Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پرخوربودن نوزاد
باسلام نوزاددوماهه ام خیلی پرخوره بطوریکه ازروزی که متولد شده همینجوری بوده ازبس میخوره فقط بالامیاره وزن موقع تولدش ۳۱۰۰ووزن دوماهگیش ۴۶۰۰میباشد بطوریکه علاوه برشیرخودم آب قندهم به اومیدهم شیرم هم زیاده ولی فقط گریه میکنه مگه خواب باشه که اروم باشه وگرنه فقط میخوره وازبس زیادمیخوره هی بالا میاره
- سلام اقای دوکتور ، پسرم نه ماهش هست امروز خسته گورجه سبز رو قورت داده ، چیکار باید انجام بدم خیلی نگرانم؟
- بی قرارری
سلام خسته تباشید ااقای دکتر دخترم ۱۸ ماهه هست روزی ۳ سی سی زینک ساپلکس میخوره و ویتامین بهداشت هم میخوره من به توصیه شما بهش شربت فروگلوببن روزی ۳ سی سی میدم چون قطره آهن ایرانی را نمیخوره آیا بی قراری دخترم به این شربت ها ربط داره بی قراری میکنه و زود عصبی نمیدونم از دندون یا از شربت ها لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم
- یبوست
سلام دختری ۴ ساله دارم که بیشتر وقتها یبوست داره و الان چند وقتی هم هست که دانه های سفیدی در مدفوعش دیده میشه همچنین ادرارش هم همیشه زرد تیره هستش میخواستم بدونم دلیلش چیه؟
- غذای سفره
سلام آقای دکتر دهترم ده ماهشه غذاش سوپ و فرنی آردبرنج یا نشاسته میخوره روزی سه وعده ده قاشق مرباخوری سوالم اینه که تو چه سنی باید غذای سفره روبخوره چون غذاهاشو فقط میکس شده میخوره وقتی له میکنم میریزه بیرون اخم میکنه بهداشت میگه اواخر یازده ماهگی ولی اصلا آمادگی غذای سفره رو نداره
- واکسن
با سلام تزریق واکسن 2ماهگی نوزاد با یک هفته تاخیر اشکالی ندارد؟ با تشکر
- تغدیه
با سلاماقای دکتر از چند ماهکی میتوان به حریره ی نوزاد پسته وکردو اضافه کنیم ایا این دو برای خطخس سینه مناسب هستند یا نه
- باتری
سلام خسته نباشید پسرم یکسال دارد سر باتری قلمی رو یکم تا نصف انداخت داخل دهنش سریع گرفتم آزش خطر نکه باید چیکار کرد
- ملچ مولوچ کردن در خواب
سلام پسرم بیست و سه ماهه تازگیا کاهی در خواب ملچ ملوچ میکنه بعدش اگر بیدار بشه بی قراری میکنه ممکنه دچار رفلاکس شده باشه
- راه نرفتن پسر یکساله ام
پسرم یک سال دارد ولی راه نمیره فقط نشسته. چهار چنگولیم نمیره. هیچ بیماری و مشکل خاصی ندارد. آیا راه رفتنش تاخییر دارد؟
- مکمل تقویتی
سلام جناب دکتر برای دختر دو ساله که مهدکودک میره با توجه به سرد شدن هوا و شیوع بیماریها چه مکمل تقویتی توصیه میکنید تهیه کنم؟ متشکرم
- شیرخشک نخوردن نوزاد در بیداری
سلام دخترم۵ ماهش کامل شده از دوهفته ی پیش شیرخشکش روبزور میخوره با وجود گرسنگی زیاد و حتی بعضی مواقع با انگشتش خودشو سرگرم میکنه تا از گرسنگی بهانه گیری نکند، لطفی کنید راهنمایی بفرمایید علت چیست ضمنا مشکلی تا الان نداشته جز کولیک معده که الان یکماه دیگه خیلی کم باد معده دااره ولی صبح ها هنوز پدی لاکت میدمش
- کمبود وزن
- شربت امگا سه و شش
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم شربت امگا ۳ و ۶ جونیور در تقویت هوش و ایمنی کوک شش ماهه موثر است؟؟
- مورچه
باسلام من نوزادم سه ماه ونیمِشِ شب به دماغش چون کیپ شده بودروغن مایع زده بودم وخوابوندمش صبح بلندشدم دیدم توتُشَکِش حدودصدتامورچه هست حالاازکجابفهمم این مورچه هاتوگوش ودهان وبینی وچشمش رفته یانه
- سلام پسرم۱۳ماهشه،سرماخورده و عفونت کرده و سرفه عفونی میکنه،چقدر سیفکسیم۱۰۰ بدم بهش؟
- یبوست
باسلام کودک ده ماهه ای دارم که شیرخشکی هست واپتامیل 2 میخوره چندروز اسهال بوددکترشیرخشکشو قطع کردهو واسش شیرخشک گاسترو فیکس تایک هفته تجویز کرده الان سه روزه داره این شیرخشکو میخوره ولی بچه یبوست شده ووقتی مدفوع میکنه گریه میکنه میخواستم بدونم گاستروفیکسو ادامه بدم تا7 روز یا به دلیل یبوستش قطع کنم وشیرخشک خودشو شروع کنم؟ درصورت ادامه گاستروفیکس درمان یبوستش چیه؟
- کمبود ویتامین
سلام آقای دکترخسته نباشین دخترم ۷سالشه خیلی ازاوقات میگه خسته ام حوصله ندارم واحساس میکنم انرژی کافی نداره وحتی عصبانی میشه دلیلش چیه وآیا به دلیل کمبود ویتاممین میتونه باشه؟ممنون ازشما🙏🏼
- باسلام پسرم سرما خورده ابریزش بینی داره وتب هم داره میتونم از ستادین استفاده کنم
- آهن
سلام آقای دکتر. آیا بچه های ۴ساله و ۱۴ساله در زمستان باید مکمل آهن استفاده کنند؟در صورتیکه ازمایش همه چی نرمال باشد؟ممنون

