Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خلط پشت حلق و سرفه طولانی مدت کودک
- سلام دخترم ۶ ساله هست و ۲۲ کیلو گرم وزن داره میزان مصرف سفیکسیم براش چقدر هست؟
- آیا نخودفرنگی برای کودک فاویسمی ضرر داره؟
آیا نخودفرنگی برای کودک فاویسمی ضرر دارد؟
- تشکر
سلام میخوام از شما دکتر دلسوز و مهربان و باسواد تشکر کنم خدا خیرتون بده از اینکه وقت میذارید پیام ها رو میخوانید و دلسوزانه جواب میدید و ما رو از نگرانی در میارید و راهنمایی میکنید خیلی تشکر میکنم خدا عمر با عزت همراه با سلامتی بهتون عطا فرماید
- شب ادراری
سلام آقایدکتر دختر من 6 سالشه شبا شب ادرای داره دلیلش چی میتونه باشه سالی یه بارم آزمایش کلی ازش برمیداریم تو آخرین آزمایش مشکلی نداشت
- گلودرد
سلام اقای دکترفرمودیدمشکل تیروییدیهوظاهرنمیشه ممکنه لوزه باشه؟
- نان۳
سلام دکتر دخترم یکساله شده و ۸کیلوعه از ۴ماهگی شیرخشک میخوره و نان ۳الان نیست بنظرتون چی بدم بهش ؟؟ بین شیرخشک و شیرگاو مستقیم و پاستوریزه کدوم بهتره؟؟؟
- التهاب لوزه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسال و سه ماهشه که زود ب زود سرما میخوره تقریبا یک ماه پیش دچار تب شدید و سرفه و سرماخوردگی شد بردم دکتر بهش دارو داد بهتر شد ولی شبا نمیتوانست راحت بخوابه خروپف میکرد وخرخر بعد از خواب میپرید و ی شب دوباره تب کرد و دهن و زبانش لکه های سفید و گلوش و لوزه هاش قرمز شد دوباره بردم دکتر عمومی بود چون متخصص اطفال نیس گفت لوزه هاش دچار التهاب شدن و شربت آموکسی سلین ۱۲۵ و شربت گیاهی پدی کاف و قطره بینی وامپول برای کاهش التهاب لوزه هاش داد که بهتر شد چندشب راحت میخوابید و لی الان دوباره آبریزش بینی که بعضی وقتازرد رنگ میشه و ی کم سرفه و دوباره خرخر میکنه بینیش انگار گرفته نمیتونه راحت بخوابه میشه راهنمایی کنید چکار کنیم یا اینکه داروی مناسب چی بدم یا شربتی مناسب برای التهاب گلوش که دوباره همونجوری نشه با تشکر از شما دکتر عزیز
- تخم کبوتر
سلام اقای دکتر پسرم یک سال و۱۱ماهشه حرف زدنش خوبه تقریبا کلمات راواضح میگه جمله هم میگه ایا تخم کبوتر برای حرف زدن تاثیر دارد ایاَ ضرر دارد باتشکر ازشما
- برامدگی یک طرفه استخوان قفسه سینه
سلام دخترم ۴ سالشه و امروز متوجه شدم استخوان طرفه راست قفسه سینش برامده تر از طرف دیگر است مشکل نگران کننده ای است
- پدیلاکت باعث یبوست
سلام آقای دکتر دخترم۱۴ روزشه،هم قطره زردی میدم هم چند روزه پدیلاکت، ولی از وقتی پدیلاکت میدم دفع نداشته،برای زردی نگرانم.البته نفخش بهتر شده.
- لنگیدن کودک
سلام.وقت بخیر.پسرم ۲۱ ماه داره و هر چند وقت یکبار که صبح از خواب بیدار میشه میلنگه و نمیتونه راه بره و شروع به گریه کردن میکنه و معمولا تا یکی دو روز خوب میشه.میشه بفرمایید علتش چی میتونه باشه
- نوع واکسن
سلام وقت بخیر برای لچه ۴ ساله تزریق واکسن هلندی یا فراتسوی ۴طرفیتی فرقی میکنه یاخیر؟
- زردی پوست
سلام وقتتون بخیر پسر من ۵ سالش هست و کمی پوست بدنش زرد پوست شکم دور زانو و کف دست و پاهاش میشه راهنمایی بفرمایید دلیل زرد بدنش چیه؟
- سرما
سلام دکتر پسرم خیلی بی اشتهاشده و بی قراره ممکنه سرماخورده باشه 3ماهه چی بدم بهش
- تفسیر آزمایش ،
سلام، میزان RBC(4.43) , MCV(77.4),PDW(9.6),نوتروفیل(۵۱.۲),لنفوسیت(۳۴.۷),D3(44.9), FE(58.46) لطفا تفسیر این آزمایشات را برایمان تشریح بفرمایید ، دختر ما ۵ ساله است.
- شربت سفکسیم
سلام و عرض ادب ببخشید شربت سفکسیم ۱۰۰ برای ۴ ساله با وزن ۱۴ کیلو چقدر باید مصرف بشه؟؟
- خوردن هسته ی گیلاس
من ۵۶سالمه و کلی گیلاس رو با هسته خوردم و و معده ام هم درد می کنه خیلی هم نگرانم
- میزان مصرف داروآموکسی کلاو ۶۴۳
سلام دور مصرف دارو کوآموکسی کلاو ۶۴۳ برای کودک ۳/۵ ساله باوزن ۱۶/۵ کیلو چقدر هست سینوزیت عفونت کرده
- گوش درد
سلام دخترم هشت ساله بیست کیلو وزن وگوش درد داره شربت سفکسیم 100چند سی سی بدم؟

