Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- یبوست
سلام پسر ۶ ماهم یبوست داره بهش جشانده گل محمدی دادم ایا ضرر داره
- رفلاکس
سلام آقای دکتر کودک دوماه م، رفلاکس داشت با مصرف امپرازول استفراغش بهتر شده ولی دهنش کف میکنه از خواب بیدار میشه، شیر مادر و شیرخشک ای آر میخوره.راهنمایی کنید لطفا.
- سلام خسته نباشیدمابه تازگی متوجه شده ایم پدریکی ازدوستان همسرم مبتلابه هپاتیت ب میباشدامابدون هیچ علائمی وازطریق آزمایش فهمیده من پسرم ۳سالشه وبرنامه واکسیناسیون به خاطر عفونت ریه دوماهگیش با۴۰روزتاخیروچهارماهگیش به جای دوماه به فاصله یک ماه زده شد وبعدی هم همینطوربه فاصله یک ماه حالاماچون روابط خانوادگی داریم ودوست همسرم به پسرم گاهی غذای دهنی یالیوان آب دهنی میدهدآیاباید واکسیناسیون اوتکرارشود یاخیرالبته دوست همسرم میگویدمبتلانیست وفقط پدرش هپاتیت ب دارد
- واکسن انفولانزا
سلام آقای دکتر بچم چهارسالشه واکسن انفولانزا ایرانی بزنم یا هلندی؟ واینکه کدوم نوع رو بزنم چهارظرفیتی یا سه طرفیتی
- درباره واکسن ۲ماهگی نوزاد
باسلام وقت بخیر نوزاد۲ماهه واکسن ۲ماهگی زده چون باقلایی هس شربت ایبوپروفن مناسبه؟
- خون دماغ
سلام جناب دکتر ممنون از وقتی که میزارین و به سوالات پاسخ میدین ..اقتی دکتر دختر من ۹ سالش هست و گاهی مرتب چند روز پشت سر هم خون دماغ مبشه معمولا از یک بینی وقتی یکی دوبار چرب میکنم با پماد آ چند روز خوبه اما بعد یکماه دوباره شروع میشه مشکل چیست ..ایا ارتباطی به آلرژی هم داره یا خیر؟
- یک فرزندم دو سال و ده کیلو وزن دارد و یکی شش سال و 15کیلو وزن دارد مقدار شربت سفکسیم چقدر بهشون بدم دو روزه تب دارند و با استامینوفن کمتر میشه اما ایشون قطع نمیشه ممنونم
- بارداری
در هفته ۱۱ باردای هستم استفراغ و اضهال و خیلی بی حال هستم ایا خطر داره این حال و به جنین اسیب میزنه .و اینکه اصلا غذا نمیتونم بخورم
- دارو
سلام پسرم دارو رو بالا میاره میشه با اب نبات داد؟؟؟
- رشد کودک سه ساله
سلام
پسرم 3 سالشه مثل بچه های 1 ساله می ماند و رشد خوبی ندارد. هر ویتامینی که در داروخانه بود امتحان کردم. خیلی لاغر و ضعیفه و بی اشتهاست. همه میگن اصلا رشد نمی کند و ریزه. چکار کنم؟ - سلام دکتر دختر من ۱۹ ماهشه از وقتی دنیااومد باخوردن شربت وقطره اهن مشکل داشت وبالا می اورد .درحدی که به جای استامینافون از شیاف استفاده میکنم .وهمیشه هم اگر از یه حدی بیشتر غذابخوره بالا میاره وقتی خودش غذا خورده وسیره غذارو بیاریم سمتش یاببینه بالامیاره.اشتهاش خوبه وباولع غذامیخوره وقورت میده لقمه رو.ایا مشکل خاصی داره الان ۱۹ ماهشه ولی بعضی روزا بازم بالا میاره
- پوست
سلام علت دون دون قرمز روی بدن نوزاد چیست
- ختنه نوزاد سه ماهه
نوزاد پسر سه ماهه اي دارم،هنوز ختنه نشده،به نظر شما الان زمان خوبي واسه ختنه شدنه؟سنتي بهتر يا حلقه؟درضمن بيضه هاش پايين
- سلام خسته دخترم دوساله هستش
خیلی بی تابی مکنه کمکم سرفه میکنه احساس میکنم خیلی خلت داره
- کم اشتهایی
سلام اقای دکتر یه پسر ۶ ماهه دارم بهش روزانه دووعده فرنی ارد برنج رقیق سه قاشق مربا خوری صبح و غروب میدم شب که خوابه قبلا بیشتر شیر میخورد الان کمتر میخوره دلیلش چی میتونه باشه؟
- گردن نگرفتن بچه
 سلام.خسته نباشید .دخترمن موقع تولد اکسیژن کم اورد .الان 13ماهشه ..گردن نمیگیره .و نمیشینه و راه نمیره فقط میتونه قلط بزنه .خیلی دکتر بردیمش ولی فایده نداره .اما از نظر هوشیاری زرنگه ..حتی ام ار ای هم بردیمش..لطفا بگین کی حرکاتش عادی میشه و ایا امیدی هس به خوب شدنش؟
- مشت کردن دست
سلام و عرض ادب . دختر من ۳ ماه و ۲۲ روزشه ولی هنوز دستاش مشته به سمت بالا کنار سر. دستاشو نمیاره جلو بدنش . فقط دوبار دستاشو خورد . یه بارم دستاشو میبافت به هم . دیگه تکرار نکرده . خیلی هم سفت میکنه خودشو و دستاشو
- قطره برای نفخ
سلام خسته نباشید، قطره برای نفخ نوزاد زیر ۶ ماه چی خوب هست؟ اول کولیکید دادم خوب نبود، روتلفور دادم بازم نفخ داره
- جوش
با سلام و تشکر از اقای دکتردخترم یک سالش هست حدودا یک هفته است که روی صورتش جوش های ریزی زده که گاهی قرمز هست و گاهی نزدیک به رنگ پوست. مقدار بسیار کمی هم روی دست هاش دیده شده. ولی روی بدنش چیزی نیست. علتش چی هست و چه کاری باید انجام بدم؟

