Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- توده چربی
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهه و از بعد تولدش یک توده چربی روی ابروی چپش هستش آیا این توده خودش برطرف میشه یا نه
- دوز سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۳ کیلو
برای کودک ۴ ساله ام که وزن ۱۳ کیلو داره دوز سفکسیم ۱۰۰ چقدر هست؟
- شربت
سلام اقای دکتر دخترم ۲ سالو ۸ ماهشه بعضی وقتا سرفه های خشک میکنه نمیدونم از چیپس سرکه ای که خورد هستش یا سرما خوردگیه ی شربت ک جلو گیری کنه از سرفه چیه میشه بگین لطفا تا بخرم بدتر نشده
- کم خونی
دخترم چهارسالونیم هستش و خیلی لاغو وضعیف هست وکم خونی داره چه دارویی خوبه بدم که کم خونیش خوب بشه ممنون
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر من الان سوال پرسیدم اما متسفانه جوابتون نصفه اومده. به بچم شیر خشک معمولی دادم گریه و بی قراری کرد پدی لاکت بهش بدم یا سیتریزین؟
- میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
پسرم ده ساله ۴۱ کیلو ،شربت سفکسیم رو چقدر بهش بدم؟
- تعویض شیرخشک
باسلام نوزادم شیرخشک آپتامیلpdfاستفاده میکرد ب علت کمیاب شدن آپتامیل۱ب او ازامروز دادم آیامشکلی پیش نمیاد؟
- شربت زینو کولیک
- سلام اقای دکتر نوزاد از چن ماهگی میتونیم بشونیم
- بی قراری
سلام اقای دکتر من معذرت میخوام با سوالات مکررم .اقای دکتر امیرعباس بازم سرما خورد که بیقراری بیش ازحد داره سینش داغون شد وبینیش گرفته تا رو بالش میرارم بچه انگار نفسش کم میشه بلند میشه دماشم میره بالا کمی چیکارکنم اقای دکتر بیارمش مطب ؟نیاز به بستریه یعنی ؟
- آلرژی
ببخشید من سوالمو کردم ولی اسم داروا رو نگفتم کتوتفین.وسالباتامول .اگه بازم به دخترم بدم عوارضی نداره.با تشکر
- علت بالا آوردن شیر
سلام دخترم ۳ ماهشه تا بهش شیر میدم شیر بالا میاره چکاد کنم خیلی نگرانشم
- در مورد واکسن ۶ سالگی
سلام وقت بخیر .دخترم ۶ ساله اش میخام واکسن ۶ سالگی بزنم وزنش ۱۹ کیلو شربت بروفن چند سی سی وهر چند ساعت بهش بدم شربت تایلوفن اگر خواستم بدم چند سی سی وچندساعتی بدم بهش. باسپاس
- تب واسهال شدید سبزرنگ شکم درد
سلام دخترم سه ساله شه ازپری شب تب کردواسهال شدید شده اسهالش سبز رنگ و خیلی شکمش درد میکنه دهنشم بومیده .وزنشم 12کیلوهست لطفاً کمک کنید
- شربت سی لاکس
سلام نوزاد من شش ماه ودو روز داره یبوست داره این شش روزه شربت سی لاکس براش گرفتم چه میزان بهش بدم که اذیت نشه ممنون
- پسرم یک ساله هست زود بزود سرما میخوره
البته پیشونیش بلنده ابریزش بینیش قطع نمیشه ا زسفید ب سبز و بلعکس میشه بعضی وقتها عطسه وسرفه هم میزنه
- مصرف مولتی ویتامین
سلام. پسرم 8روز هست ابله مرغان گرفته میتونم بهش لیکو زینک و ایمیونس بدم؟؟ ممنوو
- عرق کردن
هنگام شیر خوردن یه طرف سرش عرق میکنه البته پیشونیش علت چیه؟
- سلام دخترم ۴۳روزشه هنگام ادرارگریه میکنه ونمیتونه ادرارشوکامل بکنه آزمایش گرفتیم عفونت نداشت دکتربراش سونونوشت گفت احتمال سنگ کلیه هست پس چرابراش سفکسیم ۰۰اتجویزکرده۰
سلام وقت بخیر آقای دکتر میخواستم بپرسم عکس جواب آزمایش رو چه جوری میتونم خدمتتون ارسال کنم که نتیجش رو بدونم ؟
- تب نمیاد پایین
سلام اقای دکتر بچم دو سال ۴ ماهشه امشب س شبه ک تب داره با پروفن بعد ی ساعت تا دو ساعت میاد پایین هر هشت ساعتم تب میکنه امشب براش نصف شیاف دیکلوفناک ۵۰ گذاشتم با اونم ی ساعت شده یکمی آورده پایین علت دیر اثر کردن داروها چیه ؟؟؟ چرخشکن زیترو ماکس دو شبه ک میدم

