته هر چی بزرگتر میشه کمتر این حالت توی خواب بهش دست میده. چه دکتری ببرمش یا چه درمان خونگی براش خوبه ؟ممنون از راهنماییتون
- اسهال
سلام اقای دکتر.پسرم یک سال 8 ماه داره پنج روز پیش دل درد و اسهال به رنگ زرد شد بهش پودر کیدی لاکت زینک دادم بعد سه روز خوب شد روز چهارم اصلا دستشویی نکرد ولی امروز دوباره نفخ شدید باد شکم و اسهال زرد رو داره .چی بهش بدم .ممنون
- سرفه
سلام ،پسرم ۷ سالشه ،مدام سرفه میکنه و سرفش صداداره،آبریزش و عطسه هم داره .سرفش خیلی زیاد،باید آنتی بیوتیک بخوره؟ممنون میشم جوابم رو بدین

