Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی دست و پا کودک ۷ ساله
پسر ۷ ساله دارم که یک هفته پیش دست و پاهاش زرد شده و بعد از یک روز از بین رفت ولی دوباره دیروز دست و پاهاش زرد شده و هیچ گونه علائم بی اشتهایی و ضعف نداره دلیلش چیه آیا مشکل از کبدش هست یا نه؟ممنون میشم منو راهنمایی کنید
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش
- سرفه
شربت بنفشه باریج برای پسرم که چهارماهشه و حساسیت به باقالی داره خوبه ضرر نداره
- سلام پسرم ۲ روز تب کرده علائم ندار دکتر بردم استامینوفن داد فقط
سلام صبح بخیر پسرم یکسال و یکماهش دو روز تب کرده علائمی ندار دکتر بهش استامینوفن داد فقط نمیدونم چکارکنم
- گوش
سلام دخترم ۳ سالشه و ی گوشش بعضی وقتا درد میکنه چیکار کنم خوب شه
- خلط گلووسرفه
سلام .پسرم چهارسالشه .گلوش خلط داره و سرفه های خلطی داره . تب و ابریزش نداره . ایا سفیکسیم 100براش خوبه ؟
- سرفه
سلام اقای دکتر دخترم سرفه های خشک میکنه دوروزه پلارژین میدم بهش با نئوتادین ولی کمترنشده چ شربتی بدم ک زودتر خوب شه ۵سالشه ممنون
- در مورد واکسن ۶ سالگی
سلام وقت بخیر .دخترم ۶ ساله اش میخام واکسن ۶ سالگی بزنم وزنش ۱۹ کیلو شربت بروفن چند سی سی وهر چند ساعت بهش بدم شربت تایلوفن اگر خواستم بدم چند سی سی وچندساعتی بدم بهش. باسپاس
- معده
سلام پسرم ۳۳ روز داره از اول تولد بینی گرفته هست مثل سرماخورده از چند روز هم دهانش مزه مزه میده مثلی چیزی داخل دهانش هست و میخوره خیلی بی قراری میکنه و خودش به داخل جمع میکنه کولیک هن داره دارو مصرف میکنه ایا مزمزه کردن دهانش نشانه رفلاکس هست ؟
- بیقراری کودک
سلام دکترپسرمن دوماه مونده یک و نیم سالگیش تموم کنه اکثر اوقات بیقراره چیکارکنم بنظرتون مکملی هست که به بیقراریش تاثیربزاره بنظرتون ازکمبود آهن میشه بیقرارباشه اینم بگم که خیلی باهوشوه و همه توانایی های سنش رو داره
- غذا خوردن كودك ده ماهه
سلام آقاي دكتر دختر من ده ماهشه غذاي سفره نميخوره ولي براش غذا درست ميكنم ميكس ميكنم با بازي و سرگرمي غذاي خودش رو ميخوره واطرافيان از جمله مادرشوهرم اصرار داره كه بايد غذاي سفره رو بخوره خب برنج رو نميتونه يا خورشت رو نميتونه حتي اگه له كنم خفه ميشه ٥ تا هم دندون درآورده واقعا موندم الان كه غذاشو ديگه ميكس نكنم غذا درست نكنم ب غذاي سفره عادتش بدم يا چي ممنون ميشم راهنماييم كنيد
- گرفتگی صدا
سلام وقت بخیر دخترم ۱۱ ماهشه ی دفعه ای صداش گرفته هیچ علائم دیگه ای هم نداره علت چی هس؟
- سلام دخترم تقریبا یک سالشه چند روز دیگه میشه یکساله وزنش کمه لاغره میتونم شیر خشک بدم غذام درست نمیخوره چ شیرخشکی بدم
- سرفه کودکان
سلام فرزندم هفت ساله است سرما خورده بود خوب شد، ولی یک ماهی است سرفه شدید و خشک دارد چند تا دکتر بردیم همه رقم شربت نوشته که موثر نبوده است.راحلش چیست.ممنون
- شیرخشک
سلام آقای دکتر بچه من سه ماهشه شیر ببلاک 1میخوره شکمش معمولا دوروز درمیون کارمیکنه الان چندروزه بی اشتها شیرش رو میخوره باید چند بار سرشیشه رو داخل دهانش بذارم تا بخوره شیرش رو عوض کنم اپتامیل بخرم؟
- بیماری پسرم چیه؟
سلام وقت بخیر حدود یکسال میشه پسرم بعضی شب ها که میخوابه سرفه میکنه شدید آخرش هم استفراغ میکنه چیزهای سفید رنگ میاد.چند تا دکتر بردیم گفتن از لوزه هست.عمل لوزه رو تیر ماه انجام دادیم بهتر شده بود ولی مجدد دیشب همون طور شده.علتش چی میتونه باشه؟والا تشخیص درست ندادن به نظرم.پسرم هشت سالشه
- مولتی ویتامین
عرض سلام دختر بنده 22 ماهه می باشد مصرف قطره آهن و شربت مولتی ویتامین تا چه سنی باید ادمه داشته باشد؟ با تشکر
- تعداد قطره باکتی ماید برا کودک دوساله ونیمه
- تب اسهال مدفوع خلطی با رگه های خونی
سلام پسرم یک ماه دیگه میشه دوساله تب داشت براش شیاف گذاشتم اسهال گرفته با مدفوع خلطی رگه های خونی سخت دستشویی میکنه دلیلش چیه خیلی نگرانم بهش شیر پاستوریزه هم میدم قبلا شیرمحلی میدادم
- استفراغ
باسلام دکترجان.پسرم دوسال سه ماهشه دوشبه تمام طول روز کاراشو انجام میده میاد میره بازی میکنه ولی نصفه شب فقط یکبار بالا میاره و بعد راحت میخوابه قبلشچندددقیقه تو خواب خیلی بیقراری میکنه ولی بالا ک اورد میخوابه معده اش مشکل دارر شده جکار کنم

